dnes je 27.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 01062023
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Stredná odborná škola gastronómie a služieb
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17078482
Sídlisko duklianskych hrdinov 3, 08134 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Stredná odborná škola gastronómie a služieb
Telefón: +421 918544338
Email: sosgastronomieasluzieb@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://souopo.edupage.org
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/470298
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 01062023
Hlavný kód CPV
39162200-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je obstaranie modernej informačno komunikačnej technológie pre Strednú odbornú školu gastronómie a služieb v Prešove. Ďalšie podrobnejšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 105 959,43
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: -uchádzač je držiteľom dokladu o oprávnení podnikať a rozsah oprávnenia je minimálne na hlavný predmet zákazky (§ 32 ods. 1 písm. e) - verejný obstarávateľ si overí splnenie uvedenej podmienky účasti vo verejne dostupnom a bezplatnom elektronickom registri (obchodný register, živnostenský register, resp. iný obdobný register); -nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR resp. EÚ (§ 32 ods. 1 písm. f); -neexistuje u neho dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO Konflikt záujmov. Podmienky účasti preukáže uchádzač vyplneným čestným vyhlásením, ktoré tvorí prílohu č. 2 tejto výzvy. Čestné vyhlásenie musí byť podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača, resp. splnomocnenou osobou oprávnenou konať v mene uchádzača (v tomto prípade je uchádzač povinný predložiť podpísané plnomocenstvo udelené tretej osobe).
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neaplikuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neaplikuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Neaplikuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neaplikuje sa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Typ zmluvy: kúpna zmluva. Lehota na realizáciu zákazky: 2 mesiace od účinnosti Kúpnej zmluvy. Platobné podmienky: Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v lehote splatnosti faktúr, 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia. Za dodaný tovar v celom rozsahu a podľa špecifikácie v zmysle podmienok výzvy má povinnosť uchádzač vystaviť faktúru a doručiť ju verejnému obstarávateľovi po prevzatí tovaru.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-06-13T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania: Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v EUR. Ak je uchádzač platcom dane z pridanej hodnoty (ďalej len DPH), navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení: -navrhovaná zmluvná cena bez DPH, -výška a sadzba DPH, -navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH. Ak uchádzač nie je platcom DPH, uvedie navrhovanú zmluvnú cenu celkom. Na skutočnosť, že nie je platcom DPH, upozorní. Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s účasťou v tejto súťaži. Celková cena zahŕňa všetky náklady a výdavky predávajúceho, ktoré súvisia s dodaním a montážou tovaru. 2.Predložená cenová ponuka musí obsahovať: a)Oficiálnu ponuku na predmet zákazky podľa požiadaviek uvedených v prílohe č. 1 Cenová ponuka, ktorá obsahuje identifikačné údaje uchádzača, špecifikáciu predmetu zákazky a návrh ceny. b)Čestné vyhlásenie uchádzača, že súhlasí so všetkými podmienkami uvedenými vo výzve na predkladanie ponúk a jej prílohe, že ponúkaná cena je konečná cena vrátane DPH za kompletné dodanie predmetu zákazky a prehlásenie, že uchádzač nie je v konkurze alebo v likvidácii a že nie je dlžníkom úhrady poistného na zdravotné a sociálne zabezpečenie. Čestné vyhlásenie tvorí prílohu č. 2 tejto výzvy. c) Kúpna zmluva - uchádzač doručí doplnenú a podpísanú kúpnu zmluvu, ktorej návrh tvorí prílohu č. 3 tejto výzvy. 3.Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom modernizovaného IS EVO, s využitím všetkých jeho funkcionalít. IS EVO je dostupný na adrese: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo , ktorý prevádzkuje Úrad pre verejné obstarávanie. V časti Príručky Záujemca/Uchádzač sú uvedené informácie pre záujemcu/uchádzača a pracovné postupy, ako aj videonávody pre prácu v modernizovanom IS EVO. Momentom doručenia/odoslania akéhokoľvek dokumentu pre účely elektronickej komunikácie sa rozumie moment odoslania informácií, resp. dokumentov v systéme EVO, ktoré sa nachádzajú okamžite v dispozičnej sfére adresáta. 4.Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať do registra partnerov verejného sektora (zákon č. 315/2016 Z.z.) a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 5.Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať do registra partnerov verejného sektora (zákon č. 315/2016 Z.z.) a ktorého konečným užívateľom výhod zapísaným v registri partnerov verejného sektora je vymedzený verejný funkcionár (podľa § 11 ods. 1 písm. c) ZVO) alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora majú v registri partnerov verejného sektora zapísaného konečného užívateľa výhod, ktorým je vymedzený verejný funkcionár (podľa § 11 ods. 1 písm. c) ZVO).
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-01T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV