dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2022-Roznava-kyberbezpecnost
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Rožňava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00328758
Šafárikova 29 Array, 04801 Rožňava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Rožňava
Telefón: +421 917381833
Email: obstaravanie@cepartners.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.roznava.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 2022-Roznava-kyberbezpecnost
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Projekt Zvýšenie kybernetickej bezpečnosti mesta Dunajská Streda tvorí 6 modulov a zákazka je rozdelená na dve časti: Časť 1: Informačný systém riadenia kybernetickej bezpečnosti pozostáva z modulov: Modul Riadenie rizík Modul BCM to znamená z modulov, ktoré tvoria dokumentačnú časť kybernetickej bezpečnosti Časť 2: Bezpečnostný monitoring pozostáva z modulov 2. časť rieši vybudovanie modulov Modul Riadenie kapacít Modul SIEM Modul SOC Modul DLP to znamená z modulov, ktoré tvoria aplikačnú časť kybernetickej bezpečnosti Predmetom plnenia pre obidve časti je aj dodanie kompletnej dokumentácie dodaného riešenia.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Informačný systém riadenia kybernetickej bezpečnosti
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
72000000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom realizácie predmetu zákazky pre obe časti je Mesto Rožňava.
Opis obstarávania:
Modul Riadenia rizík Nasadenie informačného systému pre identifikáciu a riadenie rizík v zmysle zákona č. 69/2018 Z. z. a vyhlášky 362/2018 Z. z. (§6) v rovine riadenia, revízie a aktualizácie potrebnej dokumentácie. Verejný obstarávateľ požaduje oceniť a implementovať časovo neobmedzenú licenciu informačného systému pre identifikáciu a riadenie rizík pre dvoch používateľov, ako aj zrealizovať inštaláciu a na serveroch verejného obstarávateľa, vyškoliť zamestnancov verejného obstarávateľa. Modul BCM Vypracovanie kontinuity činností v zmysle ZoKB riadenie kontinuity činností (BCM) v zmysle zákona č. 69/2018 Z. z. a vyhlášky 362/2018 Z. z. (§17). Verejný obstarávateľ požaduje oceniť, vytvoriť a zaviesť kontinuitu činností v plnom rozsahu stanovenom zákonom č.: 69/2019 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a vyhláškou č.: 362/2018 Z. z., ako aj implementovať procesy kontinuity v podmienkach verejného obstarávateľa, vyškoliť zamestnancov verejného obstarávateľa . Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v časti B.1. Súťažných podkladov
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPII-2021/7/16-DOP
Doplňujúce informácie

Názov
Bezpečnostný monitoring
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
72000000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom realizácie predmetu zákazky pre obe časti je Mesto Rožňava.
Opis obstarávania:
Modul riadenia kapacít: prostredníctvom nástroja na monitorovanie zariadení technológií a služieb. Modul SIEM a modul SOC: vybudovanie Security Incident and Event Management (SIEM) a zabezpečenie SOC (Security Operations Center) as a service. Opatrenie bude spočívať vo vytvorení nástroja zabezpečujúceho analýzu informácií zo všetkých sieťových zariadení, OS, databáz, aplikácií a pod., ktorými verejný obstarávateľ disponuje. Vybudovaný SIEM bude tvoriť základ pre prevádzku Security Operation Center (SOC), ktorý bude zabezpečovať dohľad bezpečnosti sieťových zariadení, serverov, aplikácií a jednotlivých klientov. Vybudovaný SIEM bude zabezpečovať aktívny zber dát z monitorovaných zariadení a aplikácií v reálnom čase a následne zabezpečovať odhaľovanie potenciálnych hrozieb prostredníctvom automatizovanej korelácie dát zo zariadení. Priebežná analýza okamžite upozorní na neštandardné správanie systému, ktoré by mohlo predstavovať potenciálnu hrozbu. Odborná kapacita zabezpečujúca dohľad nad SOC-om takéto riziko vyhodnotí a určí či je hrozba kritická, alebo postačuje jej evidencia. Verejný obstarávateľ plánuje vybudovanie kompletného hardvérového a softvérového riešenia SIEM v rámci svojho majetku a následnú prevádzku SOC plánuje zabezpečovať prostredníctvom služby u externého dodávateľa. Vytvorené riešenie umožní tiež zaviesť postup na využitie verejných a výrobcami poskytovaných zoznamov, ktoré opisujú zraniteľnosti programových a technických prostriedkov. Modul SOC: Predmetom je poskytovanie služieb monitoringu kybernetickej bezpečnosti a riadenia kybernetických bezpečnostných incidentov v priestoroch prevádzky obstarávateľa a poskytovanie služieb dohľadového centra SOC (Security Operation Centre) v priestoroch prevádzky poskytovateľa, pričom poskytovanie služieb monitoringu kybernetickej bezpečnosti a riadenia kybernetických bezpečnostných incidentov a poskytovanie služieb dohľadového centra SOC (Security Operation Centre) je neoddeliteľne prepojené a musí byť v súlade s požiadavkami kladenými zákonom č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti (ďalej v texte len ako Zákon) a s ním súvisiacimi vykonávacími vyhláškami na prevádzkovateľov základnej služby v súvislosti s obstarávateľom prevádzkovanými základnými službami podľa § 3 písm. k) bod 1 a 3 Zákona. Modul DLP Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v časti B.1 Súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPII-2021/7/16-DOP
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 246-713466
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:Informačný systém riadenia kybernetickej bezpečnosti:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-06-27T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 4
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 46 032,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

2:Bezpečnostný monitoring:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-06-27T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 175 511,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-07-07T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV