dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VO2023/002
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Stredoslovenská distribučná, a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36442151
Pri Rajčianke 2927/8, 01047 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Stredoslovenská distribučná, a. s.
Telefón: +421 907878584
Email: miroslav.sabela@ssd.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ssd.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/470172
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
Neobmedzený a plný priamy prístup k týmto nástrojom a zariadeniam je možný bezplatne na: http://ssd.eranet.sk
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Elektrická energia
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: VO2023/002
Hlavný kód CPV
31213000-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávky kioskových transformačných staníc VN/NN s vonkajším ovládaním a spínacích staníc.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 3 383 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
31230000-7

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miesto dodania a vykládky tovaru bude uvedené v objednávke ako miesto dodania v správe SSD, a.s. v rámci Žilinského, Bystrického a časti Trenčianskeho kraja.
Opis obstarávania
Uchádzač zabezpečí dodávku kioskových transformačných staníc VN/NN s vonkajším ovládaním a spínacích staníc na miesto určenia obstarávateľom. Kiosková transformačná stanica bude vybavená DTR VN/NN, VN a NN rozvádzačom. DTR VN/NN a VN rozvádzač nie sú predmetom obstarávania. Spínacia stanica bude vybavená VN rozvádzačom. VN rozvádzač nie je predmetom obstarávania. Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
3 383 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Opis opcií: Výsledkom tohto postupu verejného obstarávania bude rámcová dohoda uzatvorená na obdobie 36 mesiacov, s možnosťou obstarávateľa uplatniť opciu na ďalších 12 mesiacov.
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Záujemca musí spĺňať všetky stanovené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v ustanovení § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO"). Záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO. Splnenie podmienok účasti môže záujemca preukázať: - doložením dokladov v zmysle § 32 ods. 2 ZVO alebo - zápisom v zozname hospodárskych subjektov v zmysle §152 ZVO alebo - jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED") podľa § 39 ods. 1 ZVO, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti. Vzhľadom na dvojkolový súťažný postup si obstarávateľ vyhradzuje právo od záujemcov vyžadovať doklad, resp. doklady nahradené JED-om pred zaslaním výzvy na predloženie ponuky. Obstarávateľ informuje, že hospodársky subjekt môže vyplniť len oddiel "Globálny údaj pre všetky podmienky účasti" časti IV JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED-u. Obstarávateľ ako pomôcku pre záujemcov na vyplnenie JED-u uverejní v profile obstarávateľa ako súčasť dokumentov k zákazke aj JED vo formáte .xml vygenerovaný obstarávateľom, ktorý bude obsahovať vyplnenú Časť I.: Informácie týkajúce sa postupu verejného obstarávania a verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, ako aj výber jednotlivých polí formulára predstavujúcich jednotlivé podmienky účasti stanovené obstarávateľom v tomto rokovacom konaní so zverejnením, ktoré má záujemca vyplniť. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Obstarávateľ si zároveň vyhradzuje právo postupovať v zmysle § 40 ods. 6 písm. g) ZVO a tým vylúčiť záujemcu alebo uchádzača, ak uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Obstarávateľ nevyžaduje v tomto postupe preukázanie podmienok účasti ekonomického a finančného postavenia.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO. Uvedenú podmienku účasti preukazuje záujemca predložením zoznamu dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Záujemca musí preukázať, že za predchádzajúce 3 roky dodal tovary rovnakého charakteru ako je predmet zákazky: - pričom celkový objem dodaných tovarov rovnakého charakteru ako je predmet zákazky bol za uvedené obdobie vo výške minimálne 1 000 000 EUR bez DPH. Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: Obstarávateľ vyššie stanovenými primeranými požiadavkami preveruje, či záujemca bude schopný dodať tovar v rozsahu a kvalite požadovanej obstarávateľom. Z tohto dôvodu obstarávateľ požaduje od záujemcu preukázať, že má praktické skúsenosti s realizáciou zmlúv rovnakého charakteru v rozsahu obdobnom ako je predmet zákazky. Zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce 3 roky má obstarávateľovi garantovať odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky.
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Zoznam a stručný opis pravidiel a kritérií: Pravidlá a kritéria účasti sú uvedené v bodoch III.1.1) a III.1.3) tohto oznámenia. Objektívne pravidlá ich uplatnenia a vyhodnocovania korešpondujú ustanoveniam ZVO bez akéhokoľvek obmedzenia počtu uchádzačov spĺňajúcich tieto kritériá.
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Obstarávateľ vyžaduje zábezpeku vo výške 45 000 EUR. Predloženie zábezpeky sa vyžaduje ku konečnej ponuke. Ďalšie podrobnosti o podmienkach a spôsobe zloženia zábezpeky, jej uvoľnenia, prípadne prepadnutia v prospech obstarávateľa, sú uvedené v súťažných podkladoch.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov obstarávateľa. Lehota splatnosti faktúr je do 60 dní odo dňa doručenia faktúry, pričom obstarávateľ pripúšťa možnosť rokovať o dĺžke lehoty splatnosti faktúr. Podrobnejšie platobné podmienky sú uvedené v obchodných a zmluvných podmienkach, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Obstarávateľ nebude vyžadovať od skupiny dodávateľov, aby vytvorila právnu formu v zmysle § 37 ods. 2 ZVO. Jednotlivý členovia skupiny dodávateľov budú zaviazaní spoločne a nerozdielne.
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Rokovacie konanie s predchádzajúcou výzvou na súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-07-24T00:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do:
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk):
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Žiadosť o účasť definuje § 2 ods. 5 písm. j) ZVO. V prípade, ak potvrdí záujem o účasť v súťaži skupina dodávateľov, členovia skupiny splnomocnia jedného člena ako zástupcu, ktorý bude písomne splnomocnený všetkými ostatnými členmi skupiny na zastupovanie v súťaži a pre komunikáciu s obstarávateľom. Takéto písomné splnomocnenie predloží záujemca spolu s ostatnými dokladmi na preukázanie splnenia podmienok účasti. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči obstarávateľovi záväzné. 2. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v zmysle ustanovení § 20 ods. 20 ZVO. 3. Záujemcovia môžu písomne požiadať obstarávateľa o vysvetlenie podmienok účasti. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie podmienok účasti sa považuje požiadavka doručená v slovenskom alebo českom jazyku a to tak, aby obstarávateľ stihol poskytnúť vysvetlenie požiadaviek najneskôr v lehote 6 dní pred uplynutím lehoty na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti. 4. Lehota viazanosti ponúk plynie od uplynutia lehoty na predkladanie konečných ponúk. 5. Na predmet zákazky bude uzatvorená zmluva s predpokladaným počtom - dvoma uchádzačmi s najnižšou cenou. Požiadavka dvoch účastníkov zmluvy vyplýva z potreby zabezpečenia dodávky tovaru a teda zastupiteľnosti jednotlivých dodávateľov. Obstarávateľ je oprávnený odstúpiť od predmetnej objednávky a objednať tovar od uchádzača na druhom mieste v poradí, ak uchádzač na prvom mieste v poradí: - nebude schopný dodať, resp. nedodá objednaný tovar v stanovenom termíne a/alebo množstve alebo - nepotvrdí (neakceptuje) objednávku obstarávateľa ani na základe písomnej výzvy obstarávateľa a poskytnutí dodatočnej lehoty na jej akceptovanie - neabsolvuje úspešne výberové skúšky tovaru v zmysle prislušných noriem za účelom preverenia, či tovar spĺňa požiadavky vyžadované v technickom štandarde deklarované dodávateľom. Obstarávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť zmluvu aj s menej ako dvomi uchádzačmi, v prípade ak nebude podaný dostatočný počet ponúk, alebo ak v zmysle konečného vyhodnotenia ponúk zostanú menej ako dvaja úspešní uchádzači. 6. Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným obstarávaním, obstarávaním inovácií, ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 7. Komunikácia a výmena informácií s uchádzačmi sa uskutočňuje elektronicky prostredníctvom systému ERANET dostupnom na https://ssd.eranet.sk Podmienky uskutočňovania elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-15T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV