dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ZsNH ZV 1
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17336112
Slovenská 11/A, 94034 Nové Zámky

Slovensko
Kontaktná osoba: Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Telefón: +421 356912245
Email: simona.gondzalova@nspnz.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/474099
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: ZsNH ZV 1
Hlavný kód CPV
33124100-6
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka medicínskych zdravotníckych prístrojov pre Psychiatrické oddelenie FNsP Nové Zámky, rozdelená na štyri časti: 1.časť: ECT prístroj: v počte 1 ks, podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, ktorá tvorí Prílohu č. 1, 2.časť: EEG v počte 1 ks, podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, ktorá tvorí Prílohu č. 3, 3.časť: Monitor vitálnych funkcií v počte 1 ks, podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, ktorá tvorí Prílohu č. 5, 4.časť: EKG v počte 1ks, podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, ktorá tvorí Prílohu č. 7, ich následná inštalácia, uvedenie do prevádzky a s tým súvisiace služby (vrátane funkčnej skúšky, zaškolenia obsluhy, dodania potrebnej dokumentácie). Verejný obstarávateľ požaduje nové, nepoužívané a nerepasované prístroje, kompletne funkčne pripravené na použitie bez ďalších doplnkov. Uchádzač sa v ponuke zaväzuje, že poskytne záruku minimálne po dobu 24 mesiacov od prevzatia prístroja, t. j. od podpisu preberacieho a odovzdávacieho protokolu verejným obstarávateľom a dodávateľom a bezplatný servis vrátane údržby a opráv a nástup na servis najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy (preventívne prehliadky, validácie, práca servisného technika, jeho náklady na cestovné a ceny použitých náhradných dielov k oprave).
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 103 766,20
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: a)Ponuku môže predložiť fyzická osoba, právnická osoba alebo skupina takýchto osôb, ktorá má oprávnenie na trhu dodávať tovary a poskytovať služby, ktoré sú predmetom tejto zákazky. b)Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predložila ponuku. c)Uchádzač nemôže mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu (verejný obstarávateľ si overí na UVO v registri osôb so zákazom účasti vo VO).
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-07-24T11:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený a úplný priamy bezodplatný prístup k súťažným podkladom tzn. bez nutnosti registrácie na profile verejného obstarávateľa t.j. v elektronickom úložisku zriadeného ÚVO podľa §148 ods. zákona o verejnom obstarávaní na : http://www.uvo.gov.sk/profily. 2. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi bude zabezpečené písomne elektronickou formou cez informačný systém Elektronického verejného obstarávania (ďalej len IS EVO). Postup vytvorenia ponuky v zákazke: 1. Zobrazenie formulára ponuky a jeho vyplnenie, 2. Pridanie potrebných príloh ponuky, 3. Vyplnenie štruktúrovaných kritérií, ak ich verejný obstarávateľ nastavil, 4.Odoslanie ponuky verejnému obstarávateľovi. 3. Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti. Verejný obstarávateľ podal na MZ SR dňa 23.12.2023 žiadosť o poskytnutie prostriedkov z mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti na predmet zákazky v rámci výzvy POO Obnova materiálno-technického vybavenia pre vykonávanie štandardných postupov, kód výzvy: 12R03-21-V14, vyhlásenej dňa 28.10.2022. Žiadosť o poskytnutie prostriedkov z mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti na predmet zákazky splnila podmienky poskytnutia prostriedkov v zmysle Oznámenia MZ SR zo dňa 06.07.2023. .
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-07-12T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV