dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/22
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Geča
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00690236
Kostolná 8, 04410 Geča

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Geča
Telefón: +421 556999821 Fax: +421 55556999821
Email: ing_peter_mati@centrum.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.obecgeca.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/446072
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1/22 Geča
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Rekonštrukcia materskej škôlky s rozšírením kapacity v obci Geča
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 527 148,71
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 1 bod e) a f) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 e) a f) zákona o VO, dokladmi podľa § 32 ods. 2, písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, písm. f) doloženým čestným vyhlásením
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nepožadujú sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona preukáže údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác. Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti v zmysle § 38 ods. 5 zákona: Verejný obstarávateľ sa chce uistiť, že plnenie zmluvy bude zabezpečované odborne spôsobilým zmluvným partnerom, ktorý podobné stavebné práce už realizoval a to pod vedením odborne spôsobilých osôb. Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií v zmysle § 34 ods. 1 písm. g) zákona
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje, aby riadiaci pracovníci, ktorí sa budú osobne podieľať na riadení stavebných prác, spĺňali nižšie uvedené minimálne odborné požiadavky. Splnenie požiadaviek preukáže uchádzač predložením požadovaných dokumentov. Uchádzač preukáže odbornú kvalifikáciu u nasledovných pozícií: 1 osoba - Odborný garant - stavbyvedúci + 5 rokov praxe vo funkcii stavbyvedúceho (preukazuje dokladom o odbornej spôsobilosti (potvrdenie o rozsahu odbornej spôsobilosti) stavbyvedúceho na vybrané činnosti podľa zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentným dokladom preukazujúcim predmetné skutočnosti, vydávaný v inom štáte.+ životopis, resp. ich ekvivalenty) 1 osoba: koordinátor bezpečnosti + 2 roky praxe v odbore bezpečnosti práce (preukazuje dokladom o kvalifikácii na výkon činnosti koordinátor bezpečnosti, alebo ekvivalentným dokladom preukazujúcim predmetné skutočnosti, vydávaný v inom štáte.+ životopis, resp. ich ekvivalenty). Zároveň verejný obstarávateľ požaduje čestné vyhlásenie stavbyvedúceho a koordinátora bezpečnosti, že budú uchádzačovi k dispozícii počas realizácie stavby, respektíve že budú vykonávať požadované činnosti na predmetnej stavbe bez ohľadu na to, v akom právnom vzťahu (zamestnaneckom pomere) sú voči uchádzačovi.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-09-13T11:15:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-12T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV