dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 50/2022/NLZ-DNS
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 50349287
Pribinova 4195/25, 81109 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Telefón: +421 220928102
Email: michaela.muchova@mirri.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.vicepremier.gov.sk/index.html
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 50/2022/NLZ-DNS
Hlavný kód CPV
79810000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom čiastkovej zákazky zadávanej v zriadenom Dynamickom nákupnom systéme, bude obstarávanie tlačiarenských služieb, pod ktorými sa rozumie tlač SETOV školiacich materiálov pre Regionálne centrá vrátane balenia a distribúcie na konkrétne adresy. Informácie v publikácii budú zahŕňať informácie nevyhnutné pre bezpečnosť v online priestore, lepšie zapojenie sa do spoločnosti a na komunikáciu s blízkymi a rodinou ale i využívanie služieb, ktoré sú dostupné len online. Podrobná špecifikácia sa nachádza vo Výzve na predkladanie ponúk a v Prílohe č. 1 Výzvy na predkladanie ponúk.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
79824000-6

79800000-2

22458000-5

22462000-6

30197630-1

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Pribinova 25 , 811 09 Bratislava a príslušné adresy všetkých krajských regionálnych centier
Opis obstarávania:
Predmetom čiastkovej zákazky zadávanej v zriadenom Dynamickom nákupnom systéme, bude obstarávanie tlačiarenských služieb, pod ktorými sa rozumie tlač brožúr - SETOV školiacich materiálov pre Regionálne centrá, vrátane balenia a distribúcie na konkrétne adresy uvedené vo výzve na predkladanie ponúk. Podrobný opis predmetu zákazky tvorí neoddeliteľnú súčasť výzvy na predkladanie ponúk. Tlač školiacich materiálov pre Regionálne centrá: A)Školiace materiály (SETY) pozostávajú zo 4 modulov, čiže brožúr č. 1 - č. 4, ktoré spolu tvoria jeden SET: -1 modul (Brožúra č. 1)- Základy práce s digitálnym zariadením pre tablety -2 modul (Brožúra č. 2)- Vyhľadávanie informácií -3 modul (Brožúra č. 3) - Komunikácia online -4 modul (Brožúra č. 4)- Informačná bezpečnosť Každá brožúra bude vytlačená osobitne. Súčasťou výzvy na predkladanie ponúk sú aj prílohy, ktoré obsahujú grafické spracovanie (vizuál) k jednotlivým modulom (Brožúram). Počet strán: - Brožúra č.1: 44 strán + obálka - Brožúra č.2: 64 strán + obálka - Brožúra č.3: 44 strán + obálka - Brožúra č.4: 48 strán + obálka Počet výtlačkov: 1 SET = 4 brožúry 30.000 ks SETOV= 120.000 ks brožúr Celkový počet 120 000 ks. B)Školiace materiály v podobe brožúry č. 5 Brožúra č. 5 Počet výtlačkov: 30 000 ks brožúr Počet strán: 12 (bez obálky) = 1 brožúra Celkový počet strán: 30 000 (brožúr) x 12 strán (1 brožúra) = 360 000 strán Doručenie do jedného RC: 3 750 ks brožúr Súčasťou ponukovej ceny musia byť všetky náklady vrátane balenia a prepravy na miesto dodania, ktoré vzniknú uchádzačovi pri plnení predmetu zákazky. Uchádzačovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny za predmet zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Plán obnovy a odolnosti SR, Zlepšovanie digitálnych zručností seniorov a distribúcia Senior tabletov číslo projektu: nie je pridelené
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 190-538523
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY07_2023:Zabezpečenie tlačiarenských služieb_07":
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-05-02T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 4
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 4
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 48 300,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-15T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV