dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 8861/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397687
Vazovova 5, 81243 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Telefón: +421 257294535 Fax: +421 257294326
Email: antonia.koprdova@stuba.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.stuba.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 8861/2021
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
OPIS
Názov
OBNOVA A MODERNIZÁCIA AULY AKADEMIKA BELLU SVF STU A PRIĽAHLÝCH PRIESTOROV
Časť č.: 0
Dodatočné kódy CPV
45214420-0

45214410-7

45223100-7

45310000-3

45262500-6

45312100-8

45331000-6

45432000-4

45421144-5

45442100-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: STAVEBNÁ FAKULTA STU V BRATISLAVE, RADLINSKÉHO 11, 810 05 BRATISLAVA
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
- úprava podhľadu s vybudovaním lávky v strešnom medzi priestore pre servis inštalačných zariadení, - úprava povrchov stien, nosných stĺpov a podlahy a vybudovanie vertikálneho tieniaceho systému (rolety) so zreteľom na správne zabezpečenie distribúcie zvuku v priestore, vertikálny tieniaci systém -úprava a modernizácia pódia s rečníckym pultom a sedačiek auditória, -komplexná obnova vzduchotechnických rozvodov s novou kompaktnou klimatizačnou jednotkou napojenou na jestvujúcu vykurovaciu sústavu budovy, vrátane búrania prestupov pre nové VZT rozvody v stenách a stropoch, -modernizácia zdravotechnických rozvodov a zariadení, vnútorného požiarneho rozvodu so sústavou hadicových navijakov, -modernizácia umelého osvetlenia a vnútorných silnoprúdových a slaboprúdových rozvodov, napojenie technológií riešeného objektu a inteligentná elektroinštalácia typu KNX (zbernicový systém pre riadenie budovy), vybudovanie nového elektrického požiarneho systému (EPS) a hlasovej signalizácie požiaru (HSP) , -štruktúrovaná kabeláž a LAN pre audio a videoprojekciu s riadiacim systémom pre pripojenie koncových zariadení Verejný obstarávateľ poskytuje záujemcom/uchádzačom všetky potrebné podklady k vypracovaniu ponúk, ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť týchto súťažných podkladov a sú zverejnené a prístupné v profile verejného obstarávateľa vedenom Úradom pre verejné obstarávanie a v elektronickom systéme e-Zákazky, vrátane projektovej dokumentácie
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 9
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 313021X329
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 199-561700
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 8861/2021
Časť č.:
Názov: OBNOVA A MODERNIZÁCIA AULY AKADEMIKA BELLU SVF STU A PRIĽAHLÝCH PRIESTOROV
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2022-10-07T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 2 826 045,86
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-06-08T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
45000000-7
Dodatočné kódy CPV
45214420-0

45214410-7

45223100-7

45262500-6

45310000-3

45312100-8

45331000-6

45432000-4

45421144-5

45442100-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: STAVEBNÁ FAKULTA STU V BRATISLAVE, RADLINSKÉHO 11, 810 05 BRATISLAVA
Opis obstarávania:
- úprava podhľadu s vybudovaním lávky v strešnom medzi priestore pre servis inštalačných zariadení, - úprava povrchov stien, nosných stĺpov a podlahy a vybudovanie vertikálneho tieniaceho systému (rolety) so zreteľom na správne zabezpečenie distribúcie zvuku v priestore, vertikálny tieniaci systém -úprava a modernizácia pódia s rečníckym pultom a sedačiek auditória, -komplexná obnova vzduchotechnických rozvodov s novou kompaktnou klimatizačnou jednotkou napojenou na jestvujúcu vykurovaciu sústavu budovy, vrátane búrania prestupov pre nové VZT rozvody v stenách a stropoch, -modernizácia zdravotechnických rozvodov a zariadení, vnútorného požiarneho rozvodu so sústavou hadicových navijakov, -modernizácia umelého osvetlenia a vnútorných silnoprúdových a slaboprúdových rozvodov, napojenie technológií riešeného objektu a inteligentná elektroinštalácia typu KNX (zbernicový systém pre riadenie budovy), vybudovanie nového elektrického požiarneho systému (EPS) a hlasovej signalizácie požiaru (HSP) , -štruktúrovaná kabeláž a LAN pre audio a videoprojekciu s riadiacim systémom pre pripojenie koncových zariadení Verejný obstarávateľ poskytuje záujemcom/uchádzačom všetky potrebné podklady k vypracovaniu ponúk, ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť týchto súťažných podkladov a sú zverejnené a prístupné v profile verejného obstarávateľa vedenom Úradom pre verejné obstarávanie a v elektronickom systéme e-Zákazky, vrátane projektovej dokumentácie
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 9
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 2 826 045,86
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Príloha č. 2 Zmluvy o dielo Harmonogram prác sa nahrádza znením, ktoré je pripojené ako príloha k tomuto Dodatku
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 2 826 045,86
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 2 826 045,86
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV