dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 16733/2021
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Čadca
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00313971
Nám.slobody 30, 02201 Čadca

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Čadca
Telefón: +421 414302213 Fax: +421 414332322
Email: miloslav.sulgan@mestocadca.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 16733/2021
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: štát Slovensko, región (NUTS II) Stredné Slovensko, vyšší územný celok (NUTS III) Žilinský kraj, okres (NUTS IV) Čadca, obec Čadca, Mestský dom, Námestie Slobody 30.
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Rozsah stavebných prác vedúcich k zvýšeniu energetickej úspornosti budovy: - zateplenie obvodového plášťa - zateplenie strešného plášťa - výmena otvorových konštrukcií - výmena osvetlenia za led osvetlenie - výmena vykurovacích telies, termostabilizácia - ostatné. Predpokladaný rozsah požadovaných prác počas trvania zmluvného vzťahu ako výsledku tohto postupu zadávania zákazky je špecifikovaný v oddiele B.1 súťažných podkladov označenom ako Opis predmetu zákazky, v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov a vo výkaze výmer, ktorý tvorí prílohu č. 2 súťažných podkladov. Rozsah zákazky je daný aj hodnotou zmluvného vzťahu, ktorá sa rovná predpokladanej hodnote zákazky určenej verejným obstarávateľom na základe aktualizácie rozpočtu vypracovaného projektantom Ing.arch.Jaroslav Ondrašina, spoločnosť Architektúra a Design 03 s.r.o., Macharova 3, 851 01 Bratislava zdokumentovaného v dokumentácii z tohto postupu zadávania zákazky.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 240
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP31004A161 - Zníženie energetickej náročnosti budovy Mestského domu v Čadci
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: Zmluva o dielo
Časť č.:
Názov: Dodatok č.4
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-03-04T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 704 364,58
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejné obstarávanie je zelené.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-30T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45000000-7
Dodatočné kódy CPV
45450000-6

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: štát Slovensko, región (NUTS II) Stredné Slovensko, vyšší územný celok (NUTS III) Žilinský kraj, okres (NUTS IV) Čadca, obec Čadca, Mestský dom, Námestie Slobody 30.
Opis obstarávania
Rozsah stavebných prác vedúcich k zvýšeniu energetickej úspornosti budovy: - zateplenie obvodového plášťa - zateplenie strešného plášťa - výmena otvorových konštrukcií - výmena osvetlenia za led osvetlenie - výmena vykurovacích telies, termostabilizácia - ostatné. Predpokladaný rozsah požadovaných prác počas trvania zmluvného vzťahu ako výsledku tohto postupu zadávania zákazky je špecifikovaný v oddiele B.1 súťažných podkladov označenom ako Opis predmetu zákazky, v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov a vo výkaze výmer, ktorý tvorí prílohu č. 2 súťažných podkladov. Rozsah zákazky je daný aj hodnotou zmluvného vzťahu, ktorá sa rovná predpokladanej hodnote zákazky určenej verejným obstarávateľom na základe aktualizácie rozpočtu vypracovaného projektantom Ing.arch.Jaroslav Ondrašina, spoločnosť Architektúra a Design 03 s.r.o., Macharova 3, 851 01 Bratislava zdokumentovaného v dokumentácii z tohto postupu zadávania zákazky.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 240
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 704 364,58
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Naviac práce kúrenie, naviac práce okná, Stavebný objekt 03 zmeny a doplnky.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 704 364,58
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 1 006 987,51
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV