dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Podlimitné zákazky
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
UpIA-EL3/18-9-9/2023-OOVS
Zadávateľ zákazky je: verejný obstarávateľ
Druh postupu
Užšia súťaž
Druh zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Telefón: +421 960317633
Email: jana.jancovicova@mod.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.mosr.sk/
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
OPIS
Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom/obstarávateľom
Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je obstaranie výškového vybavenia používaného pilotmi L-39 pre Vzdušné sily OS SR. Ide o doplnenie nasledujúcich typov a množstva: 1. kyslíková maska KM-34D, séria 2. (2 ks vel. 2, 4 ks vel. 3 a 1 ks vel. 4) 2. prilba letecká ochranná , ZS 7AP (2 ks vel. 1, 9 ks vel. 2 a 1 ks vel. 3) Súčasťou dodávaného tovaru musia byť aj doklady: - Certificate of Comformity (CoC) - Formulár Form 1 osvedčenie o uvoľnení do prevádzky v prípade, že ho výrobca dodáva -Súčasťou obstarávaných náhradných dielov a materiálu musí byť platná sprievodná dokumentácia Atestát, potvrdený výrobcom, v ktorom bude uvedené výr. č a záznamy o údržbe. Z uvedeného musí byť jasne stanovený technický život a medziopravný technický rezurz - Pri dodávke od sprostredkovateľa k vyššie uvedenému sa požadujú navyše aj dokumenty/doklady, ktoré jednoznačne preukážu pôvod daného výrobku a históriu údržby (jednoznačnosť zápisov, vykonanie údržby autorizovanou organizáciou) V prípade náhrady požadovaného materiálu musí byť výrobcom potvrdená náhrada príslušného agregátu za iný typ. Materiál musí byť dodávaný iba od certifikovaného výrobcu. Súčasťou zákazky je komplexné zabezpečenie služieb spojených s dodávkou tovaru, vrátane dopravy do miesta dodania a balenia. V súvislosti s predmetom zákazky verejný obstarávateľ požaduje záručnú dobu na materiál v trvaní minimálne 24 mesiacov.
Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Informácie o subdodávkach
Časti
Informácie o variantoch
MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Celkové množstvo alebo rozsah
1. kyslíková maska KM-34D, séria 2. (2 ks vel. 2, 4 ks vel. 3 a 1 ks vel. 4) 2. prilba letecká ochranná , ZŠ 7AP (2 ks vel. 1, 9 ks vel. 2 a 1 ks vel. 3)
Hodnota/Od: 374 243,00
bez DPH
Informácie o opciách
Informácie o obnovenom obstarávaní
TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky je stanovená vo výške 8.000,00 EUR (slovom osemtisíc EUR). Spôsoby zloženia zábezpeky ponuky: a) poskytnutím bankovej záruky za uchádzača bankou, pobočkou zahraničnej banky alebo zahraničnou bankou (ďalej len banka) alebo b) poistením záruky alebo c) zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa v banke. Podmienky zloženia zábezpeky ponuky verejný obstarávateľ stanoví v Súťažných podkladoch.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa. Preddavky verejný obstarávateľ nebude poskytovať. Finančné plnenie zo strany verejného obstarávateľa bude realizované formou bezhotovostného platobného styku na základe vystavených faktúr zo strany úspešného uchádzača podľa podmienok upravených v kúpnej zmluve. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu na účely vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ bude v prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, vyžadovať vytvoriť medzi členmi skupiny dodávateľov určitú právnu formu (napr. podľa Občianskeho zákonníka, alebo Obchodného zákonníka) z dôvodu riadneho plnenia rámcovej dohody. V prípade vytvorenia právnych vzťahov, na ktorých základe nevzniká nový subjekt s právnou subjektivitou, musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené ich vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude podieľať na plnení a skutočnosť, že všetci členovia budú ručiť za záväzky spoločne a nerozdielne
Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy, najmä vzhľadom na bezpečnosť dodávok a informácií:
Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov na povinnosť predložiť doleuvedené doklady v druhej fáze verejného obstarávania, po vyhodnotení splnenia podmienok účasti, len tých záujemcov, ktorí budú vyzvaní na predloženie ponuky: 1) Platné povolenie na obchodovanie s výrobkami obranného priemyslu - uchádzač je povinný predložiť kópiu platného originálneho dokladu - rozhodnutie o povolení obchodovať s výrobkami obranného priemyslu (kde v špecifikácii výrobkov obranného priemyslu má zapísané najmenej VM 10), vydané Ministerstvom hospodárstva SR v zmysle zákona č. 392/2011 Z. z. o obchodovaní s výrobkami obranného priemyslu a o zmene a doplnení niektorých zákonov a v súlade s Opatrením Ministerstva hospodárstva SR č. 1/2021 zo dňa 25.10.2021, ktorým sa vydáva zoznam výrobkov obranného priemyslu podľa § 43 písm. a) zákona č. 392/2011 Z. z. o obchodovaní s výrobkami obranného priemyslu a o zmene a doplnení niektorých zákonov alebo rovnocenný doklad vydaný národnou autoritou príslušného členského štátu, 2) Povolenie na vykonávanie činnosti vo vojenskom letectve uchádzač musí byť držiteľom povolenia na vykonávanie činnosti vo vojenskom letectve vydaného ÚVL MO SR, alebo musí byť držiteľom uznaných dokladov vydaných príslušnými orgánmi cudzieho štátu alebo medzinárodnej organizácie, 3) Čestné vyhlásenie, že uchádzač súhlasí s vykonaním štátneho overovania kvality na predmet zákazky, 4) Vyhlásenie o tom, že konečným užívateľom výhod uchádzača alebo jeho subdodávateľa, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, nie je niektorá z osôb podľa § 11 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní Preukázanie splnenia týchto osobitných podmienok (podľa bodu 1. až 4. vyššie) plnenia zmluvného vzťahu bude verejný obstarávateľ požadovať od záujemcov, ktorí splnili podmienky účasti v zmysle tohto oznámenia a budú vyzvaní na predloženie ponuky.
Informácie o bezpečnostnej previerke
Uchádzači, ktorí zatiaľ nemajú bezpečnostnú previerku, ju môžu získať do:
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: 1.1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe - záujemca preukáže výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - záujemca preukáže potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako 3 mesiace, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - záujemca preukáže potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako 3 mesiace, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - záujemca preukáže potvrdením príslušného súdu nie starším ako 3 mesiace, e) je oprávnený poskytovať službu v predmete zákazky - záujemca preukáže dokladom o oprávnení poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - záujemca preukáže čestným vyhlásením. 1.2. Záujemca môže doklady slúžiace na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa bodu 1.1 tohto oddielu oznámenia nahradiť zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, resp. potvrdením o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu EÚ, ktoré je rovnocenné zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. 1.3. Ak záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.1 tohto oddielu oznámenia alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu záujemcu. 1.4. Nakoľko je verejný obstarávateľ oprávnený získavať a použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov, záujemca so sídlom, miestom podnikania v SR nemusí predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a) (výpis z registra trestov za právnickú osobu), písm. b) (potvrdenie zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne), písm. c) (potvrdenie daňového úradu a colného úradu), písm. d) (potvrdenie príslušného súdu o konkurze a reštrukturalizácii) a písm. e) (oprávnenie poskytovať služby) ZVO. Ostatné dokumenty podľa § 32 ZVO si verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť. 1.5. V prípade podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO (výpis z registra trestov), ak záujemca má záujem o to, aby za neho verejný obstarávateľ zabezpečil výpis z registra trestov fyzických osôb, je povinný na uvedený účel poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov, t. j. kompletne vyplniť formulár pre získanie uvedeného dokumentu, ktorý je možné nájsť na stránke úradu, a to v časti Poskytnutie údajov na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Formulár/formuláre podpísané prostredníctvom EID (identifikačnou kartou) oprávnenej osoby alebo zaručenou konverziou musia byť súčasťou žiadosti o účasť. 1.6. Ak by verejný obstarávateľ v čase vyhodnocovania splnenia podmienok účasti z technických dôvodov na strane prevádzkovateľa portálu www.oversi.gov.sk nemal možnosť prístupu k týmto údajom, je oprávnený požiadať záujemcu o predloženie príslušného dokladu. Záujemca, ktorý nespĺňa podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) alebo sa na neho vzťahuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. c) až g) a ods. 7 ZVO, je oprávnený verejnému obstarávateľovi preukázať, že prijal dostatočné opatrenia na vykonanie nápravy (netýka sa prípadu, keď bol záujemcovi uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím). Opatreniami na vykonanie nápravy musí záujemca preukázať, že zaplatil alebo sa zaviazal zaplatiť náhradu týkajúcu sa akejkoľvek škody, napravil pochybenie, dostatočne objasnil sporné skutočnosti a okolnosti, a to aktívnou spoluprácou s príslušnými orgánmi, a že prijal konkrétne technické, organizačné a personálne opatrenia, ktoré sú určené na to, aby sa zabránilo budúcim pochybeniam, priestupkom, správnym deliktom alebo trestným činom. Verejný obstarávateľ posúdi opatrenia na vykonanie nápravy predložené záujemcom, pričom zohľadní závažnosť pochybenia a jeho konkrétne okolnosti. Ak opatrenia na vykonanie nápravy predložené záujemcom bude verejný obstarávateľ považovať za nedostatočné, vylúči záujemcu z verejného obstarávania. Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely zákona o verejnom obstarávaní sa rozumie: a) Právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu, b) Právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba, c) Právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo d) iný právoplatný rozsudok súdu. Záujemca, ktorému bol uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v inom členskom štáte, nie je oprávnený verejnému obstarávateľovi preukázať, že prijal opatrenia na vykonanie nápravy, ak je toto rozhodnutie vykonateľné v Slovenskej republike.
Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: 2.1. Verejný obstarávateľ požaduje od záujemcov finančné a ekonomické postavenie vo verejnom obstarávaní preukázať predložením nasledovných dokladov: 2.2. podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorých má záujemca otvorený účet. 2.2.1. Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom: záujemca vyjadrením banky, alebo pobočky zahraničnej banky musí preukázať : - jeho schopnosť plniť si finančné záväzky za obdobie posledných troch kalendárnych rokov (resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od jeho vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti); - skutočnosť, že určenom období nebol v nepovolenom debete; - v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár; - nemá blokáciu účtu v súvislosti s exekučným konaním. K vyjadreniu banky sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že má účty len v banke/bankách, od ktorých predložil vyjadrenie. Uvedené doklady nesmú byť staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania žiadosti o účasť. 2.3. Záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení rámcovej dohody bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8. ZVO. 2.4. Ak záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom podľa bodu 2.2. tohto oddielu oznámenia, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: Podľa § 131 ods. 1 písm. j) bod 1. zákona o verejnom obstarávaní - opisom ponúkaného tovaru Uchádzači predložia opis ponúkaného tovaru k predmetu zákazky, v ktorom uvedú obchodné označenie tovaru, technické parametre ponúkaného tovaru a ďalšie informácie o ponúkanom tovare v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky. Každý jednotlivý opis tovaru musí byť jednoznačne priradený k príslušnej položke predmetu zákazky tak, že bude označený poradovým číslom a názvom položky. Opis ponúkaného tovaru musí byť v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa. 1. kyslíková maska KM-34D, séria 2. 2. prilba letecká ochranná , ZŠ 7AP S ohľadom na špecifičnosť a bezpečnosť používania v Ozbrojených silách SR sa požaduje dodať uvedený tovar s uvedenými technickými parametrami a konštrukčnými vlastnosťami.
Informácie o vyhradených zákazkách
Vyberte:
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Užšia súťaž
KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie ohľadom elektronickej aukcie budú súčasťou súťažných podkladov, ktoré verejný obstarávateľ zašle s výzvou na predloženie ponuky iba tým uchádzačom, ktorí splnili podmienky účasti.
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
UpIA-EL3/18-9-9/2023-OOVS
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-07-17T08:00:00
Dátum odoslania výziev na predkladanie ponúk alebo na účasť vybratým uchádzačom
Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Komunikácia a výmena informácií (ďalej len komunikácia) medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa bude uskutočňovať v slovenskom jazyku spôsobom, ktorý zabezpečí integritu a zachovanie dôvernosti údajov uvedených v žiadosti o účasť. Dokumenty sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka; to neplatí pre dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do slovenského jazyka. 2. Komunikácia vo verejnom obstarávaní sa bude uskutočňovať písomne prostredníctvom elektronického Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie (ďalej len IS EVO), ktorého správcom je Úrad vlády Slovenskej republiky www.uvo.gov.sk, s využitím všetkých jeho funkcionalít. IS EVO je dostupný bezplatne na nasledovnej adrese: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. 3. Žiadosť o účasť sa predkladá elektronicky prostredníctvom IS EVO. 4. Záujemca predkladá doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa bodu III.2) PODMIENKY ÚČASTI tohto oznámenia. 5. Nakoľko verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní postupuje postupom užšej súťaže, kedy na predloženie ponuky vyzýva záujemcov, ktorí splnili podmienky účasti, záujemcom sa neumožňuje predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom. 6. Verejný obstarávateľ neuzavrie kúpnu zmluvu s úspešným uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len register partnerov verejného sektora) a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo úspešným uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a ktorý má ako konečného užívateľa výhod zapísanú osobu podľa § 11 ods. 1 písm. c) ZVO alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora majú v registri partnerov verejného sektora zapísaného ako konečného užívateľa výhod osobu podľa § 11 ods. 1 písm. c) ZVO. 7. Verejný obstarávateľ nerozdeľuje predmet zákazky na časti. Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky: Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky z dôvodu, že požadovaný materiál, ktorý je predmetom zákazky navzájom súvisí, je komplementárny a nie je možné ho považovať za samostatné predmety zákazky, z hľadiska funkčného a vecného má jednotný charakter a z hľadiska technických špecifikácií a typu zmluvného vzťahu a jedná sa o materiál, ktorý spolu súvisí a je navzájom previazaný 8. Verejný obstarávateľ informuje, že od záujemcov, ktorí dostanú výzvu na predloženie ponúk bude požadovať viazanosť ponúk zabezpečenú zábezpekou podľa § 46 zákona o verejnom obstarávaní. Zábezpeka ponúk je stanovená vo výške: 8 000,00 EUR (slovom: osemtisíc EUR). 9. Toto verejné obstarávanie vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a tiež ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
ODVOLACIE KONANIE
Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu

Vnútroštátne identifikačné číslo:
,


Kontaktná osoba: Array
Podanie odvolania
Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-09T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV