dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 002/NLZ/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Európsky olympijský festival mládeže Banská Bystrica 2022, n.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 52475808
Skuteckého 132/22, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Európsky olympijský festival mládeže Banská Bystrica 2022, n.o.
Telefón: +421 903564643
Email: martina@euprojekty.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://eyof2022.com/
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 002/NLZ/2022
Hlavný kód CPV
55300000-3
Druh zákazky
OPIS
Názov
EYOFF 2022_Poskytovanie cateringových služieb a služieb s tým súvisiacich
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
55321000-6

55320000-9

55400000-4

55520000-1

79952000-2

79952100-3

60000000-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Slovenská republika, Banskobystrický kraj v súlade s prílohou č. 1 Opis predmetu zákazky prioritné záložky/ prílohy č. 4, 5, 6, 7 , 8 a 9.
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom verejného obstarávania je výber dodávateľa na poskytovanie cateringových služieb a služieb s tým súvisiacich v súvislosti s podujatím EYOF Banská Bystrica 2022 - https://eyof2022.com/, ktoré sa bude konať v termíne 24.07.2022 30.07.2022 v súlade s prílohou č. 1 Opis predmetu zákazky záložky resp. prílohy 1,2 13. Podrobný popis a špecifikácia požiadaviek na predmet zákazky je súčasťou súťažných podkladov Príloha č. 1 Opis predmetu zákazky záložky resp. prílohy 1,2 až 13.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 98
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 093-256297
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov: EYOFF 2022_Poskytovanie cateringových služieb a služieb s tým súvisiacich
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2022-05-09T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 1 891 793,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-10-13T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
55300000-3
Dodatočné kódy CPV
55321000-6

55320000-9

55400000-4

55520000-1

79952000-2

79952100-3

60000000-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Slovenská republika, Banskobystrický kraj v súlade s prílohou č. 1 Opis predmetu zákazky prioritné záložky/ prílohy č. 4, 5, 6, 7 , 8 a 9.
Opis obstarávania:
Predmetom verejného obstarávania je výber dodávateľa na poskytovanie cateringových služieb a služieb s tým súvisiacich v súvislosti s podujatím EYOF Banská Bystrica 2022 - https://eyof2022.com/, ktoré sa bude konať v termíne 24.07.2022 30.07.2022 v súlade s prílohou č. 1 Opis predmetu zákazky záložky resp. prílohy 1,2 13. Podrobný popis a špecifikácia požiadaviek na predmet zákazky je súčasťou súťažných podkladov Príloha č. 1 Opis predmetu zákazky záložky resp. prílohy 1,2 až 13.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 98
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 1 849 788,12
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Zmluvné strany v súlade s čl. Ill ods. 10. Zmluvy prijali Dodatok č. 1 k Zmluve, a to v dôsledku nárastu miery inflácie meranej indexom spotrebiteľských cien v rozhodnom obdobi.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 1 891 793,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 1 849 788,12
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV