dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: NDL/2023/BOJ/4
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17335795
Nemocničná 2, 97201 Bojnice

Slovensko
Kontaktná osoba: Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach
Telefón: +421 465112158 Fax: +421 465430619
Email: boris.fedor@hospitalbojnice.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/471063
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: NDL/2023/BOJ/4
Hlavný kód CPV
33100000-1
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka zdravotníckych zariadení pre potreby nového OAIM NsP Prievidza so sídlom v Bojniciach. Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby: Doprava na miesto dodania, montáž a inštalácia na mieste dodania, vykonanie skúšok, skúšobnej prevádzky a uvedenie dodaného zariadenia do prevádzky, prvé zaškolenie obsluhy, poskytovanie záručného servisu.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 150 969,13
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 11
OPIS
Názov
Časť č. 1 Stropná operačná lampa
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
33167000-8

51410000-9

80561000-4

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach, Nemocničná 2, 972 01 Bojnice
Opis obstarávania:
Stropná operačná lampa - jedno kupolová LED, požadované množstvo 1 ks Podrobný Opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch ČASŤ B1 Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny a v Prílohe č. 4 SP - Technická a cenová špecifikácia predmetu zákazky a to pre každú časť predmetu zákazky samostatne
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
8 870,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
90:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky plánuje verejný obstarávateľ financovať z Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky. Kód výzvy: 11I02-21-V09
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky plánuje verejný obstarávateľ financovať z Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky v súlade so zákonom č. 368/2021 Z. z. o mechanizme na podporu obnovy a odolnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Vykonávateľ: Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky alebo Predmet zákazky môže verejný obstarávateľ financovať aj z účelovo vyčlenených prostriedkov pridelených na tento účel zo strany zriadovateľa (Trenčiansky samosprávny kraj).

Názov
Časť č. 2 Stropné vyšetrovacie svetlá 9 ks
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
33167000-8

51410000-9

80561000-4

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach, Nemocničná 2, 972 01 Bojnice
Opis obstarávania:
Vyšetrovacia lampa s kotvením do stropu požadované množstvo - 9ks Podrobný Opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch ČASŤ B1 Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny a v Prílohe č. 4 SP - Technická a cenová špecifikácia predmetu zákazky a to pre každú časť predmetu zákazky samostatne
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
35 100,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
90:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky plánuje verejný obstarávateľ financovať z Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky. Kód výzvy: 11I02-21-V09
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky plánuje verejný obstarávateľ financovať z Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky v súlade so zákonom č. 368/2021 Z. z. o mechanizme na podporu obnovy a odolnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Vykonávateľ: Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky alebo Predmet zákazky môže verejný obstarávateľ financovať aj z účelovo vyčlenených prostriedkov pridelených na tento účel zo strany zriadovateľa (Trenčiansky samosprávny kraj).

Názov
Časť č. 3 Germicídne žiariče
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
33191000-5

51410000-9

80561000-4

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach, Nemocničná 2, 972 01 Bojnice
Opis obstarávania:
Germicídne žiariče, Požadované množstvo - 1 zostava Predmetom obstaravania Časti č. 3 sú uzavreté germicídne žiariče a germicídne žiariče s priamym žiarením. Podrobný Opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch ČASŤ B1 Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny a v Prílohe č. 4 SP - Technická a cenová špecifikácia predmetu zákazky a to pre každú časť predmetu zákazky samostatne
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
7 355,40:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
90:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky plánuje verejný obstarávateľ financovať z Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky. Kód výzvy: 11I02-21-V09
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky plánuje verejný obstarávateľ financovať z Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky v súlade so zákonom č. 368/2021 Z. z. o mechanizme na podporu obnovy a odolnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Vykonávateľ: Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky alebo Predmet zákazky môže verejný obstarávateľ financovať aj z účelovo vyčlenených prostriedkov pridelených na tento účel zo strany zriadovateľa (Trenčiansky samosprávny kraj).

Názov
Časť č. 4 Vyplachovač ložných mís
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
33191000-5

51410000-9

80561000-4

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach, Nemocničná 2, 972 01 Bojnice
Opis obstarávania:
Vyplachovač podložných mís, Požadované množstvo - 1 ks Predmetom obstarávania časti č. 4 je dezinfektor podložných mís. Podrobný Opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch ČASŤ B1 Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny a v Prílohe č. 4 SP - Technická a cenová špecifikácia predmetu zákazky a to pre každú časť predmetu zákazky samostatne
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
11 074,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
90:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky plánuje verejný obstarávateľ financovať z Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky. Kód výzvy: 11I02-21-V09
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky plánuje verejný obstarávateľ financovať z Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky v súlade so zákonom č. 368/2021 Z. z. o mechanizme na podporu obnovy a odolnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Vykonávateľ: Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky alebo Predmet zákazky môže verejný obstarávateľ financovať aj z účelovo vyčlenených prostriedkov pridelených na tento účel zo strany zriadovateľa (Trenčiansky samosprávny kraj).

Názov
Časť č. 5 Resuscitačný vozík
Časť č.: 5
Dodatočné kódy CPV
33170000-2

80561000-4

51410000-9

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach, Nemocničná 2, 972 01 Bojnice
Opis obstarávania:
Vozík vybavený resuscitačnou sadou - požadované množstvo 1 ks Podrobný Opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch ČASŤ B1 Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny a v Prílohe č. 4 SP - Technická a cenová špecifikácia predmetu zákazky a to pre každú časť predmetu zákazky samostatne
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
5 380,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
90:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky plánuje verejný obstarávateľ financovať z Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky. Kód výzvy: 11I02-21-V09
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky plánuje verejný obstarávateľ financovať z Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky v súlade so zákonom č. 368/2021 Z. z. o mechanizme na podporu obnovy a odolnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Vykonávateľ: Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky alebo Predmet zákazky môže verejný obstarávateľ financovať aj z účelovo vyčlenených prostriedkov pridelených na tento účel zo strany zriadovateľa (Trenčiansky samosprávny kraj).

Názov
Časť č. 6 Anestéziologické vozíky s vybavením
Časť č.: 6
Dodatočné kódy CPV
33170000-2

51410000-9

80561000-4

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach, Nemocničná 2, 972 01 Bojnice
Opis obstarávania:
Anestéziologické vozíky s vybavením, požadované množstvo 10 ks Podrobný Opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch ČASŤ B1 Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny a v Prílohe č. 4 SP - Technická a cenová špecifikácia predmetu zákazky a to pre každú časť predmetu zákazky samostatne
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
28 550,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
90:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky plánuje verejný obstarávateľ financovať z Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky. Kód výzvy: 11I02-21-V09
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky plánuje verejný obstarávateľ financovať z Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky v súlade so zákonom č. 368/2021 Z. z. o mechanizme na podporu obnovy a odolnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Vykonávateľ: Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky alebo Predmet zákazky môže verejný obstarávateľ financovať aj z účelovo vyčlenených prostriedkov pridelených na tento účel zo strany zriadovateľa (Trenčiansky samosprávny kraj).

Názov
Časť č. 7 Zariadenie na ohrev krvných derivátov a roztokov
Časť č.: 7
Dodatočné kódy CPV
33186200-9

51410000-9

80561000-4

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach, Nemocničná 2, 972 01 Bojnice
Opis obstarávania:
Zariadenie na ohrev krvných derivátov, požadované množstvo- 1ks Podrobný Opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch ČASŤ B1 Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny a v Prílohe č. 4 SP - Technická a cenová špecifikácia predmetu zákazky a to pre každú časť predmetu zákazky samostatne
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
3 300,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
90:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky plánuje verejný obstarávateľ financovať z Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky. Kód výzvy: 11I02-21-V09
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky plánuje verejný obstarávateľ financovať z Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky v súlade so zákonom č. 368/2021 Z. z. o mechanizme na podporu obnovy a odolnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Vykonávateľ: Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky alebo Predmet zákazky môže verejný obstarávateľ financovať aj z účelovo vyčlenených prostriedkov pridelených na tento účel zo strany zriadovateľa (Trenčiansky samosprávny kraj).

Názov
Časť č. 8 Výhrevná prikrývka
Časť č.: 8
Dodatočné kódy CPV
33162000-3

51410000-9

80561000-4

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach, Nemocničná 2, 972 01 Bojnice
Opis obstarávania:
Výhrevná prikrývka na operačný stôl, Požadované množstvo - 1 ks Podrobný Opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch ČASŤ B1 Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny a v Prílohe č. 4 SP - Technická a cenová špecifikácia predmetu zákazky a to pre každú časť predmetu zákazky samostatne
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
3 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
90:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky plánuje verejný obstarávateľ financovať z Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky. Kód výzvy: 11I02-21-V09
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky plánuje verejný obstarávateľ financovať z Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky v súlade so zákonom č. 368/2021 Z. z. o mechanizme na podporu obnovy a odolnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Vykonávateľ: Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky alebo Predmet zákazky môže verejný obstarávateľ financovať aj z účelovo vyčlenených prostriedkov pridelených na tento účel zo strany zriadovateľa (Trenčiansky samosprávny kraj).

Názov
Časť č. 9 Digitálna drenážna odsávačka 3ks
Časť č.: 9
Dodatočné kódy CPV
33162000-3

51410000-9

80561000-4

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach, Nemocničná 2, 972 01 Bojnice
Opis obstarávania:
Prenosný digitálny drenážny systém pre kardio-torakálnu drenáž, Požadované množstvo - 3 ks Podrobný Opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch ČASŤ B1 Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny a v Prílohe č. 4 SP - Technická a cenová špecifikácia predmetu zákazky a to pre každú časť predmetu zákazky samostatne
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
14 198,73:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
90:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky plánuje verejný obstarávateľ financovať z Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky. Kód výzvy: 11I02-21-V09
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky plánuje verejný obstarávateľ financovať z Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky v súlade so zákonom č. 368/2021 Z. z. o mechanizme na podporu obnovy a odolnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Vykonávateľ: Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky alebo Predmet zákazky môže verejný obstarávateľ financovať aj z účelovo vyčlenených prostriedkov pridelených na tento účel zo strany zriadovateľa (Trenčiansky samosprávny kraj).

Názov
Časť č. 10 Chirurgická odsávačka 10 ks
Časť č.: 10
Dodatočné kódy CPV
33162000-3

51410000-9

80561000-4

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach, Nemocničná 2, 972 01 Bojnice
Opis obstarávania:
Mobilná elektrická odsávačka, Požadované množstvo - 10 ks Podrobný Opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch ČASŤ B1 Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny a v Prílohe č. 4 SP - Technická a cenová špecifikácia predmetu zákazky a to pre každú časť predmetu zákazky samostatne
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
26 500,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
90:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky plánuje verejný obstarávateľ financovať z Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky. Kód výzvy: 11I02-21-V09
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky plánuje verejný obstarávateľ financovať z Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky v súlade so zákonom č. 368/2021 Z. z. o mechanizme na podporu obnovy a odolnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Vykonávateľ: Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky alebo Predmet zákazky môže verejný obstarávateľ financovať aj z účelovo vyčlenených prostriedkov pridelených na tento účel zo strany zriadovateľa (Trenčiansky samosprávny kraj).

Názov
Časť č. 11 Pneumatická odsávačka 9 ks
Časť č.: 11
Dodatočné kódy CPV
33162000-3

51410000-9

80561000-4

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach, Nemocničná 2, 972 01 Bojnice
Opis obstarávania:
Pneumatická odsávačka - Odsávačka uvádzaná do činnosti stlačeným vzduchom - 9ks Podrobný Opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch ČASŤ B1 Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny a v Prílohe č. 4 SP - Technická a cenová špecifikácia predmetu zákazky a to pre každú časť predmetu zákazky samostatne
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
7 650,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
90:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky plánuje verejný obstarávateľ financovať z Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky. Kód výzvy: 11I02-21-V09
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky plánuje verejný obstarávateľ financovať z Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky v súlade so zákonom č. 368/2021 Z. z. o mechanizme na podporu obnovy a odolnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Vykonávateľ: Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky alebo Predmet zákazky môže verejný obstarávateľ financovať aj z účelovo vyčlenených prostriedkov pridelených na tento účel zo strany zriadovateľa (Trenčiansky samosprávny kraj).

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní"). Ich splnenie môže uchádzač preukázať jedným z nasledovných spôsobov: 1.1 predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR môže splnenie týchto podmienok preukázať podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní alebo 1.2 v súlade s § 152 zákona o verejnom obstarávaní zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov alebo 1.3 v súlade s § 39 zákona o verejnom obstarávaní môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED) V prípade, že sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona, alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. V súvislosti s § 32 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ informuje uchádzačov, že nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejné správy. Na základe uvedeného sú uchádzači povinní predložiť doklady v požadovanom rozsahu.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: neuplatňuje sa
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Úspešný uchádzač ako dodávateľ musí zobrať na vedomie a rešpektovať, že zákazka môže byť financovaná z Plánu obnovy a odolnosti a preto Úspešný uchádzač ako dodávateľ je povinný sa zaviazať, že strpí výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti uzavretej verejným obstarávateľom ako prijímateľom prostriedkov mechanizmu plánu obnovy a odolnosti za účelom financovania predmetu zákazky, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-07-14T08:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-12-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.V zmysle § 66 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk. 2.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine; Podrobnejšie informácie ohľadom komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 3.Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme Josephine považuje okamih jej odoslania v systéme Josephine a to v súlade s funkcionalitou systému. 4.Ponuka bude vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ 5.Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikácia je podrobne uvedená v súťažných podkladoch 6.Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v profile verejného obstarávateľa umiestnenom na webovej adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2154 , čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 7.Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk. 8.Elektronická aukcia sa nepoužije 9.Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-06-08T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV