dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 13/2023
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Odvoz a likvidácia odpadu v skratke: OLO a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00681300
Ivanská cesta 22, 82104 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Odvoz a likvidácia odpadu v skratke: OLO a.s.
Telefón: +421 250110144
Email: lucna@olo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.olo.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/472610
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 13/2023
Hlavný kód CPV
79710000-4
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je najmä poskytovanie komplexnej objektovej ochrany, poskytovanie a výkon strážnej služby za účelom ochrany osôb a majetku v objektoch verejného obstarávateľa v súlade so zákonom č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti).
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 360 780,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa zákona o verejnom obstarávaní: podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. uchádzač musí byť oprávnený poskytovať služby v rozsahu predmetu zákazky, - uchádzač predloží kópiu aktuálneho dokladu o oprávnení podnikať v predmete zákazky napr. výpisom zo živnostenského alebo obchodného registra alebo iného obdobného registra v štáte sídla uchádzača (rovnocenný doklad), ktorý ho oprávňuje realizovať zákazku, ktorá je predmetom tohto obstarávania; uvedené nemusí preukazovať v prípade, ak je uchádzač zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní; - súčasne podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní predloží platnú licenciu na prevádzkovanie strážnej služby podľa zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. - podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, - uchádzač predloží čestné vyhlásenie (príloha č. 3 výzvy).
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - zoznam plnení rovnakého alebo obdobného charakteru služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní; Za preukázanie poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru bude verejný obstarávateľ akceptovať strážne služby poskytované podľa zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov, poskytnuté v predchádzajúcich troch (3) rokoch od vyhlásenia verejného obstarávania. Uchádzač predloží za určené obdobie zoznam služieb predmetu zákazky s uvedením týchto minimálnych údajov: odberateľ: názov, sídlo, IČO; dodávateľ: názov, sídlo, IČO; popis služieb, rozsah poskytnutých služieb, zmluvná cena bez DPH, termíny poskytnutých služieb, kontaktná osoba a tel. kontakt. Verejný obstarávateľ akceptuje referencie zverejnené na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie (ÚVO), pričom ich identifikáciu a odkaz v Evidencii referencií na ÚVO musí uchádzač uviesť v ponuke.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí údajmi a informáciami v zozname poskytnutých služieb, resp. referenciami preukázať poskytovanie strážnych služieb u odberateľov za určené obdobie v celkovom objeme súhrnne minimálne 400 000,- EUR bez DPH (slovom: štyristotisíc eur bez DPH).
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-07-05T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom elektronickej platformy - systému EVO verzia 18.0. 2. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávania prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. Moment doručenia informácií - V systéme EVO sa za okamih doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionalít systému EVO považuje okamih odoslania daných informácií. Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. (T. j. pod pojmom doručenie sa myslí, moment kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do systému a nie kedy si ju záujemca/uchádzač prečítal.) 4. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že pre prácu so systémom EVO sú záväzné a určujúce platné metodické pokyny a príručky alebo videonávody, voľne dostupné na portáli systému EVO v položke menu Príručky alebo Videonávody (https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia/?csrt=8385926209565855814). 5. V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na emailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk alebo na tel. čísle +421 2 209 25 100, príp.: https://eplatforma.vlada.gov.sk/helpdesk/?csrt=10781080189822779799 6. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-20T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV