dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 54/ME/2021
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Revúca
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00328693
Námestie slobody 13/17 Array, 05080 Revúca

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Revúca
Telefón: +421 903520052 Fax: +421 58582812011
Email: dagmar.melotikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.revuca.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 54/ME/2021
Hlavný kód CPV
90630000-2
Druh zákazky
Stručný opis
Zimná údržba miestnych komunikácií v meste Revúca a m. č. Revúčka na obdobie 2021 -2022: Organizačná a technická príprava zimnej údržby a jej samotný výkon sú zabezpečované v zmysle zákona č. 135/1961 o pozemných komunikáciách (cestný zákon) v znení neskorších predpisov a technických podmienok TP 08/2013 Ministerstva dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR, Sekcia cestnej dopravy a pozemných komunikácií a) pluhovanie plôch (miestne komunikácie, chodníky, parkoviská), b) odhŕňanie snehu, c) nakladanie a odvoz snehu, d) posyp komunikácií a to: chemický a inertný tak, aby bola zabezpečená ich bezpečná schodnosť a zjazdnosť e) včasný a operatívny zásah v prípade náhleho zhoršenia počasia, f) zabezpečenie nepretržitého dispečingu počas celej doby platnosti zmluvy g) zabezpečenie pristavenia vozidiel a mechanizmov v rozsahu na dosiahnutie účelu tejto zmluvy h) zabezpečenie odstránenia závad mechanizmov v rozsahu na dosiahnutie účelu tejto zmluvy
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Zimná údržba miestnych komunikácií v meste Revúca a m. č. Revúčka na obdobie 2021 -2022
Dodatočné kódy CPV
90620000-9

Miesto vykonania
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miestne komunikácie v meste Revúca a m. č. Revúčka
Opis obstarávania
Povinnosti dispečingu: 1.Pri nástupe do zmeny je povinný informovať sa u pracovníkov odovzdávajúcich službu o situácii v zjazdnosti na zverených komunikáciách a o vývoji počasia a prognóze na nasledujúce obdobie. Ďalej je povinný oboznámiť sa s úlohami, ktoré je potrebné zabezpečovať v rámci predchádzajúcich pokynov a inštrukciami uloženými kompetentnými osobami. Oboznámiť sa s priebehom predchádzajúcej služby zo záznamov v knihe dispečera najmä na informácie, pokyny, inštrukcie ako aj upozornenia týkajúce sa počasia, mimoriadnych udalostí, dopravných nehôd, výstrah o zmene počasia vrátane informácií od občanov. 2.Zodpovedá za operatívnosť, rýchlosť a efektívnosť nasadenia a presune síl a prostriedkov, zároveň koordinuje súčinnosť dispečerskej služby medzi jednotlivými subjektmi podieľajúcimi sa na vlastnom výkone zimnej údržby v meste Revúca, pri zabezpečovaní zjazdnosti komunikácií a schodnosti chodníkov v súlade s operačným plánom zimnej údržby. 3.Pravidelne sleduje vývoj a prognózu vývoja poveternostných podmienok hlavne prognózy a predpovede Slovenského hydrometeorologického ústavu, v rozhlase a televízií. O vývoji nebezpečných poveternostných javov (výstrah), bezodkladne informuje svojich nadriadených. 4.Na základe požiadavky vyšetrujúceho orgánu dopravnej polície sa zúčastňuje pri dokumentovaní dopravných nehôd, pričom výsledok vyšetrovania dopravnej nehody oznámi objednávateľovi a predpísaným spôsobom zaznamená v denníku zimnej údržby. 5.Spracováva hlásenie o stave zjazdnosti ciest - spravodajská služba, ktorú vykonáva nepretržite v období od začiatku až do ukončenia zimnej údržby, v dennej aj nočnej dobe, ako aj v dňoch pracovného pokoja a cez štátne sviatky. 6.Zaznamenáva všetky hlásenia, meškanie a vynechanie spojov MHD zapríčinené nezjazdnosťou komunikácií v meste Revúca, ako aj všetky ďalšie zistenia, informácie, pripomienky, požiadavky, sťažnosti a iné skutočnosti podľa zásad pre vedenie denníka zimnej údržby a tieto problémy a nedostatky operatívne podľa dôležitosti rieši. 7.Počas služby je nepretržite dosiahnuteľný rádiostanicou, telefónom alebo mobilným telefónom. 8.Kontroluje stav zásob na skládke posypového materiálu. 9.Podľa skutočných poveternostných podmienok, alebo na základe zisteného stavu komunikácií a chodníkov vykonanou kontrolnou činnosťou nariaďuje vyslanie mechanizmov a posádok na zabezpečenie zjazdnosti podľa operačného plánu zimnej údržby. Pohotovosť 1.Začiatok a koniec zimnej pohotovosti pracovníkov zimnej údržby stanovuje dispečing minimálne 24 hodín vopred písomne. Zimná pohotovosť pracovníkov sa vyhlasuje a odvoláva v závislosti na aktuálnej predpovedi počasia. Objednávateľ si vyhradzuje právo prerušiť zimnú pohotovosť pracovníkov. 2.Na riadne zvládnutie zimnej údržby musí mať poskytovateľ v pohotovosti zodpovedajúce kapacity techniky/mechanizmov a pracovníkov. V prípade predpokladu nepriaznivého počasia si objednávateľ môže u poskytovateľa najneskôr mesiac pred vyhlásením zimnej pohotovosti a najneskôr mesiac po ukončení zimnej pohotovosti vopred rezervovať 50 % kapacity mechanizmov a pracovníkov, ktoré sú nevyhnutné k riadnemu výkonu zimnej údržby podľa tejto zmluvy; poskytovateľ zabezpečí rezerváciu do 24 hodín od doručenia požiadavky na rezerváciu. 3.Nariadená pohotovosť trvá 24 hodín denne, 7 dní v týždni (ďalej len 24/7). Pohotovosť je prerušená v prípade vykonávania zimnej údržby a v prípade vyslania poskytovateľa do výkonu zimnej údržby. Poskytovateľ má nárok na úhradu nákladov zvlášť za pohotovosť, zvlášť za výkon zimnej údržby a zvlášť za presun do výkonu zimnej údržby. 4.Poskytovateľ je povinný plniť predmet zmluvy za rovnakých cenových podmienok bez ohľadu na dni pracovného voľna, pokoja alebo štátnych sviatkov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Názov: Zimná údržba miestnych komunikácií v meste Revúca a m. č. Revúčka na obdobie 2021 -2022
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-11-14T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 188 500,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 150 037,20
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-13T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV