dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Zákazky z DNS: Stavebné práce na cintorínoch
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
MARIANUM - Pohrebníctvo mesta Bratislavy
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17330190
Šafárikovo námestie 3, 81102 Bratislava - Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: MARIANUM - Pohrebníctvo mesta Bratislavy
Telefón: +421 948277319
Email: vo@marianum.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://marianum.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: MAR 01/2021
Hlavný kód CPV
45215400-1
Druh zákazky
Stručný opis
Stavebné práce na cintorínoch a objektoch v správe MARIANUM - Pohrebníctvo mesta Bratislavy. Predmetom zákazky je zriadenie DNS. Cieľom DNS je umožniť verejnému obstarávateľovi flexibilné zadávanie zákaziek v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní podľa svojich reálnych potrieb, t.j. v čase a rozsahu, ktorý mu je známy. DNS bude slúžiť na zadávanie zákaziek týkajúcich sa stavebných prác bežne dostupných na trhu, v rámci ktorej sa budú uskutočňovať realizácie jednotlivých stavebných, cintorínskych prác na dobu trvania max. 3 roky (36 mesiacov). Tento DNS je zriadený pre potreby verejného obstarávateľa a zákazky v ňom bude zadávať iba verejný obstarávateľ.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Stavebné práce na cintorínoch o objektoch v správe MARIANUM - Pohrebníctvo mesta Bratislavy
1:
Dodatočné kódy CPV
45000000-7

45215300-0

45236300-3


45262600-7

45262630-6


45233161-5


45233160-8

45350000-5

45453000-7

45342000-6

45233250-6

45223800-4

45453100-8

45454000-4

45454100-5

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Bratislava
Opis obstarávania
Verejný obstarávateľ zvolil DNS ako otvorený a transparentný systém, z dôvodu potreby realizácie opakovaných cintorínskych a stavebných prác. Nakoľko sa rozpočet verejného obstarávateľa, podľa aktuálnych potrieb, v priebehu kalendárneho roku mení, nedokáže verejný obstarávateľ iným spôsobom zabezpečiť dodržanie ustanovení ZVO o účelovom delení zákazky. Verejný obstarávateľ bude transparentne zverejňovať jednotlivé výzvy v rámci DNS podľa aktuálnych potrieb a možností rozpočtu. Otázku bežnej dostupnosti sa snažíme vyriešiť zverejnením kompletnej projektovej dokumentácie a umožnením obhliadky miesta plnenia v rámci jednotlivých výziev. Verejný obstarávateľ bude požiadavky na technickú a odbornú spôsobilosť riešiť v jednotlivých výzvach v rámci súčinnosti pri uzatváraní zmlúv. Konkrétny rozsah predmetu zákazky, podrobná špecifikácia (projektová dokumentácia vrátane položkového rozpočtu), konkrétne miesta realizácie predmetu zákazky, ako aj ostatné doplňujúce informácie ( obhliadka miesta plnenia, termín realizácie...) budú súčasťou jednotlivých výziev v rámci zriadeného DNS, ktoré budú zaslané všetkým kvalifikovaným záujemcom prostredníctvom systému JOSEPHINE. Pozn.: Stavebný dozor si zabezpečí verejný obstarávateľ sám, na vlastné náklady na každú zákazku zadanú cez DNS
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYMAR 01/2021-031:
Názov: Reštaurovanie vstupných dvojkrídlových kazetových dverí, reštaurovanie súsošia I. a súsošia II - oprava Slavína II.etapa
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-01-20T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 66 805,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 82 400,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-13T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV