dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2023_cesta Hlohovec
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37847783
Bulharská 39, 91853 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja
Telefón: +421 335531287
Email: vo@spravaciest.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/471671
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45233223-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác na ceste II/513 pred mestom Hlohovec - frézovanie asfaltového krytu a pokládka nového krytu v celkovej dĺžke 250 m. Súčasťou predmetu zákazky je aj zabezpečenie dočasného dopravného značenia pre realizáciu stavebných prác vrátane potrebných povolení (určenie použitia dočasného dopravného značenia, povolenia čiastočnej uzávierky cesty a oznámenia k ohláseniu stavebných prác a udržiavacích činností). Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená vo Zväzku 2 súťažných pokladoch, ako aj vo výkaze výmer a situácií, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov.:
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 49 954,94
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky § 32 ods. 1 písm. f) zákona o VO - nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - doloženým čestným vyhlásením Podrobné znenie podmienok účasti je uvedené vo Zväzku 4 súťažných podkladov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: § 33 ods. 1 písm. a) zákona o VO - vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 33 ods. 1 písm. a) zákona o VO - vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky - uchádzač predloží vyjadrenie z každej banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má vedený účet, o solventnosti a schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky - nie staršie ako 3 mesiace od vyhlásenia verejného obstarávania. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača o tom, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené peňažné účty. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne využívať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. V zmysle §114 ods. 2 zákona o VO osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu ako uchádzač okrem §32 ods. 1 písm. e) zákona o VO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona o VO. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 zákona o VO. Podrobné znenie podmienok účasti je uvedené vo Zväzku 4 súťažných podkladov.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: § 34 ods. 1 písm. b) zákona o VO - zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiaceho zamestnanca stavbyvedúceho, ktorý bude zodpovedný za riadenie stavebných prác. § 34 ods. 1 písm. l) zákona o VO - uvedenie podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v súlade s § 34 ods. 3 zákona VO. Ak ide o požiadavku v zmysle § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. V zmysle §114 ods.2 zákona o VO osoba, ktorej zdroje alebo kapacity majú byť použité, musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu ako uchádzač a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona o VO. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 zákona o VO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 34 ods. 1 písm. b) zákona o VO - zoznamom stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru možno považovať práce, ktoré predstavujú opravy alebo rekonštrukcie ciest) uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania v minimálnom kumulatívnom finančnom objeme: 50 000 (slovom: päťdesiattisíc) EUR bez DPH s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO, uchádzač predloží zoznam referencií vedených v informačnom systéme ÚVO v Evidencii referencií. Uchádzač uvedie v zozname názov objednávateľa, názov zmluvy, stručný opis plnenia relevantného predmetu zákazky, miesto plnenia, lehotu plnenia, cenu plnenia v EUR bez DPH a registračné číslo tejto referencie. Zoznam referencií musí obsahovať aj súčet cien všetkých plnení relevantných pre vyhodnotenie v EUR bez DPH za požadované obdobie podľa zadanej podmienky. Ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 zákona o VO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača o ich uskutočnení, doplnené dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie. Ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ. Ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, splnenie tejto podmienky účasti preukáže svojím vyhlásením o ich uskutočnení s doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiaceho zamestnanca stavbyvedúceho, ktorý bude zodpovedný za riadenie stavebných prác. Splnenie tejto podmienky účasti uchádzač preukáže predložením profesijného životopisu a dokladu o odbornej spôsobilosti. Profesijný životopis musí obsahovať: titul, meno a priezvisko, údaje o priebehu vzdelania zamestnanca, absolvované školenia, história zamestnania (zamestnávateľ, trvanie prac. pomeru, pozícia, ktorú zamestnanec zastával, praktické skúsenosti názov a sídlo objednávateľa, názov stavby, popis stavby, pracovná pozícia, rozsah činností, ktoré zamestnanec zabezpečoval, obdobie realizácie stavby - rok od do), dátum a podpis zamestnanca. Profesijným životopisom musí uchádzač preukázať, že riadiaci zamestnanec stavbyvedúci má minimálne 5-ročnú odbornú prax v oblasti riadenia stavieb v pozícii stavbyvedúceho, rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet tejto zákazky. Uchádzačom navrhovaný riadiaci zamestnanec stavbyvedúci musí vlastniť doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúci, t. j. Osvedčenie SKSI alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, odborné zameranie inžinierske stavby splnomocňujúci na vykonanie vybraných činností vo výstavbe podľa § 45 zákona o územnom plánovaní a stavebnom poriadku č. 50/1976 Zb. (stavebný zákon). Uchádzač súčasne predloží čestné vyhlásenie, že ním navrhovaný riadiaci zamestnanec - stavbyvedúci bude k dispozícii v čase plnenia zmluvy. § 34 ods. 1 písm. l) zákona o VO - uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa Uchádzač predloží vyplnenú Prílohu č. 9 Čestné vyhlásenie o subdodávkach týchto súťažných podkladov - čestné vyhlásenie, že celý predmet zákazky vykoná vlastnými kapacitami alebo uvedenie podielu zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom s uvedením navrhovaných subdodávateľov a predmetov subdodávok. Podrobné znenie podmienok účasti je uvedené vo Zväzku 4 súťažných podkladov.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ v súlade s § 38 ods. 4 zákona o VO požaduje, aby realizáciu pokládky živičných vrstiev, t. j. kompletnú realizáciu všetkých asfaltových vrstiev vykonal priamo uchádzač a teda uvedené činnosti nesmie zadať subdodávateľom, resp. iným osobám podľa § 34 ods. 3 zákona o VO. Úspešný uchádzač alebo ním navrhovaný subdodávateľ musí disponovať súhlasom na zhodnocovanie odpadov mobilným zariadením (cestnou frézou) pod kódom R3 (recyklácia alebo spätné získavanie organických látok, ktoré nie sú používané ako rozpúšťadlá (vrátane kompostovania a iných biologických transformačných procesov)), prípadne R5 (recyklácia alebo spätné získavanie ostatných anorganických materiálov) v súlade s § 97 ods. 1 písm. h) zákona č. 79/2015 Zákon o odpadoch a o zmene a doplnení a tento súhlas preukázať verejnému obstarávateľovi pri podpise Zmluvy o dielo.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-07-07T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.) Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy nie je predmetné verejné obstarávanie zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií, ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 2.) Komunikácia a výmena informácií v procese verejného obstarávania medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje elektronicky prostredníctvom systému EVO ver. 18.0 s využitím jeho funkcionalít. 3.) Vysvetlenie k dĺžke trvania zákazky (bod II. 2.7 výzvy): Uvedená dĺžka trvania zákazky (42 dní) je maximálna. V dĺžke trvania zákazky je započítaná lehota na zabezpečenie dočasného dopravného značenia pre realizáciu stavebných prác vrátane potrebných povolení (do 3 týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo, t.j. 21 dní) a zároveň lehota na prevzatie staveniska ( do 3 týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo, najneskôr však 1 deň po zabezpečení dočasného dopravného značenia vrátane potrebných povolení), ako aj lehota na realizáciu stavebných prác - frézovanie a asfaltovanie (do 3 týždňov od vydania potrebných povolení)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-14T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV