dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: RTVS/1/2023
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Rozhlas a televízia Slovenska
Vnútroštátne identifikačné číslo: 47232480
Mlynská dolina Array, 84545 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Rozhlas a televízia Slovenska
Telefón: +421 260613129
Email: tibor.petrik@rtvs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.rtvs.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/471477
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: RTVS/1/2023
Hlavný kód CPV
32413100-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je generačná obmena a rozšírenie sieťových smerovačov využívaných v mediálnej výrobnej sieti verejného obstarávateľa v Mlynskej doline, v Bratislave. Celá sieťová infraštruktúra je postavená na hardvérových a softvérových komponentoch od výrobcu CISCO, resp. certifikovanými komponentmi. Sieťové smerovače musia byť plne kompatibilné s existujúcim prostredím a požadovaná špecifikácia je nevyhnutná z dôvodu funkčnosti a komunikácie s ostatnými komponentmi v sieti verejného obstarávateľa. Podrobnejší opis predmetu zákazky sa nachádza v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 159 872,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: V zmysle znenia § 117 ods. 5 zákona nesmie verejný obstarávateľ uzatvoriť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a písm. f) zákona alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona. V zmysle uvedeného sa podľa § 32 ods. 1 zákona verejného obstarávania môže zúčastniť len ten uchádzač, ktorý spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: - písm. e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, - písm. f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. V súlade s § 32 ods. 2 zákona uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov vedeným Úradom pre verejné obstarávanie preukáže splnenie podmienok účasti uvedených v § 32 ods. 1 zákona nasledovne: - písm. e) doložením dokladu o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, - písm. f) doložením čestného vyhlásenia. V prípade ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona, požaduje verejný obstarávateľ na preukázanie splnenia podmienok účasti Osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 2 písm. f) zákona predložiť čestné vyhlásenie.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť v súlade s § 34 ods. 1 písm. a) zákona zoznamom dodaných tovarov za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam dodaných tovarov rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom sa vyžaduje aby preukázal, že v uvedenom období realizoval minimálne jednu (1) dodávku tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky (t. j. dodanie sieťových smerovačov), a to v minimálnej hodnote: 50 000,- EUR bez DPH. Zo zoznamu dodaných tovarov predloženého uchádzačom, musia vyplývať vyššie uvedené požiadavky, a to tak po formálnej ako aj obsahovej stránke a musí obsahovať min. nasledovné údaje: a)názov/obchodné meno odberateľa, sídlo/miesto podnikania odberateľa, b)názov zákazky/predmetu zmluvy, c)stručný opis poskytnutého plnenia, z ktorého bude jasné, čo bolo predmetom plnenia/zmluvy a z ktorého musí vyplývať, že zákazka bola rovnakého alebo podobného charakteru, d)cena za predmet zmluvy (v EUR bez DPH), e)termín realizácie zákazky (trvanie zmluvného vzťahu), f)kontaktné údaje zodpovednej osoby, kde si je možno tieto údaje overiť. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti uvedených údajov. Verejný obstarávateľ je povinný pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky alebo žiadosti o účasť existujú a uchádzač alebo záujemca ich v ponuke identifikoval. Na vyčíslenie uvedených cien dodaných tovarov sa pri prepočte inej meny na menu EUR použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania výzvy na predkladanie ponúk do Vestníka verejného obstarávania. Uchádzač alebo záujemca môže na základe § 34 ods. 3 zákona na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-06-29T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Zákazka s nízkou hodnotou sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie (verzia 18.0) vedenom a sprístupnenom Úradom vlády Slovenskej republiky dostupnom na webovom sídle https://www.uvo.gov.sk/ (ďalej len systém EVO). 2. Verejný obstarávateľ (ďalej ako "VO") uvádza, že systém EVO je informačný systém, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. d) zákona zadáva túto zákazku v súlade so zákonom. Podrobnejšie informácie o systéme EVO sú uvedené v aktuálnych príručkách, ktoré sú verejne prístupné na portáli EVO (Viac o IS EVO verzia 18.0) v časti PRÍRUČKY https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo5f7.html a v časti VIDEONÁVODY https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html. 3. Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prost. el. prost. k dokumentom potrebným na vyprac. ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti a to na adrese (URL) uvedenej v bode I.3) KOMUNIKÁCIA tohto oznámenia o vyhlásení VO. 4. Náklady spojené s účasťou v tejto zákazke znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 5. Obhliadka miesta dodania tovaru sa neaplikuje. 6. Úspešný uchádzač pred podpisom Rámcovej dohody, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania na účely zabezpečenia riadneho plnenia Rámcovej dohody, v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti bude povinný: 6.1 mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade so zákonom a v prípade, že mu bude táto povinnosť vyplývať z príslušného právneho predpisu. Subdodávateľ alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorý podľa § 11 ods. 1 zákona má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora. Povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora upravuje osobitný predpis - zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V prípade, že úspešný uchádzač, resp. jeho subdodávateľ/subdodávatelia nebudú zapísaný/zapísaní v registri partnerov verejného sektora v súlade s podľa § 11 ods. 1 zákona, verejný obstarávateľ s ním neuzavrie Rámcovú dohodu. 6.2 uviesť údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaj o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia v súlade so zákonom, v prípade, že uchádzač zabezpečuje realizáciu predmetu zákazky subdodávateľmi. Tieto údaje sa stanú Prílohou č. 3 príslušnej Rámcovej dohody 6.3 predložiť verejnému obstarávateľovi čestné vyhlásenie, že jeho koneční užívatelia výhod alebo koneční užívatelia výhod jeho subdodávateľa/subdodávateľov nie sú verejní funkcionári podľa §11 ZVO (ak relevantné). 6.4 predložiť potvrdenie od obchodného zastúpenia spol. Cisco, resp. priamo od samotného výrobcu spol. Cisco, že zariadenie pochádza z autorizovaného obchodného kanálu výrobcu a má nárok na záruku výrobcu, že je registrované na podporu a servis výrobcu v súlade so zásadami výrobcu, a že je dodávané spolu s platnou licenciou na softvér. 7. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo Výzve na predkladanie ponúk a v podkladoch na predkladanie CP sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 8. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-20T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV