dnes je 6.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: SP04nJP/2022/RUK
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzita Komenského v Bratislave
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397865
Šafárikovo námestie 6, P.O.BOX 440 Array, 81499 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzita Komenského v Bratislave
Telefón: +421 918660990
Email: sutaz@tenderpro.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uniba.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: SP04nJP/2022/RUK
Hlavný kód CPV
45214400-4
Druh zákazky
OPIS
Názov
ACCORD - Rekonštrukcie posluchární 2
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
45421000-4

45421153-1

32321200-1

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: a)PRIF UK v BA, Mlynská dolina, Ilkovičova 6, 842 15 Bratislava b)FMFI UK v BA, Mlynská dolina, 842 48 Bratislava c)Katedra botaniky PRIF UK, Révova 39, 81102 Bratislava
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Rekonštrukčné práce posluchární sa budú realizovať na fakultách PRIF UK a FMFI UK v areáli Univerzity Komenského v Mlynskej doline v Bratislave. Predmetom zákazky sú stavebné práce na rekonštrukcii jednotlivých posluchární v súlade s projektovou dokumentáciou a zmluvnými podmienkami. Súčasťou predmetu zákazky je realizácia obnovy interiéru jednotlivých posluchární (o.i. výmena podláh, osvetlenia, rozvodov, vyspravenie stien a stropov) ako aj dodávka zabudovaného, na mieru a mieste realizovaného nábytku (vstavané skrine, drevené obklady, katedry, sedenie)). Verejný obstarávateľ v rámci plnenia predmetu zákazky požaduje kompletnú rekonštrukciu priestorov vrátane ich prvého vybavenia tak, aby odovzdaním bol konkrétny zrekonštruovaný priestor schopný okamžitého užívania.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP313020X329
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 121-343075
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: SP04nJP/2022/RUK
Časť č.:
Názov: ACCORD - Rekonštrukcie posluchární 2
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2022-06-08T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 7 102 403,01
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-12-08T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
45214400-4
Dodatočné kódy CPV
45421000-4

45421153-1

32321200-1

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: a)PRIF UK v BA, Mlynská dolina, Ilkovičova 6, 842 15 Bratislava b)FMFI UK v BA, Mlynská dolina, 842 48 Bratislava c)Katedra botaniky PRIF UK, Révova 39, 81102 Bratislava
Opis obstarávania:
Rekonštrukčné práce posluchární sa budú realizovať na fakultách PRIF UK a FMFI UK v areáli Univerzity Komenského v Mlynskej doline v Bratislave. Predmetom zákazky sú stavebné práce na rekonštrukcii jednotlivých posluchární v súlade s projektovou dokumentáciou a zmluvnými podmienkami. Súčasťou predmetu zákazky je realizácia obnovy interiéru jednotlivých posluchární (o.i. výmena podláh, osvetlenia, rozvodov, vyspravenie stien a stropov) ako aj dodávka zabudovaného, na mieru a mieste realizovaného nábytku (vstavané skrine, drevené obklady, katedry, sedenie)). Verejný obstarávateľ v rámci plnenia predmetu zákazky požaduje kompletnú rekonštrukciu priestorov vrátane ich prvého vybavenia tak, aby odovzdaním bol konkrétny zrekonštruovaný priestor schopný okamžitého užívania.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 7 269 367,01
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
3. PREDMETDODATKU 3.1. V zmysle Dodatku sa Zmluvné strany dohodli na tom, že Zhotoviteľ zrealizuje za podmienok dohodnutých v Zmluve a v tomto Dodatku naviac práce špecifikované vo vzájomne odsúhlasenom zmenovom liste č.4, ktoré tvoria neoddeliteľnú prílohu tohto Dodatku: 3.2. Zmluvné strany sa dohodli vzhľadom na dohodnuté naviac práce, že 4. Článok Cena za predmet zmluvy, bod 18.4 sa mení nasledovne: 18.4 Celková cena ďalších etáp podľa článku 2. bod 2.3 Zmluvy bola dohodnutá v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov v spojení s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov na základe cenovej ponuky Zhotoviteľa predloženej do verejného obstarávania ako cena maximálna vo výške: Cena za Predmet zmluvy bez DPH: 1 792 729,68 Eur DPH 20%: 358 545,94 Eur Celková cena diela s DPH: 2 151 275,62 Eur
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 7 238 331,45
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 7 269 367,01
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV