dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2106/2023
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35555777
Ostrovského 1, 04001 Košice

Slovensko
Kontaktná osoba: Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Telefón: +421 557860041
Email: katarina.kabosova@scksk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.scksk.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Iné (uveďte)
Iný druh: Právnická osoba financovaná formou príspevku vyšším územným celkom.
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: Správa a údržba ciest
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 70
Hlavný kód CPV
45221110-6
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia existujúceho mostného objektu M1193 (realizácia stavebných prác) odborne spôsobilou osobou podľa schválenej projektovej dokumentácie, vypracovanie dokumentácie skutočného realizovania stavby (DSRS) a DVP, VTD (Doplňujúca dokumentácia Zhotoviteľa), geodetické práce počas realizácie výstavby a porealizačné zameranie, vypracovanie a schválenie povodňového plánu a vypracovanie, schválenie a osadenie DDZ a TDZ.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Obec Kusín, most M1193 v kumulatívnom staničení 15,805km
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je rekonštrukcia existujúceho mostného objektu M1193 (realizácia stavebných prác) odborne spôsobilou osobou podľa schválenej projektovej dokumentácie, vypracovanie dokumentácie skutočného realizovania stavby (DSRS) a DVP, VTD (Doplňujúca dokumentácia Zhotoviteľa), geodetické práce počas realizácie výstavby a porealizačné zameranie, vypracovanie a schválenie povodňového plánu a vypracovanie, schválenie a osadenie DDZ a TDZ.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-05-30T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 5
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 205 271,70
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 195 974,09
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom elektronickej platformy IS EVO ver. 18.0, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, ak nie je uvedené inak. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi, resp. záujemcami počas celého procesu verejného obstarávania. 2. Návod na používanie systému je dostupný na adrese https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia/?csrt=13702475493806725537. 3.Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti a ponuku z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na hodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení na základe kritéria umiestnil na prvom mieste v poradí. 4. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom vykonať fyzickú obhliadku skutočného stavu za účasti zodpovedného zamestnanca verejného obstarávateľa, za účelom zistenia a posúdenia jeho aktuálneho stavu, čo má zásadný vplyv na vypracovanie ponuky. 5. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 5 000,- EUR (slovom: päťtisíc eur). Zábezpeku je možné zložiť formou zloženia finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa, predložením bankovej záruky alebo predložením poistenia záruky. Podrobnosti o podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v bode 17. Zábezpeka Výzvy na predloženie ponuky. 6. Verejný obstarávateľ bude uplatňovať opatrenia upravené v § 10 ods. 4 ZVO a súvisiacich ustanoveniach ZVO voči hospodárskym subjektom z tretích štátov, na základe ustanovení nariadenia vlády. 7. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa rozumie, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do EP EVO a nie kedy si ju záujemca/uchádzač prečítal.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-19T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV