dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 01
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Malacky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00304913
Bernolákova 5188/1A, 90101 Malacky

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Malacky
Telefón: +421 904281818
Email: dzuppa@ekoauris.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://malacky.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/474800
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je obnova Hviezdoslavovej ul. v Malackách. V rámci predmetnej stavby sa rieši úprava komunikácie, vybudovanie parkovacích stojísk, vjazdov k jestvujúcim nehnuteľnostiam i do podzemnej garáže a chodníkov a zriadenie plôch zelene. Podrobný opis predmetu zákazky je definovaný Výkazom výmer a projektovou dokumentáciou.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 198 859,81
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa ust. § 32 ods. 1 písm. e) ZVO: Doklad o oprávnení podnikať výpis z obchodného registra ( právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba podnikateľ zapísaný v obchodnom registri), výpis zo živnostenského registra( fyzická osoba podnikateľ, príspevková organizácia podnikateľ), resp. iný doklad o oprávnení dodávať uskutočňovať práce od hospodárskeho subjektu, ktorý je zapísaný v registri právnických osôb a podnikateľov. -uchádzač nie je povinný predkladať tento doklad, pretože verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy, alebo Zoznam hospodárskych subjektov vedený ÚVO. Podľa ust. § 32 ods. 1 písm. f) ZVO: Doklad preukazujúci, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. -uchádzač nie je povinný predkladať tento doklad, pretože verejný obstarávateľ na overenie, či uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní využije verejne prístupný register hospodárskych subjektov so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní (register osôb so zákazom podľa § 183 ZVO, alebo Zoznam hospodárskych subjektov vedeným ÚVO.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa ust. § 34 ods. 1 písm. b) ZVO:
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej v tomto bode aj ,,rozhodné obdobie) s uvedením cien, miest, lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnení stavebných prác podľa obchodných podmienok; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ. Uchádzač predloženým dokladom preukáže, že v rozhodnom období uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, a zároveň preukáže, že minimálne jedna takto definovaná stavba bola v hodnote rovnakej alebo vyššej ako 190 000 EUR bez DPH. Zoznam musí byť doplnený potvrdením/potvrdeniami odberateľa/ov, za každú realizovanú zákazku definovanú v predchádzajúcej vete, a ktorá je obsiahnutá v predloženom Zozname. Pre účely vyhodnotenia splnenia podmienky účasti v zmysle tohto bodu uskutočnením stavebných prác na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky sa rozumie výstavba alebo rekonštrukcia pozemných stavieb. Spoločné ustanovenia: Verejný obstarávateľ odporúča, aby zoznam obsahoval minimálne tieto údaje: -obchodné meno a sídlo predávajúceho -obchodné meno a sídlo odberateľa, -lehota dodania, -množstvo uskutočnených prác alebo druh uskutočnených prác , -celková zmluvná cena a skutočná (fakturovaná) celková cenu za uskutočnenie prác, ktorou sa rozumie celková cena za uskutočnenie prác v štruktúre cena bez DPH, DPH a cena s DPH (ďalej len cena). V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena sa líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto skutočne fakturovaná celková cena v zmysle pravidiel uplatnenia bez DPH Mena pre cenu: EUR -kontaktnú osobu odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v zozname.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-07-25T08:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Konflikt záujmov bude overený aj prostredníctvom služby KONFLIKT CHECK - automatizovaných funkcií informačného systému TRANSPAREX, dostupný na https://www.transparex.sk/conflicts 2. Konečný užívateľ výhod podľa § 11 ods. 1 písm. c) bude overený prostredníctvom informačného systému TRANSPAREX dostupný na https://www.transparex.sk/zoznam-osob-11-zvo 3. Kartel a kolúzia budú overené prostredníctvom služby KONFLIKT CHECK - - automatizovaných funkcií informačného systému TRANSPAREX, dostupný na https://www.transparex.sk/conflicts 4. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom funkcionality elektronickej platformy, dostupnej na https://eplatforma.vlada.gov.sk/ (ďalej len elektronická platforma), ktorou je informačný systém elektronického verejného obstarávania IS EVO. 5. Ponuka sa predkladá prostredníctvom informačného systému IS EVO. Ponuku je umožnené predložiť len registrovaným používateľom IS EVO. 6. Otváranie ponúk sa uskutoční v online prostrední IS EVO, zúčastniť sa na otváraní môžu všetci uchádzači, ktorí predložia ponuku. 7. Nejedná sa o zelené VO, obstarávanie inovácií a VO nie je zamerané na sociálne aspekty. 8. Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-07-11T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV