dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VVO č. 199/2020, 32989 - WYP
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Prešovský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37870475
Námestie mieru 2, 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Prešovský samosprávny kraj
Telefón: +421 517081330
Email: lubica.strakova@vucpo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vucpo.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: PSK-2020-Rekonstrukcia_UPSK_B_I._a_II._NP
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Stavebné úpravy časť B I. NP a II.NP - VSTUPNÁ HALA
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
45210000-2

Miesto vykonania
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Revitalizácia priestorov - BLOK B 1.NP a 2.NP VSTUPNÁ HALA, sa týka vstupných priestorov a schodiska na I.NP a II.NP, priestorov WC na 1.- 6. NP a 1.NP južného krídla bloku B. Jej účelom je zlepšenie stavebno-technického stavu vnútorných priestorov spočívajúce vo výmene podláh, podhľadov, obkladov, dverí, elektroinštalácie a osvetlenia, výťahov, rozvodov a predmetov ZTI. Súčasťou sú aj dispozičné úpravy, zriadenie bufetu, WC pre imobilných, informačného pultu, podateľne a klimatizácia kancelárií. Stavba bude naďalej slúžiť svojmu pôvodnému účelu. Rekonštrukcia priestorov je navrhnutá tak aby celá budova bola bezbariérovo prístupná. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v projektovej dokumentácií a vo výkaze výmer, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 1
Časť č.: 1
Názov: Stavebné úpravy časť B I. NP a II.NP - VSTUPNÁ HALA
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-03-23T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 1 137 952,59
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-15T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45000000-7
Dodatočné kódy CPV
45210000-2

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Prešovský samosprávny kraj, Námestie mieru 2, 080 01 Prešov.
Opis obstarávania
Revitalizácia priestorov - BLOK B 1.NP a 2.NP VSTUPNÁ HALA, sa týka vstupných priestorov a schodiska na I.NP a II.NP, priestorov WC na 1.- 6. NP a 1.NP južného krídla bloku B. Jej účelom je zlepšenie stavebno-technického stavu vnútorných priestorov spočívajúce vo výmene podláh, podhľadov, obkladov, dverí, elektroinštalácie a osvetlenia, výťahov, rozvodov a predmetov ZTI. Súčasťou sú aj dispozičné úpravy, zriadenie bufetu, WC pre imobilných, informačného pultu, podateľne a klimatizácia kancelárií. Stavba bude naďalej slúžiť svojmu pôvodnému účelu. Rekonštrukcia priestorov je navrhnutá tak aby celá budova bola bezbariérovo prístupná. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v projektovej dokumentácií a vo výkaze výmer, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 1 137 952,59
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Predmetom dodatku č. 2 sú naviac práce, ktoré sú pre úspešnú realizáciu diela nevyhnutné, nie sú zahrnuté do pôvodnej zmluvy o dielo ani v dodatku č. 1 k zmluve o dielo. Stavebné práce vyžaduje objednávateľ uskutočniť z dôvodu, že počas realizácie stavebných prác na predmetnom objekte administratívnej budovy vznikli nepredvídané okolnosti, ktoré mali za následok úpravu pôvodne spracovanej projektovej dokumentácie. Vznikla potreba doplniť nové vybrané položky rozpočtu stavby pri obnovovacích prácach diela, ktoré nebolo možné predvídať. Počas prípravy a spracovania projektovej dokumentácie nebolo možné preskúmať všetky detaily existujúceho objektu obzvlášť skryté jestvujúce vady, ako sú tie, ktoré sú predmetom naviac prác.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 1 137 952,59
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 1 252 481,81
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV