dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 28/2022/10302
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35919001
Dúbravská cesta 14, 84104 Bratislava - mestská časť Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Telefón: +421 258311055
Email: elena.zavodska@ndsas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ndsas.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/472117
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 28/2022/10302
Hlavný kód CPV
45233292-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je realizácia opravy bezpečnostných zariadení (ďalej len "BZ"), tlmičov nárazov SMA, čím sa rozumie dodanie a montáž BZ po jeho čiastočnej deformácii, resp. výmena BZ pri jeho celkovej deformácii (ďalej len oprava) na existujúcich úsekoch diaľnic, rýchlostných ciest a ciest I. triedy v majetku a správe Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s. ako aj súvisiacich a nadväzujúcich komunikácií (napr. cesty II., III. triedy, miestne komunikácie). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 689 105,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO") 1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO, ktorých splnenie preukazuje podľa § 32 ods. 2 ZVO v spojení s § 152 ZVO. 2.Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 3.Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. 4.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 5.Verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). 6.Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods.1 ZVO v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. 7.Uchádzač, ktorý použije JED vyplní časti I. až III. JED-u a môže vyplniť len oddiel alpha: GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED-u.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti v zmysle § 34 ZVO. Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť: 1.podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO Zoznamom stavebných prác rovnakého charakteru ako je predmet zákazky, uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej len rozhodné obdobie) s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: 1.1bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia, 1.2bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 2.podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov zodpovedných za riadenie stavebných prác. 3. podľa § 34 ods. 1 písm. m) ZVO Ak ide o tovar, ktorý sa má dodať: a)vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje alebo b)certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu. 4.Ak uchádzač preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods.3 ZVO, preukazuje túto skutočnosť písomnou zmluvou, z ktorej musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu a spĺňa ostatné požiadavky uvedené v ustanovení § 34 ods. 3 ZVO. 5.Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne. 6.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: III. 1.3) Technická odborná spôsobilosť, bod 1.: Pre účely splnenia tejto podmienky uchádzač preukáže, že v rozhodnom období: a)uskutočnil aspoň jednu zákazku súčasťou ktorej bola realizácia tlmičov nárazu s nákladmi najmenej vo výške 100.000,00 (slovom: sto tisíc) Eur bez DPH b)celkové náklady ostatných uskutočnených stavebných prác obdobného charakteru a rozsahu súčasťou, ktorej bola realizácia tlmičov nárazu daných do užívania sú najmenej vo výške 500.000,00 (slovom: päťsto tisíc) Eur bez DPH. Poznámka: pod stavenými prácami rovnakého charakteru sa rozumie: realizácia tlmičov nárazu v podobnom rozsahu a technickej zložitosti ako je predmet zákazky. Uchádzačovi bude započítaný pre splnenie podmienky podľa bodu 1. len objem uskutočnených stavebných prác spadajúci do rozhodného obdobia. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na euro použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB), aktuálny v posledný deň príslušného kalendárneho roku, v ktorom sa referencia realizovala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene Euro. III. 1.3) Technická odborná spôsobilosť bod 2.: Uchádzač predloží údaje o vzdelaní, odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov zodpovedných za riadenie stavebných prác, s doložením dokladu o odbornej spôsobilosti pre vykonávanie predmetných stavebných prác so zameraním Inžinierske stavby dopravné stavby pre činnosť stavbyvedúci v zmysle z. č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov a z. č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, opatrený originálom odtlačku a podpisom príslušnej odborne spôsobilej osoby (alebo úradne overenej kópie). Verejný obstarávateľ príjme aj iný obsahom a rozsahom rovnocenný doklad vydaný príslušnou inštitúciou v inom členskom štáte Európskej únie, predložený uchádzačom preukazujúci požadovanú skutočnosť. III. 1.3) Technická odborná spôsobilosť bod 3.: Pre účely splnenia tejto podmienky uchádzač predloží: 3.1Doklad, ktorým preukáže požadované technické parametre podľa EN 1317-5, predložením platného európskeho certifikátu zhody na každý tlmič nárazu podľa úrovne zachytenia. Ak je uvedený doklad vydaný mimo SR, uchádzač predloží doklad v pôvodnom jazyku a úradným prekladom do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. 3.2Platný certifikát zhody na dopravné značenie č. 705 (Z3b), pozinkovaný plech a retroreflexná fólia tr. 3. 3.3Certifikát kvality podľa normy STN EN ISO 9001 vydaný nezávislou inštitúciou. 3.4Uchádzač, ktorý nie je priamo výrobcom bezpečnostného zariadenia (ďalej len BZ) predloží doklad od výrobcu/distribútora výrobcu resp. doklad potvrdený výrobcom/distribútorom výrobcu, z ktorého bude vyplývať záväzok výrobcu/distribútora dodávať uchádzačovi BZ; spolu s týmto dokladom uchádzač zároveň predloží aj doklad od výrobcu resp. doklad potvrdený výrobcom, z ktorého bude vyplývať oprávnenie uchádzača dodávať toto BZ priamo, či prostredníctvom distribútora a realizovať opravy predmetného BZ. Na tieto účely uchádzač predloží originály alebo overené kópie dokladov, z ktorých budú jasne vyplývať záväzky vyžadované na základe bodu 3.4. Verejný obstarávateľ príjme aj iný obsahom a rozsahom rovnocenný doklad vydaný príslušnou inštitúciou v inom členskom štáte Európskej únie, predložený uchádzačom preukazujúci požadovanú skutočnosť.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-07-17T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Postup vo verejnom obstarávaní: podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska podľa § 112 až § 114 ZVO. Predložené ponuky budú vyhodnotené podľa § 53 ZVO a s použitím ustanovenia § 112 ods. 7, pism. b) ZVO: ...vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. V súlade s § 55 ods. 1 ZVO sa bude vyhodnotenie týkať uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 2. Spôsob poskytnutia súťažných podkladov: 2.1 z profilu verejného obstarávateľa umiesteného na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie: https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/9127 2.2 elektronicky v editovateľnej podobe prostredníctvom komunikačného rozhrania systému IS EVO, ktorej webová aplikácia je umiestnená na doméne https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/472117. Bližšie informácie o systéme IS EVO sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov. 3. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že pre prácu so systémom IS EVO sú záväzné a určujúce platné metodické pokyny a príručky, voľne dostupné na portáli IS EVO v adresári menu Dokumentácia k IS EVO: https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia/. 4. V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v IS EVO na e-mailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk, prípadne telefonicky počas pracovných dní v čase od 08:00 hod. do 16:00 hod. na tel.č.: +421/2 20925100. 5. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač zabezpečil viazanosť svojej ponuky zábezpekou. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky, poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo pobočke zahraničnej banky. Zábezpeka je stanovená vo výške 30 000 EUR (slovom: tridsaťtisíc EUR). 6. Spôsoby zloženia zábezpeky: 6.1 zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky (ďalej len banka), alebo 6.2 poskytnutím bankovej záruky za uchádzača, alebo 6.3 poskytnutím poistenia záruky za uchádzača. Spôsob zloženia zábezpeky si vyberie uchádzač podľa uvedených podmienok zloženia v súťažných podkladoch. 7. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy je: d) žiadne z uvedených.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-20T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV