dnes je 6.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/2023/MD/P
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Nitra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00308307
Štefánikova trieda 60, 95006 Nitra

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Nitra
Telefón: +421 376502270 Fax: +421 376511931
Email: Miroslav.Danis@msunitra.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.msunitra.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/456445
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1/2023/MD/P
Hlavný kód CPV
45214200-2
Druh zákazky
Stručný opis
Zhotovenie diela Základná škola Tulipánova - Rekonštrukcia pavilónu 3 v rozsahu Prílohy súťažných podkladov a projektovej dokumentácie. Predmetom riešenia je učebňový pavilón 3, ktorý je v pôvodnom vyhotovení, v 80-tych rokoch bol rekonštruovaný vykurovací systém. Etapizácia, objektová sústava stavby, členenie na stavebné objekty. SO-01 Vnútorné stavebné úpravy SO-01.1 Búracie práce SO-01.2 Statické konštrukcie SO-01.3 Vonkajšie prístupové plochy SO-01.4 Zateplenie obvodového plášťa SO-01.5 Zateplenie strešného plášťa SO-02 Rekonštrukcia zdravotechniky a rozvodov SO-02.1 Pripojovací rozvod vodovodu SO-03 Vykurovanie SO-03.1 Pripojovací rozvod teplovodu SO-04 Vetranie SO-05 Elektroinštalácia SO-05.1 Slaboprúdová inštalácia a rozvod SO-06 Bleskozvod Dispozičné riešenie priestorov sa zachováva, s rešpektovaním vyhlášky MŽP SR č.532/2002 Z.z., ktorou sa ustanovujú požiadavky na výstavbu a na stavby užívané osobami s obmedzenou schopnosťou pohybu a orientácie, nakoľko sú priestory 1.NP sprístupnené rampou. Zachovávali sa podmienky osvetlenosti priestorov tried a ostatných miestností z hľadiska rozmerov presklených častí obvodového plášťa s domurovanými rožnými časťami, ktoré nezasahujú do osvetlenosti v rozsahu sedenia žiakov. Druhy priestorov sú z hľadiska rozmerových výmer zachovávané, znížené o obkladové konštrukcie oceľových výstužných prvkov montované na osy konštrukčných modulov, s požiadavkou na doplnené užívanie priestorov. Svetlé výšky rešpektujú min. svetlú výšku učebňových priestorov 3,0 m, ostatné primerane k oceľovým výstužným konštrukciám a ich protipožiarnej ochrane. Denné osvetlenie majú zabezpečené všetky požadované miestnosti, výška záklenku okna sa zachováva. Medziokenné stojky, ktoré sú nosnými konštrukciami obvodového plášťa v priestoroch tried sú v oceľovom vyhotovení so štíhlou obkladovou konštrukciou. Účelové jednotky stavby: Počet podlaží : 2 nadzemné Zastavaná plocha 1.NP (základy/podlažie) : 378,82/364,99 m2 Podlažná plocha 2.NP (podlažie/rímsy) : 364,99/375,94 m2 Úžitková plocha 1.NP/2.NP (vstupná rampa) : 327,47/332,28 (9,04) m2 Konštrukčná výška podlaží : 3,72 m Obvod tepelnovýmenného obalu (základu/ríms) : 84,27 (85,40/84,40) m
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 039 360,39
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: a) podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní musí uchádzač preukázať, že je oprávnený uskutočňovať stavebné práce ako je predmet zákazky. Uvedené ustanovenie sa preukazuje v súlade s § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní doloženým dokladom o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. b) podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní musí uchádzač preukázať, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uvedené ustanovenie sa preukazuje v súlade s § 32 ods. 2 písm. f) doloženým čestným vyhlásením (Príloha k výzve č. 2). V prípade predloženia ponuky skupinou dodávateľov sa použije § 37 ZVO primerane.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Bod 1.) podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO 1.) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je Zoznam uskutočnených prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, 2.) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené; Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Verejný obstarávateľ považuje za nevyhnutné, aby záujemca preukázal dostatočné skúsenosti so stavebnými prácami na predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet kompletne celej zákazky, predovšetkým z hľadiska rozsahu a náročnosti predmetu zákazky, tak aby sa v absolútnej miere eliminoval akýkoľvek nežiaduci účinok, ktorý by mohol mať negatívny vplyv na riadne plnenie predmetu zákazky. Uchádzač musí zároveň na základe predchádzajúcich skúseností preukázať, že je technicky spôsobilý zabezpečiť dostatočné kapacity na stavebné práce na stavbe budov škôl na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky, čím sa vytvorí predpoklad plnenia predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a objeme kvalitne a v primeranej lehote. Bod 1. Uchádzač predloží Zoznam uskutočnených stavebných prác na predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác vrátane kontaktov na osoby, ktoré potvrdenia vydali, ktorým preukáže, že uskutočnil stavebné práce na predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky spolu v hodnote minimálne 1 020 000.- EUR bez DPH. V prípade skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ umožňuje dodať Zoznam uskutočnených prác spoločne.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-02-07T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
- Verejný obstarávateľ neposkytne preddavkovú platbu. - Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z.z. a nie sú zapísaný v registri partnerov verejného sektora. - V prípade, ak sa v súťažných podkladoch uvádza konkrétny typ výrobku, výrobca, výrobný postup, značka, patent, krajina alebo miesto pôvodu alebo výroby možno predložiť aj ekvivalent v súlade so zákonom NR SR č. 343/2015 Z. z. o VO. - Uchádzač berie na vedomie a rešpektuje, že zákazka financovaná z fondov EÚ bude predmetom administratívnej finančnej kontroly procesu verejného obstarávania zo strany príslušného RO a/alebo SO pod RO. Schválenie postupu verejného obstarávania príslušným kontrolným orgánom je zároveň podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy. Uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s vykonaním diela kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-01-13T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV