dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: V02182/2022
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Valaliky Industrial Park, s. r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 54485053
Mlynské nivy 44/a, 82715 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Valaliky Industrial Park, s. r. o.
Telefón: +421 232333431
Email: peter.bartos@r-p.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: VO-PZ001/2022
Hlavný kód CPV
45112700-2
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Skrývka ornice pre Strategické územie Valaliky
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
45233000-9

71322500-6

71300000-1

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Strategické územie Valaliky, ktoré sa nachádza v katastri obcí Valaliky a Haniska, okres Košice okolie.
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmet zákazky zahŕňa odstránenie ornice z plôch 1-I. až 1-III. v rámci Strategického územia Valaliky uvedených v dokumente Polohopis a výškopis záujmového územia - Situácia pre odstránenie ornice so súradnicami vytyčovacích bodov, ktorý je súčasťou Prílohy č. 8 súťažných podkladov (ďalej ako Vymedzené územie). Výkaz výmer tvorí Prílohu č. 7 týchto súťažných podkladov. Celková plocha odstránenia ornice je 598 885 m2 čo pri hrúbke 0,35 m predstavuje objem 209 610 m3. Objemy materiálov uvedené vo výkaze výmer zodpovedajú objemom materiálov v prirodzenom uložení (v rastlom teréne). Meranie objemu odstránených materiálov na účely oceňovania prác sa uskutoční meraním v rastlom teréne (v mieste ich výkopu/odstránenia). Verejný obstarávateľ zabezpečuje vydanie rozhodnutí o odňatí poľnohospodárskej pôdy pre celé Vymedzené územie. V prípade, ak bude rozhodnutie o odňatí poľnohospodárskej pôdy vydané len na časť Vymedzeného územia, bude predmet zákazky realizovaný v etapách na základe pokynov verejného obstarávateľa. V rámci uskutočnenia predmetu zákazky úspešný uchádzač vykoná najmä tieto činnosti: 1.Dokumentácia: 1.1Projekt dočasného dopravného značenia Účelom projektu dočasného dopravného značenia je zabezpečiť bezpečnosť a plynulosť cestnej premávky počas stavebných prác na predmetnej stavbe. Projekt dočasného dopravného značenia bude spracovaný v zmysle TP 069 Vzorové schémy pre pracovné miesta schválený MDPaT SR s účinnosťou od 15.11.2013, v zmysle zákona č. 08/2009 Z.z. o premávke na pozemných komunikáciách v znení neskorších predpisov, v zmysle vyhlášky MV SR č. 9/2009, ktorou sa vykonáva zákon o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov a podľa miestnych podmienok. 1.2Projekt organizácie výstavby (POV) POV bude spracovaný na základe podkladov zabezpečených verejným obstarávateľom v konaní o vydanie rozhodnutia o odňatí poľnohospodárskej pôdy a rozhodnutím o odňatí poľnohospodárskej pôdy 1.3Dokumentácia skutočného realizovania 1.4Dokumentácia o kvalite verejnej práce podľa zákona č. 254/1998 Z.z. o verejných prácach v znení neskorších predpisov, najmä vypracovanie kontrolného a skúšobného plánu verejnej práce a plán užívania verejnej práce. 2.Inžinierska činnosť k odsúhlaseniu projektu dočasného dopravného značenia príslušným dopravným inšpektorátom; 3.Realizácia dočasného dopravného značenia podľa odsúhlaseného projektu dočasného dopravného značenia; 4.Odstránenie a dočasné preloženie ornice na skládku na stavenisku podľa dokumentu Polohopis a výškopis záujmového územia Situácia pre odstránenie ornice so súradnicami vytyčovacích bodov, ktorá je súčasťou Prílohy č. 8 týchto súťažných podkladov ). Vydanie rozhodnutia o odňatí poľnohospodárskej pôdy podľa § 17 zákona o ochrane poľnohospodárskej pôdy zabezpečí verejný obstarávateľ; 5.Vybudovanie dočasných staveniskových ciest s modulom pružnosti minimálne Edef,2 = 45 Mpa/; Trasovanie a šírku staveniskových ciest určí verejný obstarávateľ podľa potreby, hrúbku na základe statických záťažových skúšok vykonaných zhotoviteľom. Výkaz výmer obsahuje maximálne množstvá tovarov a prác; 6.Strážna služba na Stavenisku a organizácia dopravy pri výjazde vozidiel na verejné komunikácie; 7.Digitálne geodetické zameranie pri prevzatí Staveniska a digitálne geodetické zamerania pri meraní prác v súlade s podmienkami určenými v časti C. NÁVRH ZMLUVY O DIELO súťažných podkladov. 8.Manažment kontrolných dní a projektovej dokumentácie v súlade s podmienkami určenými v časti C. NÁVRH ZMLUVY súťažných podkladov; 9.Príprava a dodávanie týždenných správ o postupe prác v slovenskom jazyku v súlade s podmienkami určenými v časti C. NÁVRH ZMLUVY týchto súťažných podkladov; 10.Vykonávanie činnosti koordinátora bezpečnosti v zmysle nariadenia Vlády Slovenskej republiky č. 396/2006 Z.z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na stavenisko. Podrobný opis predmetu zákazky a indikatívny harmonogram tvoria časť B.OPIS PREDETU ZÁKAZKY súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 5
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 1
Časť č.: 1
Názov: Skrývka ornice pre Strategické územie Valaliky
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-09-30T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 1 516 003,95
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Postup zadávania zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na www.uvo.gov.sk. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na splnenie zmluvných podmienok. V rámci poskytnutia súčinnosti pred uzavretím zmluvy úspešný uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dôkaz o existencii poistenia a záručnú listinu za podmienok určených v súťažných podkladoch. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk v zmysle § 112 ods. 7 písm. b) ZVO a § 55 ods. 1 ZVO. Verejný obstarávateľ neposkytne úspešnému uchádzačovi zálohy ani preddavky na uskutočnenie stavebných prác. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami ZVO. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, nie je predmetné VO zelené, obstarávaním inovácií ani zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Podľa zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-07-12T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45112700-2
Dodatočné kódy CPV
71322500-6

71300000-1

45112400-9

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Strategické územie Valaliky, ktoré sa nachádza v katastri obcí Valaliky a Haniska, okres Košice okolie.
Opis obstarávania
Zemné práce pre vykonanie archeologického výskumu, ktoré budú spočívať v dispozičnej pohotovosti a operatívnych výkonov stavebných strojov Zhotoviteľa, a to na výzvu, podľa požiadaviek a potrieb realizátora archeologického výskumu, najviac v rozsahu 500 strojhodín pre každý jeden (1) stavebný stroj, po dobu štyroch (4) mesiacov alebo momentu vyčerpania finančného limitu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 5
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 1 516 003,95
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Pokyn na Zmenu č.1 zohľadňuje náklad za: - vypracovanie nového terénneho modelu (z dôvodu rôznych hrúbok ornice, podľa kvalitatívnych tried ornice podľa pedologického prieskumu), pre realizáciu skrývky ornice pre Strategické územie Valaliky, v zmysle Rozhodnutia o odňatí poľnohospodárskej pôdy č. OU-KS-PLO1-2022/016684 zo dňa 27.10.2022 (ďalej len Rozhodnutie) a jeho prílohy Bilancie skrývky humusového horizontu. -Dodržanie uvedeného Rozhodnutia spôsobilo navýšenie celkového množstva odstránenej ornice. -Pokynom Objednávateľa č.3 zo dňa 04.11.2022, došlo k zmene polohy depónie ornice a z pôvodných dvoch depónií, bola určená jedna depónia na severnej časti záujmového územia. Uvedený Pokyn spôsobil, že z južnej časti záujmového územia sa predĺžila stredná rozvozná vzdialenosť nad 2000m do 3000m. -V súvislosti so Zmenou bol aktualizovaný Výkaz výmer / Rozpočet o skutočne vykonané výmery na Diele, ktoré boli vyčíslené na základe konečného digitálneho geodetického zamerania.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 1 728 003,95
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 1 787 316,82
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV