dnes je 6.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 062449/2022-PREZ-1
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00699021
Hlboká cesta 2, 83336 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Telefón: +421 259782895
Email: stanislav.oravec@mzv.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.foreign.gov.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/453106
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 062449/2022-PREZ-1
Hlavný kód CPV
79800000-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je poskytnutie tlačiarenských služieb na vyhotovenie prezentačných materiálov, a to v podobe kníh v tvrdej knižnej väzbe, brožúr a potlačených papierových tašiek.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 43 791,67
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"), t.j.: e) je oprávnený poskytovať službu tvoriacu predmet zákazky, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, potvrdený končeným rozhodnutím v Slovenskej republike a štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Splnenie vyššie uvedených podmienok účasti uchádzač preukáže spôsobom uvedeným v § 32 ods. 2 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní, t.j.: e) doloženým dokladom o oprávnení poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) doloženým čestným vyhlásením, ktoré bude podpísané osobou/osobami oprávnenou/oprávnenými konať v mene uchádzača. Vzor čestného vyhlásenia, ktorý môže uchádzač použiť na preukázanie splnenia podmienky účasti, tvorí prílohu č. 2 dokumentu "Podmienky zákazky a pokyny na predloženie ponuky". Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a sú splnené podmienky uvedené v § 32 ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, môže uchádzač preukázať splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov nepredkladá na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vyššie uvedené doklady. Verejný obstarávateľ v súlade s § 152 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní overí skutočnosť, či je uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov. V súlade s § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ uvádza, že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač nemusí predkladať, pretože verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov). Povinnosť predkladať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní sa nevzťahuje na uchádzačov so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom v Slovenskej republike, ktorí sú zapísaní v Registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci (tieto osoby sú vymenované v § 2 ods. 2 zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov).
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Technickú alebo odbornú spôsobilosť preukáže uchádzač uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré budú použité pri plnení predmetu zákazky. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa predchádzajúcej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač vo svojej ponuke predloží platný certifikát vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek na systém environmentálneho manažérstva v zmysle požiadaviek normy ISO 14001 pre oblasť súvisiacu s predmetom zákazky uchádzačom. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu Európskej únie alebo štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o Európskom hospodárskom priestore. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému environmentálneho manažérstva sú v súlade s požadovanou normou na systém environmentálneho manažérstva.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-12-23T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Doplňujúce kódy CPV: 79810000-5 - Tlačiarenské služby, 79820000-8 - Služby súvisiace s tlačou, 30199000-0 - Papiernický tovar a iné položky, 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu). 2. Komunikácia, poskytovanie vysvetlení a predkladanie ponúk týkajúca sa zákazky bude realizovaná prostredníctvom komunikačného rozhrania elektronického prostriedku JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t. j. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Záujemca/uchádzač po prihlásení do elektronického prostriedku JOSEPHINE a predmetného verejného obstarávania môže prostredníctvom komunikačného rozhrania odosielať správy a potrebné prílohy verejnému obstarávateľovi. Za okamih doručenia zásielky sa považuje okamih jej odoslania v elektronickom prostriedku JOSEPHINE, a to v súlade s funkcionalitou elektronického prostriedku. 3. Na bezproblémové používanie elektronického prostriedku JOSEPHINE je nutné používať jeden z podporovaných internetových prehliadačov: - Mozilla Firefox verzia 13.0 a vyššia, - Google Chrome alebo - Microsoft Edge. 4. Predloženie ponuky v elektronickom prostriedku JOSEPHINE je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Podrobnosti o autentifikácií sú uvedené v dokumente "Podmienky postupu zadávania zákazky a pokyny na predloženie ponuky", ktorý je dostupný na https://josephine.proebiz.com/sk/tender/35082/summary a http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/453106. 5. Bližšie informácie k zákazke, vypracovaniu a predloženiu ponuky sú uvedené v dokumente "Podmienky postupu zadávania zákazky a pokyny na predloženie ponuky", ktorý je dostupný na webových sídlach uvedených v bode 4. 6. Verejný obstarávateľ nesmie uzarieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-13T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV