dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2022_T1_2
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Trnkov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00327891
Trnkov 42, 08212 Trnkov

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Trnkov
Telefón: +421 517942115
Email: ocu.trnkov@gmail.com
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2022_T1_2
Hlavný kód CPV
45246400-7
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Celková koncepcia riešenia protipovodňovej ochrany a riešenia protipovodňových opatrení pozostáva z vybudovania dvoch protipovodňových zádržných poldrov ( zádržné valy) nad obcou Trnkov. Stavebné objekty: 220-00 Protipovodňové zádržné valy 220-01 Protipovodňový zádržný val 1 220-02 Protipovodňový zádržný val 2 220-03 Rozdeľovací objekt 220-04 Dočasná prístupová komunikácia 221-00 Protipožiarna nádrž na potoku 221-01 Hať protipožiarnej nádrže 221-02 Trvalá prístupová komunikácia Podrobná špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: operačný program KŽP
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 1.
Časť č.:
Názov: Dodatok č. 1 k Zmluve o dielo č. 16/2022
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-08-01T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 1 467 495,57
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-12T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45246400-7
Dodatočné kódy CPV
45246000-3

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: k.ú. Trnkov
Opis obstarávania
Celková koncepcia riešenia protipovodňovej ochrany a riešenia protipovodňových opatrení pozostáva z vybudovania dvoch protipovodňových zádržných poldrov ( zádržné valy) nad obcou Trnkov. Stavebné objekty: 220-00 Protipovodňové zádržné valy 220-01 Protipovodňový zádržný val 1 220-02 Protipovodňový zádržný val 2 220-03 Rozdeľovací objekt 220-04 Dočasná prístupová komunikácia 221-00 Protipožiarna nádrž na potoku 221-01 Hať protipožiarnej nádrže 221-02 Trvalá prístupová komunikácia Podrobná špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 1 467 495,57
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Zmluvné strany sa dohodli, že ustanovenie 3.3. zmluvy sa dopĺňa o nasledovné: Termíny realizácie diela: Začiatok realizácie: do 7 kalendárnych dní odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska. Zhotoviteľ je povinný prevziať Stavenisko od Objednávateľa najneskôr do 15 kalendárnych dní odo dňa písomného doručenia Výzvy na prevzatie Staveniska", ktorá bude Zhotoviteľovi zaslaná Objednávateľom. O odovzdaní a prevzatí Staveniska spíšu Zmluvné strany zápis. Dokončenie realizácie: do 12 mesiacov odo dňa prevzatia Staveniska Zhotoviteľom. O odovzdaní a prevzatí diela spíšu Zmluvné strany zápis. Zmluvné strany sa dohodli, že najneskorší termín ukončenia realizácie diela je 30.11.2023 za predpokladu, že do 31.03.2023 dôjde zo strany Objednávateľa k odovzdaniu staveniska. V prípade, že termín na odovzdanie staveniska podľa predchádzajúcej vety nebude dodržaný má Zhotoviteľ právo odstúpiť od Zmluvy."
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 1 467 495,57
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 1 467 495,57
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV