dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 3664/2023
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
TYP OZNÁMENIA
Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzita Komenského v Bratislave
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397865
Šafárikovo námestie 6, P.O.BOX 440 Array, 81499 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzita Komenského v Bratislave
Telefón: +421 918110002
Email: maria.hajdenova@uniba.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uniba.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
3664/2023:
Hlavný kód CPV
55520000-1
Druh zákazky
Stručný opis
Zákazka Stravovacie služby pre UK-Modra je rozdelená na 2 časti: 1.časť Poskytnutie služieb stravovania pre osoby mimoriadne ubytované v priestoroch Študijného a kongresového strediska UK Modra - Harmónia Predmetom zákazky je poskytovanie stravovania pre osoby mimoriadne ubytované v priestoroch verejného obstarávateľa v súvislosti s vojnovým konfliktom na Ukrajine na základe príkazu Okresného úradu v Bratislave poskytnúť vecné plnenie v súvislosti so zabezpečením ubytovania a poskytovania stravy pre cudzincov utekajúcich z vojnou postihnutého územia krajiny. 2.časť Poskytovanie príležitostných stravovacích služieb pre UK Predmetom zákazky je poskytovať verejnému obstarávateľovi komplexné príležitostné stravovacie služby na kvalitnej a profesionálnej úrovni pri študentských a zamestnaneckých pobytoch či už krátkodobého alebo dlhodobého pobytu v rekreačnom UVZ Modra Piesok a Študijné a kongresové stredisko Modra Harmónia. Podrobný opis predmetu zákazky je súčasťou súťažných podkladov prílohy Opis predmetu zákazky časť 1 a Opis predmetu zákazky časť 2.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 190 162,50
Informácie o častiach
2:
OPIS
Názov
časť 1
Časť č.: Poskyt. služieb stravovania pre osoby mimoriadne ubyt. v priestoroch ŠKC UK Modra-Harmónia
Dodatočné kódy CPV
55520000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Univerzita Komenského v Bratislave Študijné a kongresové stredisko UK Modra- Harmónia Modra - Harmónia č. 3553 900 01 Modra
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je poskytovanie stravovania pre osoby mimoriadne ubytované v priestoroch verejného obstarávateľa v súvislosti s vojnovým konfliktom na Ukrajine na základe príkazu Okresného úradu v Bratislave poskytnúť vecné plnenie v súvislosti so zabezpečením ubytovania a poskytovania stravy pre cudzincov utekajúcich z vojnou postihnutého územia krajiny.
Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 172 462,50
Lehota trvania zmluvy alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
časť 2
Časť č.: Poskytovanie príležitostných stravovacích služieb pre UK
Dodatočné kódy CPV
55520000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Chata UK Modra Piesok, Modra-Piesok 4008, Lokalita A12, 900 01 Modra, Chata UK Modra -Harmónia, Modra-Harmónia č. 3553, 900 01 Modra,
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je poskytovať verejnému obstarávateľovi komplexné príležitostné stravovacie služby na kvalitnej a profesionálnej úrovni pri študentských a zamestnaneckých pobytoch či už krátkodobého alebo dlhodobého pobytu v rekreačnom UVZ Modra Piesok a Študijné a kongresové stredisko Modra Harmónia.
Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 17 700,00
Lehota trvania zmluvy alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie


ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Zoznam a stručný opis pravidiel a kritérií: Verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní spôsobom podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona (predloženie dokladov) alebo podľa § 152 ods. 3 zákona (v rámci SR zápis do Zoznamu hospodárskych subjektov). Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní - osobné postavenie (podľa vyššie uvedených inštrukcií), predloží každý člen skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona (oprávnenie dodávať tovar) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom a obsahom spĺňa podmienky účasti požadované verejným obstarávateľom, ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Uchádzač predloží originály alebo úradne osvedčené kópie dokladov požadovaných podľa tohto bodu oznámenia vo formáte pdf. - scany dokladov. Verejný obstarávateľ disponuje prístupom do informačného systému oversi.gov.sk. Uchádzač nie je povinný predkladať doklady v zmysle § 32 ods. 2 písm. e) zákona. Uchádzač je povinný predložiť na preukázanie osobného postavenia nasledovné dokumenty: § 32 ods. 2 písm. f) zákona - čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. V prípade, ak by verejný obstarávateľ v období vyhodnotenia splnenia podmienok účasti osobného postavenia nemal z technických dôvodov na strane prevádzkovateľa portálu www.oversi.sk možnosť prístupu k týmto údajom, je oprávnený vyžiadať si od uchádzačov originál alebo osvedčenú kópiu príslušného dokladu.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Informácie o konkrétnej profesii
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Verejná súťaž
Informácie o rámcovej dohode
Stanovenie vnútroštátnych pravidiel vzťahujúcich sa na konanie
Informácie o vnútroštátnych postupoch sú k dispozícii na (URL):
Hlavné znaky obstarávacieho konania
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Miestom sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk. Otváranie ponúk bude sprístupnené podľa § 52 ods. 2 ZVO pre všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality informačného systému Josephine všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom. 2.Kritériom na vyhodnotenie ponúk je pre obidve časti najnižšia cena podľa § 44 ods. 3 písm. c) - viac informácií v súťažných podkladoch. 3.Verejný obstarávateľ zverejní súťažné podklady, vysvetlenie a/alebo doplnenie súťažných podkladov, ako aj akúkoľvek inú sprievodnú dokumentáciu v systéme JOSEPHINE tak, aby bol umožnený neobmedzený, priamy prístup k nim. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. V profile verejného obstarávateľa bude zverejnený dokument, v ktorom bude zverejnený link na systém JOSEPHINE, kde bude uverejnená kompletná dokumentácia - https://josephine.proebiz.com/sk/tender/42223/summary. 4.Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že pre plné využitie elektronického nástroja JOSEPHINE je potrebná registrácia. 5.Verejný obstarávateľ rozhodol v súlade s § 66 ods. 7 písm. b) zákona, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 zákona sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 6.Verejný obstarávateľ nevyžaduje zloženie zábezpeky.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-09T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV