dnes je 1.7.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: NZ_06_REK_KP
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
TECHNICKÉ SLUŽBY Žiar nad Hronom, spol. s r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31609651
A. Dubčeka 380/45, 96501 Žiar nad Hronom

Slovensko
Kontaktná osoba: TECHNICKÉ SLUŽBY Žiar nad Hronom, spol. s r.o.
Telefón: +421 908225248
Email: turcanova@apuen.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ziar.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435917
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
43324100-1
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom tohto verejného obstarávania je dodávka a montáž nerezových bazénov vrátane bazénovej technológii, ako súčasť rekonštrukcie a modernizácie krytej plavárne v Žiari nad Hronom, ktorá bude slúžiť nie len verejnosti, športovému plaveckému klubu Delfín, športovcom MŠK Žiar nad Hronom, základným a stredným školám, ale aj zdravotne postihnutým a matkám z deťmi.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 555 917,78
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
45212200-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
M. Chrásteka 504/12, 965 01 Žiar nad Hronom
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie a montáž 25m bazéna so športovým vybavením a jeho príslušenstvom, ktoré musí spĺňať všetky požiadavky vyplývajúce z Pravidiel plávania SPF a FINA a musí byť realizovaný v súlade s Realizačným projektom (ďalej aj ako "RP") z 11/2017 a Dodatkom č.1a2 z 11/2020 k realizačnému projektu. V priebehu realizácie je nutné bazén geodeticky zameriavať čo sa týka polohy osadenia, rozmerov, rovinatosti, rovnobežnosti a pod. Súčasťou predmetu zákazky je aj rekonštrukcia zastaralej hydraulicky nevyhovujúcej zle fungujúcej technológie za novú. Navrhovaná bazénová technológia pozostáva zo zariadení, rozvodov a armatúr, zabezpečujúcich požadovanú prevádzku bazéna v súlade s hygienickými predpismi a prípadnými požiadavkami orgánov štátnej správy. Základná prevádzková schéma úpravne zahrňuje filtráciu, dezinfekciu, chemickú úpravu a ohrev vody. Súčasťou dodania je aj dodávka a montáž nerezového neplaveckého a detského bazéna vrátane bazénovej technológie pre tieto bazény, ktorá musí byť realizovaná v súlade s Dodatkom č.1a2 z 11/2020 k RP. Jedná sa o kompletne zmontovanú a vodotesne zvarenú konštrukciu obvodových stien bazénovej vane vrátane príslušenstva (prelivová hrana, obvodové prelivové žliabky, rohové diely, vlnolami v žliabkoch, izolačný profil, výstuže a kotvenia a pod.). V priebehu realizácie je nutné bazén geodeticky zameriavať čo sa týka polohy osadenia, rozmerov, rovinatosti, rovnobežnosti a pod. Dodávka a montáž bazénovej technológie pre neplavecký bazén musí byť realizovaná v súlade s dodatkom č.1a2 z 11/2020 k RP. Staré strojné zariadenie bude nahradené novým s dôrazom na zlepšenie hydraulických pomerov s novými potrubnými rozvodmi. Realizačný projekt rieši distribúciu vody do jednotlivých bazénov, spôsob výmeny vody v bazénoch, úpravu vody a návrh technológie atrakcií. Základná prevádzková schéma úpravní zahrňuje filtráciu, dezinfekciu, chemickú úpravu a ohrev vody.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
555 917,78:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ rekonštruuje plaváreň vlastnými kapacitami a aj prostredníctvom zhotoviteľov, ktorí boli úspešní vo vyhlásených verejných obstarávaniach na také stavebné práce, ktoré si verejný obstarávateľ nedokáže zrealizovať vlastnými kapacitami (napr. technologické prvky, výškové práce, vzduchotechnika a pod). Verejný obstarávateľ preto dôrazne odporúča využiť právo obhliadky stavby.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len ZVO) v plnom rozsahu. Túto skutočnosť preukáže spôsobom uvedeným v ZVO. V prípade skupiny dodávateľov sa postupuje podľa § 37 ZVO. Verejný obstarávateľ nemá prístup k informačným systémom verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon proti byrokracii), preto preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 3 nie je možné.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Zákazka bude realizovaná na základe poskytnutej projektovej dokumentácie. Uchádzač je povinný oboznámiť sa s ňou s vynaložením svojej odbornej starostlivosti. Ďalšie podmienky sú uvedené v zmluve o dielo.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-01-11T13:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-03-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s realizáciou predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb a poplatkov, vrátane nákladov na komunikáciu v súlade so špecifikáciou predmetu zákazky. Záujemca je pred predložením svojej ponuky povinný vziať do úvahy všetko, čo je nevyhnutné na úplné a riadne plnenie zmluvy, pričom do svojich cien zahrnie všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky. 2. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je povinný ho vyplniť v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. 4. Ponuka musí byť vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ 5. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné zrealizovať týmito spôsobmi: -v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. -nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod.O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. -vložením dokumentu, preukazujúceho osobu štatutára na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. -vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. -počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 4 pracovné dni (v rámci EU) a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. O odoslaní listovej zásielky je uchádzač informovaný e-mailom. 6. Vzhľadom na charakter predmetu zákazky sa obhliadka miesta realizácie (dodania) nepožaduje. 7. Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. 8.Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-12-10T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
1.7.2024 - Daň zo závislej činnosti

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 28.6.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,03 CZK (+0,1)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV