dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: AM-13082022-Rekonštrukcia-a-vybudovanie-cestných
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Medzilaborce
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00323233
Mierová 326/4, 06801 Medzilaborce

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Medzilaborce
Telefón: +421 573067236
Email: martin.antolic@medzilaborce-urad.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.medzilaborce-urad.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/446470
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45233120-6
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom stavebných prác je rekonštrukcia a vybudovanie cestných komunikácií v Medzilaborciach
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 220 683,10
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 23 zákona o verejnom obstarávaní. 1. § 32 ods. 1 písm. e) ZVO: musí byť oprávnený dodávať tovar, poskytovať službu, uskutočňovať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky. 2. § 32 ods. 1 písm. f) ZVO: uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Splnenie podmienok podľa § 32 ods. 1 písm. e) a písm. f) ZVO verejný obstarávateľ overí na základe informácií/údajov z verejných zdrojov/registrov. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom: I.) ktorý ma povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora; II.) ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora; III.) ktorý ma povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a ktorého konečným užívateľom výhod zapísaným v registri partnerov verejného sektora sú osoby, uvedené v § 11 ods. 1 písm. c); IV.) ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora majú v registri partnerov verejného sektora zapísaného konečného užívateľa výhod, ktorým je osoba podľa v § 11 ods. 1 písm. c); Uchádzač je povinný riadiť sa ustanoveniami zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora v znení neskorších predpisov.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-09-05T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
V rámci sociálneho aspektu sa úspešný uchádzač zaväzuje zamestnať min. 2 osoby spĺňajúce podmienky uvedené v čl. 13 zmluvy o dielo, ktorá tvorí prílohu č. 4 súťažných podkladov. Lehota zhotovenia diela: do 8 mesiacov odo dňa prevzatia staveniska v zmysle čl. 3 zmluvy o dielo. Ponuka predložená uchádzačom v lehote na predkladanie ponúk v elektronickej forme prostredníctvom systému EVO musí obsahovať: a) Návrh uchádzača na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk: v zložení cena bez DPH, DPH, cena s DPH, prípadne ceny celkom (v prípade neplatcu DPH). Uchádzač uvedie návrh svojej cenovej ponuky vrátane identifikačných údajov obchodné meno a sídlo uchádzača, IČO, DIČ a IČ DPH v Prílohe č. 1 - návrh uchádzača na plnenie kritéria. b) Nacenený výkaz výmer: v editovateľnej forme, ktorý tvorí prílohu č. 2. Uchádzač naceňuje výkaz výmer v predloženej štruktúre. Je zakázané meniť uvedené množstvá bez súhlasu verejného obstarávateľa. c) Doklad o oprávnení realizovať dané práce: napr. výpis z OR/ŽR SR. Uchádzač môže predložiť aj výpis z registrov, zverejnených na internete. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklad, verejný obstarávateľ použije údaje z verejných zdrojov/registrov. Variantné riešenie sa nepripúšťa. Predmet zákazky nie je možné deliť na časti. Uchádzač predkladá ponuku na celý predmet zákazky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž a neuzavrieť zmluvu s úspešným uchádzačom v prípade, ak najnižšia ponuka presiahne limit finančných prostriedkov, ktoré má verejný obstarávateľ k dispozícií na plnenie predmetu zmluvy. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť podmienky súťaže. Uchádzač nemá právo si uplatniť u verejného obstarávateľa akékoľvek náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti so zrušením súťaže, zmenou podmienok súťaže alebo akýmkoľvek rozhodnutím verejného obstarávateľa. Uchádzač znáša všetky výdavky a náklady spojené s prípravou a predložením ponuky sám, bez akéhokoľvek finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom. S úspešným uchádzačom bude uzatvorená Zmluva o dielo. Komunikácia a predloženie ponuky: Informácie potrebné na vypracovanie ponuky, predloženie ponuky a plnenie zmluvy sú uverejnené v detaile zákazky v záložke Dokumenty zákazky na adrese: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/438787 Komunikácia a predloženie ponuky v tomto verejnom obstarávaní sa bude uskutočňovať písomne, prostredníctvom elektronického Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie (ďalej len IS EVO), Úradu vlády Slovenskej republiky www.uvo.gov.sk, s využitím všetkých jeho funkcionalít. V prípade potreby, otázky týkajúce sa používania IS EVO záujemca môže zaslať na adresu: eplatforma@vlada.gov.sk alebo kontaktovať pracovníkov telefonicky na čísle: +421 2 209 25 100.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-14T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV