dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 07814/2022/ODDVO-002
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Banskobystrický samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37828100
Nám. SNP 23, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Banskobystrický samosprávny kraj
Telefón: +421 949014601
Email: monika.debnarova@bbsk.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 07814/2022/ODDVO-002
Hlavný kód CPV
30200000-1
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie IT vybavenia vrátane montáže v rámci projektu Moderná knižnica miesto komunitného stretávania podľa špecifikácie, ktorá je uvedená v prílohe č. 3 súťažných podkladov (ďalej aj SP). Súčasťou zákazky sú všetky náklady priamo aj nepriamo súvisiace s predmetom zákazky (doprava tovaru na miesto dodania, balné a všetky ostatné súvisiace náklady uchádzača v zmysle SP a ich príloh, najmä prílohy č. 1 SP Kúpna zmluva. Predmetom zákazky je hardvérové vybavenie ako sú tablety slúžiace na vyhľadávanie v knižničnom katalógu aj vo voľnom internetovom priestore, notebooky slúžiace ako vybavenie študijných miest pre návštevníkov knižnice, projektor s plátnom slúžiaci pre potreby podujatí organizovaných v knižnici. Hardvérové vybavenie bude slúžiť pre potreby podujatí so zameraním na rôznorodé cieľové skupiny. Súčasťou materiálno-technického vybavenia za účelom zvýšenia kvality poskytovaných služieb v kultúrnej inštitúcii je aj softvérové vybavenie, čiže licencie kancelárskeho balíka MS Office nainštalované v notebookoch. Predmetom zákazky je aj obstaranie stabilného wifi pripojenia v celom priestore knižnice, teda aj v čitárni a klubovni najmä pre čitateľov/návštevníkov. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky ako aj množstvá sú uvedené v prílohe č. 3 Technická špecifikácia ponúkaného tovaru a v cenovej kalkulácii, ktorá tvorí prílohu č. 4 súťažných podkladov.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
38652100-1

30213000-5

32400000-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania tovaru je Pobočka Sásová, Rudohorská 23A, 974 11 Banská Bystrica.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie IT vybavenia vrátane montáže v rámci projektu Moderná knižnica miesto komunitného stretávania podľa špecifikácie, ktorá je uvedená v prílohe č. 3 súťažných podkladov (ďalej aj SP). Súčasťou zákazky sú všetky náklady priamo aj nepriamo súvisiace s predmetom zákazky (doprava tovaru na miesto dodania, balné a všetky ostatné súvisiace náklady uchádzača v zmysle SP a ich príloh, najmä prílohy č. 1 SP Kúpna zmluva. Predmetom zákazky je hardvérové vybavenie ako sú tablety slúžiace na vyhľadávanie v knižničnom katalógu aj vo voľnom internetovom priestore, notebooky slúžiace ako vybavenie študijných miest pre návštevníkov knižnice, projektor s plátnom slúžiaci pre potreby podujatí organizovaných v knižnici. Hardvérové vybavenie bude slúžiť pre potreby podujatí so zameraním na rôznorodé cieľové skupiny. Súčasťou materiálno-technického vybavenia za účelom zvýšenia kvality poskytovaných služieb v kultúrnej inštitúcii je aj softvérové vybavenie, čiže licencie kancelárskeho balíka MS Office nainštalované v notebookoch. Predmetom zákazky je aj obstaranie stabilného wifi pripojenia v celom priestore knižnice, teda aj v čitárni a klubovni najmä pre čitateľov/návštevníkov. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky ako aj množstvá sú uvedené v prílohe č. 3 Technická špecifikácia ponúkaného tovaru a v cenovej kalkulácii, ktorá tvorí prílohu č. 4 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP, Prioritná os: 7, Špecifický cieľ: 7.7, kód výzvy IROP-PO7-SC77-2021-75, kód projektu v ITMS2014+ 302071BQX4, Názov projektu: Moderná knižnica miesto komunitného stretávania
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2023/S 071-215784
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY2:IT vybavenie pre Verejnú knižnicu Mikuláša Kováča Výzva č. 2 :
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-06-30T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 7 044,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Toto oznámenie o výsledku verejného obstarávania je oznámením k zákazke zadávanej v rámci DNS prevádzkovaného centrálnou obstarávacou organizáciou Banskobystrický samosprávny kraj (COO BBSK). Dokumenty k zriadenému DNS: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/40057/summary Dokumenty k zákazke, ktorá je predmetom tohto oznámenia: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/43006/summary Predmetnú zákazku zadával verejný obstarávateľ Verejná knižnica Mikuláša Kováča, Jilemnického 48, 974 01 Banská Bystrica - Organizácia v zriaďovateľskej pôsobnosti Banskobystrického samosprávneho kraja. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-07-07T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV