dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42156424
Kollárova 8, 91702 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby
Telefón: +421 232780729
Email: lucia.ongerova@nases.gov.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/472195
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 250-2023/6238
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je integrácia, upgrade, konfigurácia a dokumentácia nástroja správy privilegovaných účtov CyberArk v prostredí infraštruktúry NASES. Bližší opis predmetu zákazky je v prílohe tejto výzvy.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 174 167,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ nesmie uzatvoriť zmluvu na predmet zákazky s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO, alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) ZVO. Ustanovenie § 11 ZVO tým nie je dotknuté. 1.Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO, t. j. byť oprávnený dodávať tovar v oblasti predmetu zákazky. Preukazuje sa dokladom o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, 2.Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO, t. j. nesmie mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Preukazuje sa čestným vyhlásením. 3.Uvedenú podmienku či existuje dôvod na vylúčenie § 40 ods. 6 písm. f) ZVO skúma verejný obstarávateľ počas procesu verejného obstarávania. Uchádzač predkladá vyššie uvedené doklady podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO, len ak nie sú dostupné alebo ak nie je overiteľné splnenie danej podmienky z verejných zdrojov/registrov.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: II. § 34 Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť sa preukazuje podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.Uchádzači predložia potvrdenie výrobcu, t.j. CyberArk, že v súčasnosti dosiahli stupeň partnerstva na úrovni min. Certified, alebo ekvivalent. 2.Uchádzači predkladajú CV ponúkaných ľudských zdrojov zabezpečujúcich požadované expertné IT služby v rámci riešiteľského tímu na pozícii: IT konzultant / špecialista CyberArk Požiadavky na experta: Verejný obstarávateľ požaduje minimálne dvoch expertov, pričom min. jeden z nich sa musí preukázať certifikátom od výrobcu CyberArk na stupeň min. CDE (Certified Delivery Engineer), alebo ekvivalent. CV expertov musí ďalej obsahovať, že ponúkané ľudské zdroje sa v posledných 3 rokoch od zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk podieľali na analýze, návrhu riešenia, návrhu architektúry, integrácii a nasadení CyberArk systému do prevádzky. Vyššie uvedené požiadavky sa preukazujú životopisom a údajom o odbornej praxi preukazujúcej splnenie požiadaviek.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-06-28T13:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
a)Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postup obstarávania zrušiť v zmysle § 57 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Verejný obstarávateľ so zrušením zákazky oboznámi uchádzačov s uvedením dôvodu zrušenia. b)Prípadné otázky môžete včas adresovať písomne v IS EVO. Zodpovedané budú najneskôr nasledujúci deň odo dňa prijatia. c)Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na zmenu, resp. doplnenie informácií. d)Verejný obstarávateľ v prípade nejasností v ponukách môže požiadať o vysvetlenie, resp. doplnenie ponúk. Uchádzač musí doručiť vysvetlenie resp. doplnenie do 2 pracovných dní odo dňa doručenia požiadavky. Vysvetlením ponuky nemôže prísť k jej zmene. Za zmenu ponuky sa nepovažuje odstránenie zrejmých chýb v písaní a počítaní. e)Komunikácia sa uskutočňuje prostredníctvom IS EVO. f)Uchádzači budú oboznámení s výsledkom verejného obstarávania do 5 pracovných dní odo dňa ukončenia vyhodnotenia ponúk. g)Všetky náklady s vypracovaním ponuky znáša v plnej miere uchádzač. h)Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že doručená ponuka môže byť zahrnutá do vyhodnotenia len za predpokladu, že jej obsah zodpovedá všetkým podmienkam definovaným vo výzve na predkladanie ponúk, obsahuje všetky náležitosti definované vo výzve na predloženie cenovej ponuky a bola predložená v lehote určenej vo výzve na predloženie cenovej ponuky. Na ponuky predložené po lehote na predkladanie ponúk verejný obstarávateľ nebude prihliadať. i) Ukončenie vyhodnotenia predložených ponúk bude najneskôr do 20 pracovných dní odo dňa, kedy uplynula lehota na predloženie ponúk. V odôvodnených prípadoch (napr. pri vysvetľovaní ponuky a pod.) bude uvedená lehota primerane predĺžená. j)Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť súčinnosť a pristúpiť k plneniu, tak ako je vymedzené v zmluve. V prípade neposkytnutia súčinnosti, bude vyzvaný na súčinnosť druhý v poradí, atď. k)Ochrana osobných údajov. Verejný obstarávateľ má za to, že predložením ponuky uchádzač zabezpečil aj súhlasy všetkých ostatných dotknutých osôb (napr. subdodávateľov) so spracovaním osobných údajov uvedených v predloženej ponuke podľa zákona č. 18/2018 (ev. 122/2013 Z. z.) o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Uvedené platí aj pre prípad, keď ponuku predkladá skupina dodávateľov. l) Bude uplatnený super reverzný spôsob vyhodnotenia ponúk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-16T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV