dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 3/PLZ/2023/Vyzva
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Liptovský Mikuláš
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00315524
Štúrova 1989/41, 03142 Liptovský Mikuláš

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Liptovský Mikuláš
Telefón: +421 445565111 Fax: +421 445621396
Email: obstaravanie@mikulas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.liptovskymikulas.sk/
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/471857
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 4959/2023/VO
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dobudovanie kompostárne v meste Liptovský Mikuláš ako miesto pre zber, uloženie a spracovanie biologicky rozložiteľného odpadu od občanov mesta Liptovský Mikuláš. Bližšia špecifikácia sa nachádza v súťažných podkladoch, projektovej dokumentácii a výkaze výmer.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 796 655,09
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 32 ods. 2 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Vo vzťahu k preukazovaniu podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c), d), e) a f) zákona o verejnom obstarávaní platí, že verejný obstarávateľ si ich splnenie overí z informačných systémov verejnej správy. V prípade, že z technických príčin nebude môcť verejný obstarávateľ uvedené doklady získať, je oprávnený ich od uchádzača písomne dožiadať. Kompletné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia sú zadefinované v Súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí v ponuke predložiť doklady, ktorými preukazuje svoju technickú a odbornú spôsobilosť v zmysle § 34 ZVO: 3.1.Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, Potvrdenia o uspokojivom vykonaní stavebných prác odporúčame spracovať formou referencie, (dôkaz o plnení). V prípade že realizácia danej zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladov zrejmé, v akom finančnom objeme v referenčnom období realizoval zákazku stavebných prác uchádzač. 3.2.Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne zodpovedných za riadenie stavebných prác spracované formou zoznamu pracovníkov, ktorí budú pracovať v rámci predmetu zákazy s uvedením údajov: meno, funkcia, vzdelanie , prax v stavebníctve. 3.3.Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. h) - uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy, v spojitosti s § 36 ZVO Kompletné podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti sú zadefinované v Súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 3.1. - Uchádzač predloží zoznam zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky rekonštrukcia alebo výstavba zberných dvorov, kompostovísk, zberných plôch zhodnocovanie biologicky rozložiteľných odpadov aeróbneho kompostovania na dozrievacích plochách za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ktoré v danom období uskutočňoval pre verejných obstarávateľov, obstarávateľov alebo iných odberateľov. V prípade, že uchádzač uskutočňoval stavebné práce pre verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov, zároveň predloží internetový odkaz na referencie verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov zverejnených na www.uvo.gov.sk, preukazujúcich skutočnosti uvedené v predloženom zozname stavebných prác. Verejný obstarávateľ požaduje, aby úhrnný finančný objem predložených zmlúv bol za stanovené obdobie v hodnote minimálne 750 000,00 EUR bez DPH. Zoznam zmlúv o uskutočnení stavebných prác musí obsahovať minimálne tieto údaje: -obchodné meno a sídlo uskutočňovateľa (zhotoviteľa), -obchodné meno a sídlo objednávateľa, -opis predmetu uskutočnenia stavebných prác (z ktorého bude zrejmé splnenie požiadaviek verejného objednávateľa), -celkovú zmluvnú cenu, -lehotu uskutočnenia stavebných prác (obdobie, počas ktorého boli stavebné práce uskutočňované), Uchádzač doplní predložený zoznam potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok a to referenciou, pokiaľ bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12, ak takéto referencie existujú. Pokiaľ bola odberateľom iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení, ktorý potvrdí odberateľ musí obsahovať: -názov obchodného mena Zhotoviteľa, -sídlo a adresa podnikania Zhotoviteľa, -názov obchodného mena objednávateľa, -sídlo a adresa podnikania objednávateľa, -stručný opis rozsahu predmetu zmluvy, -celková skutočnú cenu v EUR (s DPH) za požadované referenčné obdobie/ resp. prepočítaná na EUR, -termín začatia a ukončenia prác, -miesta realizácie prác, -vyjadrenia objednávateľa, že práce boli uskutočnené v súlade so zmluvou a požadovanej kvalite, -meno a priezvisko, kontakt - tel. č. a emailový kontakt kontaktnej osoby objednávateľa a jeho funkciu, u ktorej si možno overiť uvedené údaje. -potvrdenie objednávateľa - podpis štatutárneho zástupcu objednávateľa s pripojeným odtlačkom pečiatky alebo osoby oprávnenej potvrdiť realizáciu Diela s pripojením otlačkom pečiatky objednávateľa. K bodu 3.2. - Prílohou zoznamu zodpovedných osôb za riadenie stavebných prác musí byť 1.doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho (ktorý bude zodpovedný za riadenie stavebných prác) v odbore inžinierske stavby a potvrdenie SKSI, vydaného alebo notifikovaného podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov v úradne osvedčenej kópii, alebo ekvivalentný doklad vystavovaný v členských krajinách. 2.profesijný životopis stavbyvedúceho zo zoznamom realizovaných stavieb, z ktorého je zrejmá odborná prax. Kompletné podmienky účasti vrátane minimálne požadovanej úrovne štandardov a spôsobu preukázania technickej alebo odbornej spôsobilosti sú zadefinované v Súťažných podkladoch.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-07-11T10:10:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom IS EVO, ktorý je dostupný na adrese https://www.uvo.gov.sk/. Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov aj na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4971. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania IS EVO. 3. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do IS EVO umiestnenom na webovej adrese https://www.uvo.gov.sk/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. 4. Vo vzťahu k preukazovaniu podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c), d), e) a f) zákona o verejnom obstarávaní platí, že verejný obstarávateľ si ich splnenie overí z informačných systémov verejnej správy. V prípade, že z technických príčin nebude môcť verejný obstarávateľ uvedené doklady získať, je oprávnený ich od uchádzača písomne dožiadať. 5. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom. 6. Vyžaduje sa zloženie zábezpeky podľa § 46 ZVO . Zábezpeka: 23.000,00 EUR . 7. Zákazky je zadávaná v zmysle § 112 ods. 7 ZVO ako reverzný postup.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-15T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV