dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
1/2023
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Typ oznámenia: Toto oznámenie poskytuje len predbežné informácie
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Trnavský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37836901
Starohájska 10, 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Trnavský samosprávny kraj
Telefón: +421 335559522
Email: minarova.michaela@trnava-vuc.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.trnava-vuc.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedenej adrese
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: samospráva
ODDIEL II: PREDMET
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II: 1
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
1/2023:
Hlavný kód CPV
60112000-6
Druh zákazky
Stručný opis
Prípravné trhové konzultácie k pripravovanému verejnému obstarávaniu na predmet zákazky s názvom Poskytovanie služieb prímestskej autobusovej dopravy vo verejnom záujme pre TTSK, región Dunajská Streda. Prípravné trhové konzultácie sú vyhlásené v zmysle § 25 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"). Verejný obstarávateľ považuje za potrebné prekonzultovať alebo overiť relevantnosť svojich požiadaviek na plnenie predmetu zákazky na súčasnom trhu a zistiť, aké sú postoje, názory a možnosti dopravcov a na základe týchto informácií ustáliť alebo upraviť podmienky verejného obstarávania. Cieľom konzultácií je umožniť verejnému obstarávateľovi zrealizovať čestnú hospodársku súťaž, výsledkom ktorej bude víťazná ponuka úspešného uchádzača na poskytovanie kvalitných dopravných služieb prímestskej autobusovej dopravy vo verejnom záujme, za dodržania základných princípov verejného obstarávania a zároveň splnený účel zadávania zákazky. Podrobnejšie informácie sú uvedené na profile verejného obstarávania v časti dokumenty k zákazke.
Celková odhadovaná hodnota
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK021:
Opis obstarávania
Prípravné trhové konzultácie k pripravovanému verejnému obstarávaniu na predmet zákazky s názvom Poskytovanie služieb prímestskej autobusovej dopravy vo verejnom záujme pre TTSK, región Dunajská Streda. Prípravné trhové konzultácie sú vyhlásené v zmysle § 25 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"). Verejný obstarávateľ považuje za potrebné prekonzultovať alebo overiť relevantnosť svojich požiadaviek na plnenie predmetu zákazky na súčasnom trhu a zistiť, aké sú postoje, názory a možnosti dopravcov a na základe týchto informácií ustáliť alebo upraviť podmienky verejného obstarávania. Cieľom konzultácií je umožniť verejnému obstarávateľovi zrealizovať čestnú hospodársku súťaž, výsledkom ktorej bude víťazná ponuka úspešného uchádzača na poskytovanie kvalitných dopravných služieb prímestskej autobusovej dopravy vo verejnom záujme, za dodržania základných princípov verejného obstarávania a zároveň splnený účel zadávania zákazky. Podrobnejšie informácie sú uvedené na profile verejného obstarávania v časti dokumenty k zákazke.
Doplňujúce informácie

PREDPOKLADANÝ DÁTUM ZVEREJNENIA OZNÁMENIA O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
2023-07-07T00:00:00
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Rozhodnutie zúčastniť sa na konzultáciách musí byť slobodné a vážne. Verejný obstarávateľ žiada, aby sa prípravných trhových konzultácií zúčastnili také hospodárske subjekty, ktoré sú oprávnené poskytovať služby, ktoré budú predmetom plánovanej zákazky, resp. ktoré pôsobia na danom hospodárskom/odbornom trhu, pričom verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo preveriť túto skutočnosť z dostupných registrov. Verejný obstarávateľ žiada, aby sa prípravných trhových konzultácií zúčastnili také hospodárske subjekty a/alebo ich zástupcovia, ktoré sú si vedomé zákonnej úpravy prípravných trhových konzultácií, dôsledkov vyplývajúcich z účasti hospodárskeho subjektu na prípravných trhových konzultáciách a súhlasia s nimi (§ 25 a § 40 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní). Záujem o účasť na prípravných trhových konzultáciách môžu záujemcovia avizovať odoslaním e-mailu na adresu minarova.michaela@trnava-vuc.sk resp. po registrácii v IS EVO prejaviť záujem o účasť prostredníctvom systému EVO, s uvedením obchodného mena, sídla a IČO záujemcu, najneskôr do 20.06.2023. Prípravné trhové konzultácie sa uskutočnia v sídle Úradu Trnavského samosprávneho kraja na ulici Starohájska 10 v Trnave, formou osobných individuálnych konzultácií. Termíny osobných individuálnych konzultácií budú pre jednotlivých záujemcov stanovené po dohode s poverenými zástupcami verejného obstarávateľa v termíne 22.06.-23.06.2023. Prípravné trhové konzultácie budú prebiehať za účasti zástupcov verejného obstarávateľa a zástupcu / zástupcov hospodárskeho subjektu, t. j. osobitne s každým hospodárskym subjektom. Vzhľadom na účel prípravných trhových konzultácií verejný obstarávateľ vyžaduje aby sa prípravných trhových konzultácií zúčastnili hospodárske subjekty alebo ich zástupcovia s dostatočnými technickými vedomosťami súvisiacimi s predmetom zákazky. Zároveň je potrebné, aby sa prípravných trhových konzultácií zúčastnila aspoň jedna osoba, ktorá má príslušné oprávnenie konať za hospodársky subjekt vyplývajúce z jej štatutárneho postavenia, pracovného zaradenia alebo poverenia. Verejný obstarávateľ s cieľom osloviť čo najviac relevantných subjektov zverejní dokumenty a informácie potrebné k prípravným trhovým konzultáciám v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke ÚVO, na webovom sídle verejného obstarávateľa a na elektronickej úradnej tabuli TTSK. Celá písomná komunikácia v priebehu konzultácií bude prebiehať výhradne elektronicky, prostredníctvom e-mailovej adresy uvedenej časti I.1) tohto oznámenia alebo prostredníctvom systému EVO.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-09T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV