dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Likavka21
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Likavka
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00315362
Jánovčíkova 815, 03495 Likavka

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Likavka
Telefón: +421 907745169
Email: zelenak@visions.cc
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.likavka.sk/
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: Likavka21
Hlavný kód CPV
45222100-0
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác na vybudovaní zberného dvora v obci Likavka
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miestom uskutočnenia predmetu zákazky je parcela CKN č. 1190/1, obec Likavka, katastrálne územie Likavka
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác na vybudovaní zberného dvora v obci Likavka - s cieľom vytvorenia podmienok pre celoročný separovaný bezpečný zber jednotlivých zložiek odpadu a ich dočasné bezpečné zhromaždenie donáškovým spôsobom od pôvodcu. Všetky potrebné informácie budú súčasťou súťažných podkladov a projektovej dokumentácie. Stavba je rozdelená na stavebné objekty: SO 01 Kancelária - kontajner SO 02 Prístrešok pre sklad. kontajnery SO 03 Otvorená sklad. plocha SO 04 Garáže techniky SO 05 Skládka biolog. odpadu SO 06 Spevnené plochy SO 07 Oplotenie SO 08 Vodovodná prípojka SO 09 Kanalizačná prípojka SO 10 Prípojka NN,VO SO 11 Mostová váha SO 12 Prípojka kamerového systému
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPKZP-PO1-SC111-2021-72
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 1
Časť č.: 1
Názov: Vybudovanie zberného dvora v obci Likavka - Stavebné práce.
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-06-23T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 315 019,81
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-07-11T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45222100-0
Dodatočné kódy CPV
45222100-0

Miesto vykonania
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác na vybudovaní zberného dvora v obci Likavka - s cieľom vytvorenia podmienok pre celoročný separovaný bezpečný zber jednotlivých zložiek odpadu a ich dočasné bezpečné zhromaždenie donáškovým spôsobom od pôvodcu. Všetky potrebné informácie budú súčasťou súťažných podkladov a projektovej dokumentácie. Stavba je rozdelená na stavebné objekty: SO 01 Kancelária - kontajner SO 02 Prístrešok pre sklad. kontajnery SO 03 Otvorená sklad. plocha SO 04 Garáže techniky SO 05 Skládka biolog. odpadu SO 06 Spevnené plochy SO 07 Oplotenie SO 08 Vodovodná prípojka SO 09 Kanalizačná prípojka SO 10 Prípojka NN,VO SO 11 Mostová váha SO 12 Prípojka kamerového systému
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 315 019,81
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
V súlade s ustanovením § 18 ods. 1 písm. c) Zákona o verejnom obstarávaní zmluvné strany uzavreli dodatok č.1 k Zmluve o dielo, predmetom ktorého je navýšenie ceny diela. Kompletné znenie predmetného dodatku je taktiež zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 315 019,81
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 344 573,17
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV