dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VO 2023005
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Spojená škola
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42083788
Dominika Tatarku 4666/7, 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktná osoba: Spojená škola
Telefón: +421 948884653
Email: kochanova.m@ssdtpp.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ssdtpp.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/472574
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: SŠ-0147/1983/2023
Hlavný kód CPV
45342000-6
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom verejného obstarávania je rekonštrukcia plotu v areály základnej školy na Ulici mládeže. Areál Základnej školy sa nachádza v Poprade na Ulici mládeže. Juhovýchodná hranica areálu je oplotená, rovnako ako časť hranice na juhozápadnej a na severovýchodnej strane. Zvyšné oplotenie na juhozápadnej a severovýchodnej strane a na celej severozápadnej strane bolo v minulosti odstránené, okrem základov, podmurovky a niekoľkých stĺpikov. Nové oplotenie bude vedené v pôvodnej trase, kde sa nachádzajú betónové základové pásy. Verejný obstarávateľ obhliadku odporúča, areál je voľne dostupný. Obhliadku je možné si dohodnúť aj s verejným obstarávateľom s cieľom predísť navyšovaniu zákazky z dôvodu viditeľných a skrytých nedostatkov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 65 512,50
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 6.1Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní: je oprávnený uskutočňovať stavebné práce, ktoré sú predmetom zákazky. Uchádzač (alebo ním uvedený subdodávateľ) preukáže jedným z nasledujúcich spôsobov: 6.1.1kópiou aktuálneho živnostenského oprávnenia alebo výpisu zo živnostenského registra (predkladá fyzická osoba podnikateľ, príspevková organizácia podnikateľ), 6.1.2kópiu aktuálneho výpisu z obchodného registra (predkladá právnická osoba, fyzická osoba podnikateľ zapísaný v obchodnom registri), 6.1.3kópiou iného oprávnenia, vydané podľa osobitných predpisov, 6.1.4zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní alebo obdobného zoznamu v inom členskom štáte EÚ 6.2Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní: nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač preukáže jedným z nasledujúcich spôsobov: 6.2.1čestné vyhlásenie potvrdené štatutárnym zástupcom uchádzača ( príloha č. 2 tejto Výzvy), 6.2.2zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní alebo obdobného zoznamu v inom členskom štáte EÚ.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí predložiť potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo potvrdenia o poistení zodpovednosti za škodu podnikateľa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) sa technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť preukáže údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Tiež podľa § 34 ods. 1 písm. a) sa technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť preukáže zoznamom poskytnutých služieb za obdobie 2 rokov od vyhlásenia VO s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: technická a odborná spôsobilosť zoznam poskytnutých služieb za obdobie 2 rokov
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Dodávateľ sa zaväzuje realizovať práce v termíne do 30.09.2023.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-07-06T08:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VO je oprávnený zrušiť VO, ak ponuky uchádzačov prekročia predpokladanú hodnotu zákazky. Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a hospodárskymi subjektmi, resp. záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku písomne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným systémom IS EVO. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Ponuky predložené v stanovenej lehote budú archivované u verejného obstarávateľa v súlade s § 117 ods. 12 zákona o verejnom obstarávaní. Obsah a informácie uvedené v ponuke budú použité výlučne len za účelom výberu zmluvného partnera. Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie zmluvy, ak bol na jej uzatvorenie vyzvaný. Úspešný uchádzač akceptuje skutočnosť, že ho verejný obstarávateľ môže v prípade, ak nebude mať schválené finančné prostriedky zriaďovateľom, ktorým je Regionálny úrad školskej správy v Prešove vyzvať na uzatvorenie objednávky, a to bezodkladne po schválení finančných prostriedkov zriaďovateľom. Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky z nasledovných dôvodov: nebude predložená ani jedna ponuka ani jeden uchádzač nesplní podmienky účasti ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať určeným požiadavkám vo výzve na predkladanie ponúk ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo predmetné verejné obstarávanie ak sa v priebehu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby v predmetnom verejnom obstarávaní pokračoval ak nastanú okolnosti, ktoré v čase uverejnenia výzvy nemohol obstarávateľ predpokladať
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-20T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV