dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VO_2O23/1
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Rada pre rozpočtovú zodpovednosť, Kancelária Rady pre rozpočtovú zodpovednosť
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42263051
Imricha Karvaša 1, 81325 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Rada pre rozpočtovú zodpovednosť, Kancelária Rady pre rozpočtovú zodpovednosť
Telefón: +421 905759676
Email: sekretariat@rrz.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.rozpoctovarada.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/472408
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: VO_2O23/1
Hlavný kód CPV
32350000-1
Druh zákazky
Stručný opis
Zámerom je získať ucelené riešenie priestorov v oblasti audio/video technológie. Celkovo sa požaduje: 1/ zabezpečiť videokonferenčné riešenie rokovacích priestorov s integráciou Microsoft Teams Rooms (certifikované zariadenia) a súčasne iné platfomy (BYOM - Bring Your Own Meeting), 2/ zabezpečiť prezentácia obsahu bez videokonferencie, t.j. prezentácia obsahu len pre prítomných v miestnosti v režime BYOD - Bring Your Own Device 3/ zabezpečiť ozvučenie priestorov pre mediálne výstupy (tlačové konferencie s napojením na AudioPressBox, krátke vystúpenia na kameru), 4/ pasívna prezentácia inštitúcie externým návštevníkom a komunikácia udalostí zamestnancom vo vybraných priestoroch (digital signage), 5/ celkové ozvučenie priestorov pre jednotlivé zóny samostatne s možnosťou prehávania vopred definovaných zvukových zdrojov (hudba, internetová alebo iná streamovacia platforma, zvuk videokonferenčných alebo mediálnych výstupov), vr. možnosti centrálneho ovládania zamestnancami pre výber hudby napr. zo streamovacej platformy (cez dotykový displej) 6/ rezervačný systém rokovacích miestností.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 165 000,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí predložiť fotokópiu platného dokladu o oprávnení na poskytnutie služby na predmet zákazky (výpis z obchodného registra alebo výpis zo živnostenského registra alebo iný doklad o oprávnení), pričom doklad nesmie byť starší ako 3 mesiace predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk (ktorého skončením uplynie lehota na predkladanie ponúk).
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v ponuke predložil zoznam dodávok tovaru a poskytnutých služieb. Verejný obstarávateľ požaduje poskytnutie vzorky a predvedenie navrhovaného riešenia v aktuálnych priestoroch Obstarávateľa (Twin City C, HubHub, Mlynské nivy 16, Bratislava) alebo so súhlasom Obstarávateľa v priestoroch uchádzača v týchto položkách výzvy, a to do 3 pracovných dní od vyzvania: - Technológiu bezdrôtového prezentovania audio/video obsahu z notebooku "na jeden klik". Pripojenie cez vysielač; celkom 1x prijímač, 2x vysielač s USB-C s priloženou redukciou na USB-A (BYOD-Bring Your Own Device) Testovanie vždy na koncových zariadeniach obstarávateľa, ako je mobil, notebook. Preukázanie výrobcom podpory bezdrôtového BYOM (pre miestnosť 5.N2.03); - Digital signage riešenie rozhranie na tvorbu a správu obsahu (jednoduchým spôsobom drag&drop) všetkých obrazoviek, časové plány (schedulling); prvotné nastavenie rozloženia obsahu, možnosť využitia 100% plochy obrazovky, delenie obrazovky na nezávislé sekcie. Požadovaná je ukážka demo verzie v rozsahu požadovanom Obstarávateľom. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v ponuke predložil, že je autorizovaným predajcom, resp. je zmluvným partnerom a je oprávnený predávať a inštalovať ponúkané tovary na území Slovenskej republiky, zároveň je oprávnený poskytovať alebo má zmluvne zabezpečený záručný a pozáručný servis na území Slovenskej republiky pre ponúkané audio/video zariadenia. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v ponuke predložil zoznam pracovníkov, ktorí sa budú podieľať na realizácii predmetu zákazky, pričom verejný obstarávateľ požaduje, aby minimálne dve osoby zo zoznamu osôb boli držiteľom dokladu o odbornej spôsobilosti na inštaláciu predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - Minimálne tri zrealizované dodávky, ktorých obsah bol v rozsahu opisu predmetu zákazky tejto výzvy spadajúcej do zmluvy o dielu (vyhotovenie a odovzdanie diela). Predložené dodávky musia byť minimálne v celkovej hodnote 150 000,- eur bez DPH za uplynulé tri rokov od lehoty na predkladanie ponúk a minimálne jedna z týchto dodávok musí byť minimálne v hodnote 70 000,- eur bez DPH., - minimálne jednu realizáciu služby správy, údržby a technickej podpory audiovizuálnych a videokonferenčných technológií.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-07-06T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-19T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV