dnes je 7.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 061727/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00699021
Hlboká cesta 2, 83336 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Telefón: +421 259782891
Email: anna.hojna@mzv.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.foreign.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 061727/2021
Hlavný kód CPV
48000000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákaziek zadávaných v zriadenom DNS bude nákup licencií umožňujúcich využívanie softvérových produktov a systémov, akými sú najmä operačné systémy, klientské prístupy, cloudové služby, kancelárske office softvéry, systémy na tvorbu dokumentov a ich nadstavby pre vzájomnú komunikáciu a kolaboráciu, systémov na softvérovú ochranu pracovných staníc a serverov, virtualizáciu serverov, manažment bezpečnej komunikácie pomocou PKI a ochranu dát, manažment bezpečnostných informácií a udalostí, systémy na zálohovanie a replikáciu dát vrátane súvisiacej podpory (tovar, služba/predplatné). Predmetom zákaziek bude aj zabezpečenie podpory existujúcich licencií.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
48214000-1

48219700-3

48311000-1

72222300-0

48510000-6

48600000-4

48620000-0

48730000-4

48761000-0

72260000-5

72261000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sídlo verejného obstarávateľa uvedené v bode I.1) tohto oznámenia.
Opis obstarávania:
Predmetom zákaziek zadávaných v zriadenom DNS bude nákup licencií umožňujúcich využívanie softvérových produktov a systémov, akými sú najmä operačné systémy, klientské prístupy, cloudové služby, kancelárske office softvéry, systémy na tvorbu dokumentov a ich nadstavby pre vzájomnú komunikáciu a kolaboráciu, systémov na softvérovú ochranu pracovných staníc a serverov, virtualizáciu serverov, manažment bezpečnej komunikácie pomocou PKI a ochranu dát, manažment bezpečnostných informácií a udalostí, systémy na zálohovanie a replikáciu dát vrátane súvisiacej podpory (tovar, služba/predplatné). Predmetom zákaziek bude aj zabezpečenie podpory existujúcich licencií. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky bude uvedená vo výzvach na predloženie ponúk, ktoré budú zaslané všetkým kvalifikovaným záujemcom zaradeným do dynamického nákupného systému, prostredníctvom systému JOSEPHINE. Verejný obstarávateľ bude zadávať konkrétne zákazky v dynamickom nákupnom systéme samostatne po jednotlivých skupinách licencií a/alebo súvisiacu podporu v nepravidelných intervaloch a rôznom rozsahu v závislosti od aktuálnych potrieb. Dynamický nákupný systém bude trvať do uplynutia 48 mesiacov od jeho zriadenia alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty, podľa toho, čo nastane skôr.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania sa posiela za zmluvy uzatvorené v rámci dynamického nákupného systému za obdobie 4. štvrťroka 2022.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 211-550918
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:Podpora licencií na zabezpečenie prevádzky informačného systému Elektronické služby MZVEZ SR:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-11-28T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 68 428,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

2:Podpora licencií na zabezpečenie prevádzky informačného systému Fulltextový vyhľadávací nástroj MZVEZ SR:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-12-06T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 7
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 7
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 36 900,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

3:Nákup licencií a podpora licencií na zabezpečenie prevádzky Národného vízového informačného systému:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-11-29T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 42 966,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

4:Podpora licencií na zabezpečenie prevádzky informačného systému pre správu registratúry:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-12-06T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 46 200,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

Nákup a podpora licencií na zabezpečenie monitorovania informačného systému pre správu registratúry:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-12-19T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 192 720,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1) Dynamický nákupný systém bol zriadený dňa 10.12.2021.Oznámenie o výsledku verejného obstarávania sa posiela za všetky zmluvy uzatvorené v rámci dynamického nákupného systému za obdobie 4. štvrťroka 2022. 2) V postupe zadávania zákazky č. 6 až 10 v rámci zriadeného dynamického nákupného systému neboli uplatnené environmentálne charakteristiky pre zelené verejné obstarávanie, nešlo o obstarávanie inovácií a obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-01-10T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV