dnes je 27.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 3189-2023/KPSR
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Kancelária prezidenta SR
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845157
Štefánikova 863/2, 81105 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Kancelária prezidenta SR
Telefón: +421 259333188
Email: matus.matracz@prezident.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.prezident.sk/
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/470079
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 3189-2023/KPSR
Hlavný kód CPV
50112000-3
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je zabezpečiť pozáručný servis v rozsahu poskytovania kompletných servisných prác, vrátane údržby a opráv služobných motorových vozidiel v správe KP SR vyšpecifikovaných v Prílohe č.6 tejto výzvy. Súčasťou zákazky je aj poskytnutie súvisiaceho vybavenia a dodanie súvisiaceho materiálu potrebného pre opravy a údržbu a originálne náhradné diely pre továrenské značky motorových vozidiel Škoda a Volkswagen.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 19 200,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia: a) podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO, t. j. uchádzač musí byť oprávnený dodávať predmet zákazky; b) podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO, t. j. že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní; Splnenie podmienok účasti podľa písm. a) a b) preukazuje uchádzač čestným vyhlásením, ktoré uchádzač predkladá vo svojej ponuke.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1) podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO - zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO; 2) podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy; 3) podľa § 34 ods. 1 písm. j) ZVO údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícií na poskytnutie služby.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: ad 1) Uchádzač predloží zoznam min. 2-och služieb rovnakého charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky poskytnutých za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania v kumulatívnom objeme min. 20 000,00 EUR bez DPH. Za služby rovnakého charakteru a zložitosti bude verejný obstarávateľ považovať zákazky, ktorých predmetom bol servis, oprava, a údržba osobných motorových vozidiel, ktoré zahrňovali aj poskytovanie služieb a činností týkajúcich sa servisu hybridných systémov osobných motorových vozidiel. ad 2) Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky disponuje kľúčovými odborníkmi 2 osobami, ktoré disponujú osvedčením servisného technika, ktorí spĺňajú odbornú spôsobilosť v zmysle § 23 vyhlášky č.508/2009 Z.z., Uchádzač môže splnenie danej podmienky účasti preukázať aj ekvivalentom oprávnenia preukazujúcim predmetné skutočnosti vydávaným v inom štáte ako SR. Uchádzač predloží za každého odborníka: - profesijný životopis podpísaný odborníkom, ktorý obsahuje informácie o dosiahnutom vzdelaní a odbornej praxi, ako aj informáciu o aktuálnom zamestnávateľovi, - oprávnenie odborníka; ak je osoba zapísaná vo verejne prístupnom zozname, ktorý preukazuje, že táto osoba je držiteľom príslušného dokladu, postačuje uviesť webovú adresu, na ktorej si môže verejný obstarávateľ danú skutočnosť overiť. ad 3) Uchádzač predloží zoznam strojového, prevádzkového alebo technického vybavenia potrebného pre poskytovanie služieb a činností týkajúcich sa servisu pre hybridné a elektrické osobné motorové vozidlá minimálne v rozsahu: - 1 ks zariadenia pre kompletný servis batérií pre hybridné a elektrické vozidlá (bezpečné vybíjanie batérie, nepretržité monitorovanie napätia a teploty, diagnostika batérie), Uchádzač musí preukázať, že disponuje požadovaným strojovým, prevádzkovým alebo technickým vybavením na uskutočnenie predmetu zákazky. Za týmto účelom uchádzač predloží zoznam strojového, prevádzkového alebo technického vybavenia, z ktorého bude vyplývať obchodné označenie a počet kusov. Uchádzač musí preukázať užívacie právo k uvedenému strojovému, prevádzkovému alebo technickému vybaveniu na celé obdobie trvania zmluvného vzťahu (napr. fotokópia technického dokladu k strojovému, prevádzkovému alebo technickému vybaveniu; doklad o jeho nadobudnutí; výpis z evidencie majetku; doklad/nájomná zmluva preukazujúca právo na užívanie strojového, prevádzkového alebo technického vybavenia). Vzhľadom na technické parametre motorových vozidiel verejného obstarávateľa vyžaduje sa pre riadne poskytnutie predmetu zákazky disponovanie nasledovným technickým vybavením dodania predmetu zákazky: - min. 2 zdviháky s nosnosťou do 3,5t - zariadenie na kontrolu geometrie náprav motorových vozidiel - zariadenie na kontrolu klimatizácie s plničkou na chladivo R134A alebo ekvivalent - zariadenie na diagnostiku motorových vozidiel
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-06-12T11:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-01T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV