dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/2023/EVMI
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Lietavská Lúčka
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00648981
Cementárska 3, 01311 Lietavská Lúčka

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Lietavská Lúčka
Telefón: +421 905300500 Fax: +421 415688112
Email: obstaravanie@evmi.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.lietavskalucka.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/472092
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1/2023/EVMI
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia havarijného stavu strešných konštrukcií telocvične v obci Lietavská Lúčka podľa požiadaviek verejného obstarávateľa uvedených vo výzve na predkladanie ponúk vrátane jej príloh.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 86 091,87
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Hospodársky subjekt, uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkakúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. Ich splnenie preukáže spôsobom podľa § 32 ods. 2, 4,a 5 ZVO. 2. Podľa § 152 ods. 1 ZVO uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie (zápis). Podľa § 152 ods. 4 ZVO zápis je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa ods. 3 uvedeného ustanovenia ZVO. Podľa § 152 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 3. Uchádzač sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určené podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c) ZVO, ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach. 4. Dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti uchádzač predkladá vo forme ich skenu originálu/úradne overenej kópie v needitovateľnej forme vo formáte pdf. 5. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 6. Podmienky účasti sa neumožňuje predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom (JED) alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO, t.j. uchádzač predkladá doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti priamo s ponukou.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť sa preukazuje podľa § 34 ods. 1 ZVO podľa: 1. písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom bol 1) verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; 2).bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplnením dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené". Verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti overuje predchádzajúce skúsenosti uchádzača s realizáciou uskutočnenia plnenia rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zadávanej zákazky. 2. písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, Verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti overuje technickú spôsobilosť uchádzača vyžadovanú právnym poriadkom Slovenskej republiky vo vzťahu k schopnosti uchádzača zabezpečiť odborne spôsobilé ľudské zdroje zodpovedné za plnenie predmetu zákazky. 3. písm. d) v súbehu s § 35 ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality preukázaním zavedenia systému manažérstva kvality, zavedenia systému manažérstva bezpečnosti práce a plnenie požiadaviek na kvalitu. Verejný obstarávateľ určením tejto podmienky účasti overuje existenciu zavedenia manažérskych systémov kvality a jej zvyšovania a zvyšovania výkonnosti uchádzača. 4. písm. h) v súbehu s § 36 ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy. Verejný obstarávateľ určením tejto podmienky účasti overuje existenciu zavedenia environmentálneho manažérskeho systému, ktorá vytvára podmienky na znižovanie zaťaženia životného prostredia činnosťou uchádzača. 5. písm. l) ZVO uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom. Verejný obstarávateľ určuje podmienku časti vo vzťahu k ustanoveniam § 41 ZVO. 6. Podľa § 34 ods. 3 ZVO uchádzač môže na preukázanie techn. spôsobilosti alebo odb. spôsobilosti využiť techn. a odb. kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač ver.obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie techn.spôsobilosti alebo odb. spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej techn. a odb. kapacitami mieni preukázať svoju techn. spôsobilosť alebo odbor. spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie techn. spôsobilosti alebo odb. spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO; oprávnenie na plnenie predmetu zákazky preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti určenej podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO inou osobou, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Podmienky účasti sa neumožňuje predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom (JED) alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO, t.j. uchádzač predkladá doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti priamo s ponukou.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.Podľa § 34 ods.1 písm. b) ZVO sa požaduje predložiť zoznam realizovaných staveb. prác rovnakého alebo obdobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky, rekonštrukcie strešných konštrukcií uvedených v projektovej dokumentácií za predchádzajúcich päť rokov v kumulatívnej hodnote minimálne 86.000,00,- EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Predložený zoznam musí byť doplnený potvrdeniami o kvalite uskutočnenia prác s uvedením identifikačných údajov odberateľa, popisu a/alebo predmetu plnenia zmluvy alebo jeho časti, celkovú zmluvnú cenu s DPH, termín uskutočnenia, tel. číslo, meno a priezvisko kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si tieto údaje overiť. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v čase zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk. Zohľadnené budú referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO za predpokladu, že takéto referencie existujú. 2. Podľa §34 ods. 1 písm. g) ZVO : Uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti na vybrané činnosti vo výstavbe v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov a to osvedčenie vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov (SKSI) pre výkon činnosti stavbyvedúci s odborným zameraním 10- Pozemné stavby, resp. rovnocenný doklad o odbornej spôsobilosti osôb podľa predpisov členského štátu ich pôvodu. Zároveň uchádzač predloží životopis stavbyvedúceho, v ktorom uvedie praktické skúseností na stavbách rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky pozemné stavby z ktorého budú požadované skúsenosti jasne identifikovateľné (projekty, rola na projektoch - finančná hodnota projektov a pod.) 3.Podľa § 34 ods. 1 písm. l) ZVO uchádzač uvedie podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok a percentuálne vyjadrenie každej subdodávky vo vzťahu k celkovému plneniu predmetu zákazky. 4.Podľa § 34 ods. 1 písm. d) v súbehu s § 35 ZVO sa požaduje predložiť certifikát manažérstva kvality vydaný oprávnenou nezávislou inštitúciou podľa normy : 1. STN EN ISO 9001 v oblasti realizácie stavebných prác pozemné stavby 2. STN ISO 45001:2019-02 (83 3000) Systémy manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. 5. Podľa § 34 ods. 1 písm. h) v súbehu s § 36 ZVO sa požaduje predložiť certifikát preukazujúci zavedenie a uplatňovanie manažérskych systémov podľa normy STN EN ISO 14001:2015 pre oblasť environmentálneho riadenia stavebných prác. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení manažérstva kvality, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie manažérstva kvality, resp. na uplatňovanie environmentálnych manažérskych systémov podľa požiadaviek na vystavenie certifikátu podľa príslušnej normy.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
1. Zákazka musí byť vykonaná podľa podmienok uvedených v Prílohe č. 3 a v Prílohe č. 4 výzvy. 2. Zákazka musí byť vykonaná podľa požiadaviek verejného obstarávateľa uvedených v zadávacej dokumentácii.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-06-29T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Ver. obstarávateľ zadáva zákazku podľa § 117 ZVO a podľa podmienok určených v zadávacej dokumentácii, pričom: a) pre zabezpečenie plnenia povinností určených v § 117 ods. 1 ZVO bude postupovať podľa príslušných ustanovení ZVO uvedených v zadávacej dokumentácii, b) v relevantnom prípade postupovať podľa § 81 písm. b), d) až h), § 115 ods. 3 a 4 v nadväznosti na § 117 ods. 4 ZVO a podľa § 117 ods. 5 ZVO vrátane využitia fakultatívnej možnosti odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) ZVO. 2.Všetky informácie potrebné na vypracovanie ponúk sú dostupné aj v profile ver. obstarávateľa. 3. Výzva vrátane jej redakčných opráv a vysvetlení informácií v nej uvedených vrátane ich všetkých príloh, vysvetlení a doplnení predstavujú zadávaciu dokumentáciu v tomto ver. obstarávaní, ktorá obsahuje nevyhnutné informácie potrebné pre prípravu regulárnej a prijateľnej ponuky pre verejného obstarávateľa. 4.Verejný obstarávateľ odporúča obhliadku miesta plnenia. 5. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača podľa § 40 ods. 6 písm.g) ZVO, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 6. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 2.500 EUR. Viac v prílohe č.3 tejto výzvy na predkladanie ponúk. 7.Komunikácia a výmena informácií v tomto ver. obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 ZVO. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja (ďalej len EP EVO) na portáli www.uvo.gov.sk, pre prístup do ktorého musí mať záujemca vytvorený účet. Aktuálnu príručku si môže záujemca stiahnuť na adrese https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia/?csrt=11502704753508321625. 8. Komunikácia medzi ver. obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom EP EVO ver. 18.0 (ďalej ako EP EVO), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené podľa § 20 ZVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, ak nie je uvedené inak. 9. Plynutie lehôt určených v ZVO v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa rozumie moment, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do EP EVO, t. j. nie moment jej prečítania príjemcom. 10. Hlavné miesto dodania alebo plnenia: obec Lietavská Lúčka, Skalka 241, 013 11 Lietavská Lúčka, k.ú. Lietavská Lúčka, č.p. 170/3, 173/5, Obec Lietavská Lúčka, Okres Žilina 11. Ver. obstarávateľ uzavrie zmluvu podľa § 56 ods. 1. ZVO. 12. Ver. obstarávateľ bude pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti postupovať podľa § 40 ZVO, pri vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO. 13. Ver. obstarávateľ v relevantnom prípade zruší toto verejné obstarávanie podľa § 57 ZVO.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-15T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV