dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 7402/2023
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Levice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00307203
Námestie hrdinov 1, 93432 Levice

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Levice
Telefón: +421 366350285 Fax: +421 366223271
Email: aukcie@levice.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.levice.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/472032
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 7402/2023
Hlavný kód CPV
45421132-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia VII. ZŠ v Leviciach, a to výmenou exteriérových výplní otvorov ( Dodávka a montáž ) v blokoch A,B,C. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch/výzve na predloženie ponuky a v sprievodnej dokumentácii k nej a to najmä v projektovej dokumentácii spracovanej pre túto zákazku.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 299 439,99
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ nesmie v zmysle § 117 ods. 5 zákona uzatvoriť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO, alebo ak u neho existujú dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona. Verejný obstarávateľ zároveň môže odmietnuť uzatvoriť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona. 1.podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO: je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorá je predmetom tejto zákazky. Uchádzač preukazuje splnenie uvedenej podmienky účasti vo verejnom obstarávaní dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e). Uvedený doklad uchádzač nie je povinný predkladať v ponuke a to z toho dôvodu, že verejný obstarávateľ ako orgán verejnej moci má prístup k informačným systémom verejnej správy a splnenie tejto podmienky účasti si verejný obstarávateľ overí z verejne dostupných registrov. 2.podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO: uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač preukazuje splnenie uvedenej podmienky účasti vo verejnom obstarávaní dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. f). doloženým čestným vyhlásením, ktoré je súčasťou prílohy č. 5 k tejto výzve. Čestné vyhlásenie predloží uchádzač ako súčasť ponuky.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO- Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcich ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 2.Podľa § 34 ods. 1 písm. g) - Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov,
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k 1: Minimálna požadovaná úroveň: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v ponuke predložil zoznam uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky (t.j. prác na zníženie energetickej náročnosti objektov - výmena exteriérových výplní otvorov objektov: okná, zasklené steny, dvere) za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia tohto verejného obstarávania a to tak, aby zoznam obsahoval zákazky v súhrnnej hodnote minimálne 900 000 eur bez DPH a z toho minimálne 2 zákazky v minimálnej hodnote 150 000 eur bez DPH/zákazka. K zoznamu uskutočnených stavebných prác uchádzač doplní potvrdenia o uspokojivom vykonaní stavebných prác v súlade s § 34 ods. 1 písm. b) ZVO. k 2: Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač musí preukázať, že počas plnenia predmetu zmluvy bude mať k dispozícii odborne spôsobilú osobu v zmysle zákona č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov alebo v zmysle zákonov platných v členských krajinách ES na výkon funkcie stavbyvedúceho s odborným zameraním pre predmet zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať minimálne 2-ročnú odbornú prax stavbyvedúceho a ako dôkaz predložiť profesný životopis osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho podpísaný odborne spôsobilou osobou. Uchádzač zároveň v ponuke predloží osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky na vykonávanie činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním inžinierske stavby resp. dopravné stavby podľa zákona č. 50/1976 Zb. a následných predpisov v platnom znení.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Úspešný uchádzač v rámci poskytnutia súčinnosti pred uzatvorením zmluvy je povinný: -Predložiť doklad o poistení zodpovednosti za škodu podnikateľa vyplývajúcu z podnikateľského rizika. Uchádzač je povinný mať uzatvorenú zmluvu o poistení zodpovednosti za škody vyplývajúce z podnikateľského rizika počas celej doby plnenia predmetu zákazky. -Predložiť platný zápis do registra partnerov verejného sektora (ak sa na neho povinnosť zápisu do RPVS v zmysle platnej legislatívy vzťahuje). -Za účelom overenia splnenia povinností podľa § 11 ZVO predložiť zoznam subdodávateľov a zoznam ďalších subdodávateľov v reťazci subdodávateľov, uvedený zoznam bude zároveň tvoriť prílohu Zmluvy o dielo, tlačivo zoznamu subdodávateľov a zoznamu ďalších subdodávateľov v reťazci subdodávateľov tvorí prílohu č. 2 k návrhu minimálnych zmluvných podmienok v tejto výzve.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-07-04T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
-Ponuky predložené po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk nebudú zaradené do vyhodnotenia. -V prípade potreby verejný obstarávateľ môže vysvetliť a ak to bude potrebné aj doplniť informácie uvedené v tejto výzve, akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi v tejto súvislosti sa bude uskutočňovať výhradne prostredníctvom komunikačného modulu IS EVO. -Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom v rovnakej alebo vyššej kvalite. -Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov rozpočtu mesta Levice a z dotácie poskytnutej MŠVVaŠ SR prostredníctvom RÚŠS. Účelom realizácie tejto zákazky je dosiahnuť zníženie energetickej náročnosti budovy základnej školy, preto považujeme túto zákazku za zelené verejné obstarávanie.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-16T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV