dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ID 5693 - 6/2023
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Spojená škola
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37956205
Štúrova 848, 96212 Detva

Slovensko
Kontaktná osoba: Spojená škola
Telefón: +421 949014600
Email: beata.fulneckova@bbsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sssdetva.edu.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: ID 5693 - 6/2023
Hlavný kód CPV
42990000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup materiálno technického vybavenia učební a dielní praktického vyučovania pre Spojenú školu v Detve v rámci projektu s názvom Modernizácia odborného vzdelávania v zmysle príloh týchto SP pre jednotlivé časti predmetu zákazky a všetky s tým súvisiace práce k nižšie spomínanému projektu. Predmet zákazky bude spolufinancovaný z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja (EFRR), Integrovaný regionálny operačný program (IROP), Prioritná os: 7-REACT-EÚ, Špecifický cieľ: 7.5 - Zvýšenie počtu žiakov stredných odborných škôl na praktickom vyučovaní v Banskobystrickom kraji, kód výzvy IROP-PO7-SC75-2022-90, kód projektu ITMS2014+: 302071CCM4, číslo zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP) v ITMS2014+ IROP-Z-302071CCMA4-75-90 a z vlastných prostriedkov Banskobystrického samosprávneho kraja. Predmet zákazky je rozdelený na štyri samostatné časti: Časť predmetu zákazky č. 1 Dielenské vybavenia Časť predmetu zákazky č. 2 IKT technika 1 Časť predmetu zákazky č. 3 IKT technika 2 Časť predmetu zákazky č. 4 Strojové a technologické vybavenie Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky týchto SP (ďalej aj SP) a v prílohách SP pre každú časť predmetu zákazky samostatne.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
OPIS
Názov
Časť predmetu zákazky č. 1 Dielenské vybavenia
Časť č.: 1.
Dodatočné kódy CPV
39151200-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania/plnenia predmetu zákazky je adresa uvedená v zmysle bodu 3, článku III. Kúpnej zmluvy (Príloha č. 1 SP pre každú časť predmetu zákazky jednotlivo).
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup materiálno technického vybavenia učební a dielní praktického vyučovania pre Spojenú školu v Detve v rámci projektu s názvom Modernizácia odborného vzdelávania v zmysle príloh týchto SP pre jednotlivé časti predmetu zákazky a všetky s tým súvisiace práce k nižšie spomínanému projektu. Predmet zákazky bude spolufinancovaný z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja (EFRR), Integrovaný regionálny operačný program (IROP), Prioritná os: 7-REACT-EÚ, Špecifický cieľ: 7.5 - Zvýšenie počtu žiakov stredných odborných škôl na praktickom vyučovaní v Banskobystrickom kraji, kód výzvy IROP-PO7-SC75-2022-90, kód projektu ITMS2014+: 302071CCM4, číslo zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP) v ITMS2014+ IROP-Z-302071CCMA4-75-90 a z vlastných prostriedkov Banskobystrického samosprávneho kraja. Predmet zákazky je rozdelený na štyri samostatné časti, konkrétne ide o časť predmetu zákazky č. 1 Dielenské vybavenia. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky týchto SP (ďalej aj SP) a v prílohách SP pre každú časť predmetu zákazky samostatne.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, Integrovaný regionálny operačný program, kód projektu: NFP302071CCM4.
Doplňujúce informácie

Názov
Časť predmetu zákazky č. 2 IKT technika 1
Časť č.: 2.
Dodatočné kódy CPV
30200000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania/plnenia predmetu zákazky je adresa uvedená v zmysle bodu 3, článku III. Kúpnej zmluvy (Príloha č. 1 SP pre každú časť predmetu zákazky jednotlivo).
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup materiálno technického vybavenia učební a dielní praktického vyučovania pre Spojenú školu v Detve v rámci projektu s názvom Modernizácia odborného vzdelávania v zmysle príloh týchto SP pre jednotlivé časti predmetu zákazky a všetky s tým súvisiace práce k nižšie spomínanému projektu. Predmet zákazky bude spolufinancovaný z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja (EFRR), Integrovaný regionálny operačný program (IROP), Prioritná os: 7-REACT-EÚ, Špecifický cieľ: 7.5 - Zvýšenie počtu žiakov stredných odborných škôl na praktickom vyučovaní v Banskobystrickom kraji, kód výzvy IROP-PO7-SC75-2022-90, kód projektu ITMS2014+: 302071CCM4, číslo zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP) v ITMS2014+ IROP-Z-302071CCMA4-75-90 a z vlastných prostriedkov Banskobystrického samosprávneho kraja. Predmet zákazky je rozdelený na štyri samostatné časti, konkrétne ide o časť predmetu zákazky č. 2 IKT technika 1. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky týchto SP (ďalej aj SP) a v prílohách SP pre každú časť predmetu zákazky samostatne.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, Integrovaný regionálny operačný program, kód projektu: NFP302071CCM4.
Doplňujúce informácie

Názov
Časť predmetu zákazky č. 3 IKT technika 2
Časť č.: 3.
Dodatočné kódy CPV
30200000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania/plnenia predmetu zákazky je adresa uvedená v zmysle bodu 3, článku III. Kúpnej zmluvy (Príloha č. 1 SP pre každú časť predmetu zákazky jednotlivo).
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup materiálno technického vybavenia učební a dielní praktického vyučovania pre Spojenú školu v Detve v rámci projektu s názvom Modernizácia odborného vzdelávania v zmysle príloh týchto SP pre jednotlivé časti predmetu zákazky a všetky s tým súvisiace práce k nižšie spomínanému projektu. Predmet zákazky bude spolufinancovaný z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja (EFRR), Integrovaný regionálny operačný program (IROP), Prioritná os: 7-REACT-EÚ, Špecifický cieľ: 7.5 - Zvýšenie počtu žiakov stredných odborných škôl na praktickom vyučovaní v Banskobystrickom kraji, kód výzvy IROP-PO7-SC75-2022-90, kód projektu ITMS2014+: 302071CCM4, číslo zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP) v ITMS2014+ IROP-Z-302071CCMA4-75-90 a z vlastných prostriedkov Banskobystrického samosprávneho kraja. Predmet zákazky je rozdelený na štyri samostatné časti, konkrétne ide o časť predmetu zákazky č. 3 IKT technika 2. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky týchto SP (ďalej aj SP) a v prílohách SP pre každú časť predmetu zákazky samostatne.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, Integrovaný regionálny operačný program, kód projektu: NFP302071CCM4.
Doplňujúce informácie

Názov
Časť predmetu zákazky č. 4 Strojové a technologické vybavenie
Časť č.: 4.
Dodatočné kódy CPV
30100000-0

30200000-1

32322000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania/plnenia predmetu zákazky je adresa uvedená v zmysle bodu 3, článku III. Kúpnej zmluvy (Príloha č. 1 SP pre každú časť predmetu zákazky jednotlivo).
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup materiálno technického vybavenia učební a dielní praktického vyučovania pre Spojenú školu v Detve v rámci projektu s názvom Modernizácia odborného vzdelávania v zmysle príloh týchto SP pre jednotlivé časti predmetu zákazky a všetky s tým súvisiace práce k nižšie spomínanému projektu. Predmet zákazky bude spolufinancovaný z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja (EFRR), Integrovaný regionálny operačný program (IROP), Prioritná os: 7-REACT-EÚ, Špecifický cieľ: 7.5 - Zvýšenie počtu žiakov stredných odborných škôl na praktickom vyučovaní v Banskobystrickom kraji, kód výzvy IROP-PO7-SC75-2022-90, kód projektu ITMS2014+: 302071CCM4, číslo zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP) v ITMS2014+ IROP-Z-302071CCMA4-75-90 a z vlastných prostriedkov Banskobystrického samosprávneho kraja. Predmet zákazky je rozdelený na štyri samostatné časti, konkrétne ide o časť predmetu zákazky č. 4 Strojové a technologické vybavenie. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky týchto SP (ďalej aj SP) a v prílohách SP pre každú časť predmetu zákazky samostatne.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, Integrovaný regionálny operačný program, kód projektu: NFP302071CCM4.
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2023/S 068-204430
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1.:Časť predmetu zákazky č. 1 Dielenské vybavenia:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-06-28T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 82 704,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

2.:Časť predmetu zákazky č. 2 IKT technika 1:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-06-21T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 169 877,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

3.: Časť predmetu zákazky č. 3 IKT technika 2:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-06-19T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 18 155,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

4.: Časť predmetu zákazky č. 4 Strojové a technologické vybavenie:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-06-19T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 2 456 394,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetom zákazky je nákup materiálno technického vybavenia učební a dielní praktického vyučovania pre Spojenú školu v Detve v rámci projektu s názvom Modernizácia odborného vzdelávania v zmysle príloh týchto SP pre jednotlivé časti predmetu zákazky a všetky s tým súvisiace práce k nižšie spomínanému projektu. Predmet zákazky bude spolufinancovaný z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja (EFRR), Integrovaný regionálny operačný program (IROP), Prioritná os: 7-REACT-EÚ, Špecifický cieľ: 7.5 - Zvýšenie počtu žiakov stredných odborných škôl na praktickom vyučovaní v Banskobystrickom kraji, kód výzvy IROP-PO7-SC75-2022-90, kód projektu ITMS2014+: 302071CCM4, číslo zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP) v ITMS2014+ IROP-Z-302071CCMA4-75-90 a z vlastných prostriedkov Banskobystrického samosprávneho kraja. Predmet zákazky je rozdelený na štyri samostatné časti: Časť predmetu zákazky č. 1 Dielenské vybavenia Časť predmetu zákazky č. 2 IKT technika 1 Časť predmetu zákazky č. 3 IKT technika 2 Časť predmetu zákazky č. 4 Strojové a technologické vybavenie Podrobný opis predmetu zákazky je zverejnený na nasledovnej URL adrese elektronického systému JOSEPHINE: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/39715/summary, konkrétne v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v prílohách SP pre každú časť predmetu zákazky samostatne. Dokumenty k zákazke, ktoré sú predmetom tohto oznámenia: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/39715/summary Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy sa nejedná o zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani na obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-07-07T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV