dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: KKP_12_2021_RKK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Krajská knižnica P.O.Hviezdoslava v Prešove
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37781308
Levočská 1, 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Krajská knižnica P.O.Hviezdoslava v Prešove
Telefón: +421 517724642
Email: kniznicapoh.obstaravanie@gmail.com
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: KKP_12_2021_RKK
Hlavný kód CPV
45212314-0
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Rekonštrukcia objektu Knižnica P. O. Hviezdoslava
Časť č.: celok
Dodatočné kódy CPV
45223310-2

45231223-4

45310000-3

45112700-2

45233160-8

45231300-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Prešov, Slovenská 18 (20,22), Parcela: 596, 597/1, 597/2, 595/2
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Členenie stavby na prevádzkové súbory a stavebné objekty SO 01 Knižnica SO 02 Administratívna budova SO 04 Podzemné parkovisko SO 05 Vonkajší rozvod vody SO 06 Vonkajší rozvod kanalizácie SO 08 Plynová prípojka SO 09 Prekládka NN kábla SO 09.1 Prípojka NN (OEZ) SO 10 Verejné osvetlenie SO 11 Terénne úpravy SO 12 Komunikácie a parkoviská SO 13 Chodníky a spevnené plochy SO 14 Vnútorný dvor spevnené plochy SO 15 Drobná architektúra SO 16 Sadové úpravy Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: celok
Časť č.: celok
Názov: Rekonštrukcia objektu Knižnica P.O. Hviezdoslava
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-04-06T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 4 832 745,29
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-20T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45212314-0
Dodatočné kódy CPV
45223310-2

45231223-4

45310000-3

45112700-2

45233160-8

45231300-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Prešov, Slovenská 18 (20,22), Parcela: 596, 597/1, 597/2, 595/2
Opis obstarávania
Predmetom stavebných práce je rekonštrukcia objektov v súčasnosti slúžiacich ako súčasť školského areálu Strednej odbornej školy dopravnej v Prešove na priestory knižnice Pavla Országha Hviezdoslava. Objekty sú situované na parcelách 596, 597/1, 597/2 a 595/2. Objekty na Slovenskej ulici sú súčasťou radovej zástavby meštianskych domov, doplnené o krídlo slúžiace ako učebne (pôvodne internát) vo dvorovej časti objektu. Hlavný vstup do areálu je zo Slovenskej ulice, vjazd pre motorové vozidlá z ulice Konštantínovej.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 4 898 317,73
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Uvedené v prílohách: Príloha č. 1 Projektová dokumentácia; Príloha č. 2 Rozpočet ocenený výkaz výmer; Príloha č. 3 Časový harmonogram; Príloha č. 4 Poistná zmluva; Príloha č. 5 Subdodávatelia; Príloha č. 6 Zoznam odborne spôsobilých osôb, kľúčových odborníkov, Príloha č. 7 Rekapitulácia zmenových listov, Zmenové listy č. 1 22, Príloha č. 8 Zámena materiálu č. 1, 2 Príloha č. 9 Rozhodnutie KPÚ Prešov č. KPUPO-2022/12784-1/48041/Šim zo dňa 7.6.2022 Príloha č. 10 Rozhodnutie KPÚ Prešov č. KPUPO-2022/16677-1/65302/Šim zo dňa 2.8.2022 Príloha č. 11 Oprava zrejmej chyby rozhodnutia č. KPUPO-2022/16677-2/65787/Šim zo dňa 3.8.2022 Príloha č. 12 Rozhodnutie KPÚ Prešov č. KPUPO-2023/8071-3/28773/Šim zo dňa 12.4.2023 Príloha č. 13 Dôvodová správa Príloha č. 14 Rozpočet navýšenia cien Príloha č. 15 Porovnanie cenových ponúk
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 4 898 317,73
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 5 107 991,22
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV