dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 442/2023
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Centrum poradenstva a prevencie, J. A. Komenského 106/2, Považská Bystrica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42150329
Komenského 106/2, 01701 Považská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Centrum poradenstva a prevencie, J. A. Komenského 106/2, Považská Bystrica
Telefón: +421 424323748
Email: cpppappb@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://cpppappb.webnode.sk/
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/472562
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia kancelárskych priestorov a WC pre klientov a zamestnancov. Predpokladaný rozsah prác: Dodanie stavebného materiálu a iného spotrebného materiálu. Dodanie a montáž podlahových krytín v priestoroch budovy, interiérových, exteriérových dverí a zárubní, zábradlia, sociálnych zariadení a doplnkov. Demontáž pôvodných podlahových krytín, interiérových a exteriérových dverí, demontáž sociálnych zariadení. Vymurovanie priečky, vyspravenie stropov, maľovanie stien a stropov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 39 167,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) e) a f) ZVO, musí byť oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač nemusí predkladať v ponuke doklad o oprávnení uskutočňovať práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky v súlade s prvou vetou, pokiaľ si túto skutočnosť vie overiť verejný obstarávateľ sám vo verejne dostupnom príslušnom registri, v ktorom je uchádzač zapísaný. Uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa §183 zákona. Uchádzač predloží v súlade s § 32 ods. 1 písm. f) ZVO čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-07-06T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-20T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV