dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42156424
Kollárova 8, 91702 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby
Telefón: +421 232780729
Email: lucia.ongerova@nases.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 250-2023/5382
Hlavný kód CPV
72260000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je obstarať poskytovanie služieb migrácie modulu CEP a následných služieb prevádzky úrovne L3: Migrácia modulu CEP na novú technologickú platformu v NASES do 3 mesiacov od účinnosti zmluvy. Upgrade SW prevádzkových platforiem na novšie verzie, od dodávateľa ktorý vykonáva výhradné majetkové práva k modulu CEP. Transfer prevádzkového know-how pre úroveň L1 a L2 na prevádzkový tím NASES do 6 mesiacov od účinnosti zmluvy, formou školení v priamej prevádzke. Podpora na úrovni L3 na 12 mesiacov po ukončení a akceptácii migrácie modulu CEP na novú technologickú platformu v NASES.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
72261000-2

72267100-0

72265000-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je obstarať poskytovanie služieb migrácie modulu CEP a následných služieb prevádzky úrovne L3: Migrácia modulu CEP na novú technologickú platformu v NASES do 3 mesiacov od účinnosti zmluvy. Upgrade SW prevádzkových platforiem na novšie verzie, od dodávateľa ktorý vykonáva výhradné majetkové práva k modulu CEP. Transfer prevádzkového know-how pre úroveň L1 a L2 na prevádzkový tím NASES do 6 mesiacov od účinnosti zmluvy, formou školení v priamej prevádzke. Podpora na úrovni L3 na 12 mesiacov po ukončení a akceptácii migrácie modulu CEP na novú technologickú platformu v NASES.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY250-2023/5382:Poskytovanie služieb migrácie modulu CEP a služieb prevádzky úrovne L3:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-04-27T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 490 400,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Existuje len jeden HS, ktorý disponuje výhradnými majetkovými právami a súčasne aj poznatkami technickej povahy na špecifickom informačnom systéme, infraštruktúre, pričom neexistujú žiadne primerané alternatívy alebo náhradné riešenia na zabezpečenie predmetu zákazky vo vš. jeho častiach. Pre iný HS je technicky nemožné dosiahnuť požadované ciele verejného obstarávania v kvalite a za požadovaných podmienok s odovzdaním nevyhnutnej osobitnej a veľmi špecifickej know-how k modulu CEP, za poskytnutia nástrojov a prostriedkov, kt. má k dispozícii len tento konkrétny hospodársky subjekt. Technické dôvody tiež vyplývajú aj z požiadaviek na zachovanie kontinuity, ktoré sa musia splniť, aby sa zabezpečilo adekvátne poskytovanie služieb upragdu IS. NASES analyzoval všetky náležitosti, kt. mu vyplývajú ako povinnosť zabezpečiť činnosti podľa zák. o e-Gov. Podstata činností sa viaže na zabezpečenie činnosti pri správe, evidencii, prijímaní a odosielaní úradných dokumentov a e-dokumentov cez elektronickú podateľňu modulu CEP. NASES dospel k záveru, že jediným HS, ktorý vie zabezpečiť realizáciu predmetu zákazky vo vš. jeho častiach, je dodávateľ, kt. vykonáva výhradné majetkové práva k modulu CEP. Chýbajúca hospodárska súťaž nie je výsledkom umelého zúženia parametrov VO. Podmienky účasti sú dané platnou legislatívou a faktickým disponovaním s výhradnými majetkovými právami k elektronickej podateľni modulu CEP dodávateľom. Verejný obstarávateľ nijako neovplyvňuje podmienky na udelenie licencie a súčasne nijako nezasahuje do poskytovania práv k modulu a jeho know how. Neexistenciu hospodárskej súťaže nezaložil verejný obstarávateľ podmienkami verejnej súťaže, ale vyplynula z toho, že len jeden hospodársky subjekt v súčasnosti disponuje majetkovými právami a potrebnou know how k migrácii a upgradu modulu CEP na novú technologickú platformu v NASES, kt. je spôsobilý odovzdať prevádzkovú know how pre úroveň L1 a L2 na prevádzkový tím NASES formou školení ako aj kompletnú prevádzkovú dokumentáciu pre L1 a L2 a zároveň zabezpečiť poskytovanie služieb prevádzkovej podpory na úrovni L3 po ukončení a akceptácii migrácie, upgradu a automatizácie modulu CEP na novú technologickú platformu v NASES. Uvedené zúženie hospodárskych subjektov nezapríčinil verejný obstarávateľ a súčasne nevie nijako ovplyvniť, aby ďalšie HS vedeli výhradnými majetkovými právami disponovať a boli schopné odovzdať aj prevádzkovú know how. Detailné odôvodnenie je zverejnené v profile zákazky.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-09T00:00:00
PRÍLOHA D1 - VŠEOBECNÉ OBSTARÁVANIE
Vysvetlenie
Vysvetlite jasne a úplne, prečo je zadanie zákazky bez predbežného uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie v súlade so zákonom, a uveďte príslušné fakty, a ak je to vhodné, závery právnych predpisov v súlade so smernicou: Viď oddiel VI.3)DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE vyššie.


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV