dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 3318/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Malacky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00304913
Bernolákova 5188/1A, 90101 Malacky

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Malacky
Telefón: +421 347966197
Email: marta.asia.lalikova@malacky.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://malacky.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/449396
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 3318/2022
Hlavný kód CPV
77310000-6
Druh zákazky
Stručný opis
Obnova Mierového a Kláštorného námestia v Malackách II. časť - závlaha a sadové úpravy. Výsadbové práce : SO 01.2 Závlaha + SO 06 Sadové úpravy Služba: údržba záhonov, drevín a krovov v súlade s PD. po dobu 24 mesiacov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 124 388,24
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 pís. e ) a f) zákona o verejnom obstarávaní spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Vo vzťahu k preukazovaniu podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní platí, že verejný obstarávateľ si ich splnenie overí z informačných systémov verejnej správy. V prípade, že z technických príčin nebude môcť verejný obstarávateľ uvedené doklady získať, je oprávnený ich od uchádzača písomne dožiadať. Vzhľadom k skutočnosti že verejný obstarávateľ má prístup do databáz verejnej správy, uchádzač nie je povinný predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v ZHS podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia dokladmi v súlade s § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní § 32 ods. 4) zákona o verejnom obstarávaní - Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v ods.2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. § 32 ods. 5) zákona o verejnom obstarávaní - Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. V prípade, ak sa uchádzač preukáže referenciou, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov, v zozname dodávok uvedie, akú časť zákazky (aké činnosti, aké tovary dodával, atď.) vykonával a hodnotu týchto činností v eur bez DPH.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky v minimálnom objeme v kumulatívnej hodnote 80 000,00 EUR bez DPH za obdobie predchádzajúcich troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom min. jedna referencia bude v objeme 35.000 Eur bez DPH a bude zahŕňať sadové úpravy (tzn. výsadba kvetov a/alebo výsadba krov a/alebo zakladanie trávnika a pod.), pričom súčasťou týchto prác musí byť výsadba vzrastlých stromov, krov, kvetov, zakladanie trávnika výsevom, položenie trávnych kobercov. Verejný obstarávateľ uzná aj referenciu na uskutočnenie stavebných prác, ktorých súčasťou bola realizácia sadových úprav (t.z. výsadba kvetov a/alebo výsadba krov a/alebo zakladanie trávnika a pod.) pričom súčasťou týchto prác musí byť výsadba vzrastlých stromov, krov, kvetov, zakladanie trávnika výsevom, položenie trávnych kobercov pričom tieto práce boli v minimálnom objeme 35.000,- ? bez DPH. V prípade, ak budú v zmluvnej cene služieb (v referenčnom liste) zarátané aj iné služby ako požadované (podľa vyššie uvedeného), uchádzač je povinný uviesť cenu len za služby rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet tejto zákazky uvedený v tomto bode. (Aby verejný obstarávateľ mohol vyhodnotiť splnenie požadovanej minimálnej úrovne.) Zoznam dodaných služieb musí minimálne obsahovať: a) identifikáciu odberateľa a kontakt (tel., mail) na odberateľa, b) názov a stručný opis dodaných služieb, c) zmluvnú cenu zákazky bez DPH v EUR alebo celkovú zmluvnú cenu zákazky ak dodávateľ nie je/nebol platcom DPH, d) lehotu dodania. Ak sa dodanieslužiab viaže na viac rokov, presahujúcich požadované obdobie 36 mesiacov od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač uvedie v zozname alikvotnú časť hodnoty referencie za príslušné požadované obdobie referencie. Ostatné informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, časť G-Podmienky účasti, bod. 4.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-10-28T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Zadávanie podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len IS EVO) na portáli www.uvo.gov.sk. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. 2) Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom IS EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie obsahu, ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak. 3) Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do IS EVO a nie kedy si ju záujemca/uchádzač prečítal. 4) Pre potreby predkladania ponúk záujemca/uchádzač postupuje v zmysle súťažných podkladov s prílohami a príručiek dostupných na www.uvo.gov.sk 5) Verejný obstarávateľ podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 7) Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 8) Nepoužijje sa elektonická eukcia. 9) Uchádzačom sa neumožňuje predložiť variantné riešenie. Ekvivalenty sa nepovažujú za variantné riešenie. Ak súčasťou ponuky bude aj variantné riešenie, bude sa naň pozerať akoby nebolo predložené. 10) Požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v aj časti B Opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky a ostatné zmluvné podmienky v uvedené v súťažných podkladoch s prílohami, ale aj v návrhu Zmluvy o dielo, ktorá tvorí prílohu súťažných podkladov. 11) Verejný obstarávateľ nepožaduje zábezpeku.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-11T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV