dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 7188/2023
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Poprad
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00326470
Nábrežie Jána Pavla II 2802/3, 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Poprad
Telefón: +421 527167111 Fax: +421 527721218
Email: michaela.gallikova@msupoprad.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/473686
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 7188/2023
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je vybudovanie dvoch detských ihrísk a to pre deti vo vekovej kategórii 0-6 rokov a pre deti od 7-15 rokov. Bližšie informácie sú uvedené v projektovej dokumentácii a výkaze výmer.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 247 378,76
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní: 1.podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona záujemca alebo uchádzač je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, 2.podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, Uchádzač/záujemca môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v súlade s § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Podľa § 32 ods. 2 zákona: uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa §32 ods. 1 zákona: 1.písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, 2.písm. f) doloženým čestným vyhlásením. Verejný obstarávateľ nevyžaduje predloženie dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) zákona, a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nepožaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: nepožaduje sa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Podmienky pre vykonanie zákazky sú uvedené v projektovej dokumentácii, výkaze výmer a Návrhu zmluvy o dielo.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-08-02T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena za predmet zákazky v EURO s DPH vrátane prípadných ostatných nákladov vyplývajúcich z plnenia zmluvy. 2. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom EPVO. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa v systéme EPVO na URL adrese: http://www.isepvo.sk/ 3.Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať iba v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku. 4. Pri uzavretí zmluvy o dielo bude verejný obstarávateľ postupovať v súlade s § 11 zákona. 5. Lehota uskutočnenia 90 kalendárnych dní od odovzdania staveniska. Najneskorší termín odovzdania staveniska je 08/2023. 6. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a osoby, ktoré majú povinnosť podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, musia byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 7. Pri realizácii je dodávateľ povinný koordinovať postup prác so stavbou a ostatnými profesiami, postupovať s príslušnými predpismi a návodmi pre montáž jednotlivých zariadení, dodržiavať všetky platné normy, zákony, vyhlášky a nariadenia. 8. Záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku miesta plnenia, aby získali všetky informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta plnenia idú na ťarchu uchádzača. 9. V prípade požiadavky o obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky si môžu záujemcovia dohodnúť termín obhliadky prostredníctvom komunikácie v zmysle bodu 2 doplňujúcich informácií. 10.V prípade, že sa v obsahu projektovej dokumentácie a výkazu výmer nachádza odvolávka na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, je možné v súlade s §42 zákona o verejnom obstarávaní takýto odkaz zameniť za ekvivalentný. Ak sa uchádzač rozhodne predložiť ponuku s ekvivalentom, tento nesmie mať vplyv na zníženie kvality, zhoršenie požadovaných technických parametrov výrobkov resp. materiálov a navrhnutého architektonického riešenia oproti projektovej dokumentácii. Použitie ekvivalentu v procese realizácie diela podlieha predchádzajúcemu odsúhlaseniu projektantom a technickým dozorom investora. Uchádzač musí riadne preukázať použitú ekvivalenciu k výrobkom, alebo k technickému riešeniu, navrhnutému v projektovej dokumentácii, uvedenému v súťažných podkladoch a oddelených prílohách súťažných podkladov a jednotlivé položky vyznačí v ponukovom rozpočte farebne. 11. Lehota na otváranie ponúk : 02.08. 2023 10:05 hod.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-07-13T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV