dnes je 7.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VSSOSSKZV0122
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Stredná odborná škola strojnícka Ul. pplk. Pľjušťa 29,Skalica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00893137
Pplk. Pljušťa 29, 90901 Skalica

Slovensko
Kontaktná osoba: Stredná odborná škola strojnícka Ul. pplk. Pľjušťa 29,Skalica
Telefón: +421 903711533 Fax: +421 346645274
Email: mariasulekova@agenturavo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sosskalica.edupage.org
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/456123
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: VSSOSSKZV0122
Hlavný kód CPV
42631000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Dodávka, montáž a zaškolenie používateľov zváracích prístrojov: Zvárací a brúsiaci stôl - 2 ks, Zvárací agregát na zváranie v ochrannej atmosfére - 2 ks, Zvárací trenažér pre virtuálny tréning - 1 ks pre Strednú odbornú školu strojnícku v Skalici.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 18 646,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
42662000-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Strojové dielne SOŠ strojníckej v Skalici na adrese: Stredná odborná škola strojnícka Ul. pplk. Pľjušťa 29,Skalica.
Opis obstarávania:
Dodávka, montáž a zaškolenie používateľov zváracích prístrojov: Zvárací a brúsiaci stôl - 2 ks, Zvárací agregát na zváranie v ochrannej atmosfére - 2 ks, Zvárací trenažér pre virtuálny tréning - 1 ks pre Strednú odbornú školu strojnícku v Skalici.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
18 646,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
90:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP-PO2-SC223-2016-14. Budovanie Centra odborného vzdelávania a prípravy pre strojárstvo kód: 302021K269.
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, 1.2 Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1.1 a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením. Ďalšie informácie k preukázaniu osobného postavenia uchádzača sú uvedené v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona vyjadrenie banky, alebo pobočky zahraničenj banky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, v ktorom musí byť uvedené, že uchádzač za posledných 12 mesiacov odo dňa vydania vyjadrenia banky mie je v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje finančné záväzky. V prípade splácania úveru dodržuje voči banke splátkový kalendár.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona; Podľa § 34 ods. 1 písm. m) zákona ak ide o tovar, ktorý sa má dodať 1. vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje, alebo 2. certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre nedostatok znakov v tomto poli je poždovaná minimálna úroveň štandardov uvedená v súťažných podkladoch.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Podmienky vykonania zákazky sú podrobne uvedené v prílohe súťažných podkladov v Návrhu Kúpnej zmluvy.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-02-10T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2024-01-03T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávatelľv tomto verejnom obstarávani uplatňuje § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstaravani, t.j. vylúči uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 2.Verejný obstarávateľ realizuje túto zákazku prostredníctvom IS EVO. 3. V súlade s § 56 ods. 12 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov na viac ako 10 pracovných dní. 4. Uzatvorená zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne platnost dňom podpisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán a účinnosť deň nasledujúci po jej zverejnení na stránke školy po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, ze dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania príslušným Riadiacim orgánom. 5. Zábezpeka ponúk sa nepožaduje. 6.Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky (vrátane editovateľných dokumentov) a na preukazanie splnenia podmienok účasti sú v súlade so zákonom od uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejnej súťaže podľa zákona prístupné v rámci systému EVO a predmetného verejného obstarávania v profile VO na portali www.uvo.gov.sk. 7.Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, resp. uchádzačom, aby si dôsledne kontrolovali svoje používateľske konto zriadené v systéme EVO počas celého procesu obstarávania. 8.Vysvetlenie informacii potrebnych na vypracovanie ponuky a na preukazanie splnenia podmienok ucasti, verejny obstaravatel bezodkladne oznami najneskor 6 dni pred uplynutim lehoty na predkladanie ponuk za predpokladu, ze o vysvetlenie zaujemca poziada dostatocne vopred. 9. Náklady spojené s účasťou v tejto nadlimitnej zákazke znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 10. Verejný obstarávatel nerozdelil túto nadlimitnú zakazku dodávku zváracích zariadení. Ide o opakovanú 6. časť vyhodnotenej zákazky s názvom predmetu Materialno technicke vybavenie strojovej dielne SOS strojnickej v Skalici zverejnenú vo vestníku verejného obstarávania č. 58/2022 - 28.02.2022, zn. 151172-MST. ktorú verejný obstarávateľ zrušil, pretože mu nebola doručená ani jedna platná ponuka. 11. V tomto verejnom obstarávaní neboli uplatnené sociálne aspekty, zelené VO, ale obstarávanie inovácií. 12.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie v prípade, ak Riadiaci orgán, alebo iný kontrólny orgán identifikuje pochybenia, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok verejného obstarávania 13. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejené obstarávanie, ak ponuka úspešného uchádzača presiahne predpokladanú hodnotu zákazky.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-01-09T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV