dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 5/2022/Skalica/po
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Skalica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00309982
Nám. Slobody 145/10, 90901 Skalica

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Skalica
Telefón: +421 905826576 Fax: +421 346644211
Email: helena.polonyi@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.skalica.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/450434
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 5/2022/Skalica/po
Hlavný kód CPV
45214210-5
Druh zákazky
Stručný opis
ZŠ Vajanského Skalica Extenzívna vegetačná strecha a vodozádržné opatrenia. Dielo sa skladá z 2 stavebných objektov: SO01Extenzívna vegetačná strecha SO02Vodozádržné opatrenia
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 691 093,67
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) a ich preukázanie podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) formou predloženia dokladov (čestné vyhlásenie o zákaze účasti vo verejnom obstarávaní), alebo formou zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasledujúcich zákona, formou jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona, alebo predložením čestného vyhlásenia podľa § 114 zákona. Doklad, ktorý sa z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy nepredkladá, je oprávnenie na podnikanie. Verejný obstarávateľ si overí ich splnenie uchádzačom alebo záujemcom na portáli www.oversi.gov.sk. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. Ostatné práva záujemcov a uchádzačov týkajúce sa osobného postavenia sú uvedené v § 32 a 38 zákona č. 343/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona alebo čestným vyhlásením podľa § 114 zákona. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Ak uchádzač má potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác v mene inej ako EUR, súčasťou potvrdenia musí byť aj prepočet inej meny na EUR. Prepočet inej meny na EUR vykoná uchádzač výmenným kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia tejto výzvy vo Vestníku verejného obstarávania ÚVO. 2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi a odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: Uchádzač musí požadovaným zoznamom uskutočnených stavebných prác a kvalifikovanými referenciami preukázať, že vo vyššie uvedenom období realizoval: - stavebné práce rovnakého alebo obdobného charakteru a zložitosti ako predmet zákazky v súhrnnej min. hodnote 600.000.- EUR bez DPH alebo ekvivalent v inej mene. Zoznam musí obsahovať aj informáciu o tom, či je uvedená zákazka realizovaná pre verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, alebo pre súkromný sektor, aby verejný obstarávateľ vedel dohľadať referencie v Evidencii referencií, vedenej Úradom pre verejné obstarávanie. V prípade, ak zákazka bola realizovaná pre súkromný sektor, prílohou zoznamu musí byť potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác. V zozname musí byť uvedená kontaktná osoba odberateľa pre overenie poskytnutej informácie o realizácii zákazky. Zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje: -identifikácia dodávateľa, -identifikácia odberateľa s kontaktnými údajmi poverenej osoby odberateľa, -názov predmetu zmluvy, -stručný opis plnenia, z ktorého musí byť zrejmý predmet plnenia rovnaký alebo podobný ako predmet zákazky, -cena predmetu zmluvy v EUR bez DPH (resp. podiel na plnení), -lehota dodania (mesiac, rok). Verejný obstarávateľ bude akceptovať ako rovnaké alebo porovnateľné zákazky stavbu podobného rozsahu a kvality ako predmet zákazky. K bodu 2.: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi a odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy budú uvedené v zozname týchto osôb, v ktorom verejný obstarávateľ požaduje uviesť nasledovné údaje: - meno, priezvisko, pracovné zaradenie, najvyššie dosiahnuté vzdelanie, odbornú prax v požadovanej odbornej spôsobilosti v trvaní min. 5 rokov. Verejný obstarávateľ požaduje v zozname uviesť a preukázať odbornú spôsobilosť min. 1 osoby v pozícii stavbyvedúci s odborným zameraným na pozemné stavby. Zoznam musí byť doložený osvedčeniami odbornej spôsobilosti (osvedčenie stavbyvedúci vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov) a životopismi. V prípade uchádzača so sídlom v krajine sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu mimo územia Slovenskej republiky verejný obstarávateľ bude akceptovať ekvivalentný doklad o odbornej spôsobilosti na vykonávanie činnosti stavbyvedúceho, vydaný príslušným orgánom v krajine sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu mimo územia Slovenskej republiky uchádzača
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú uvedené v návrhu ZoD a PD, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-11-14T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Dĺžka trvania zákazky v trvaní 6 mesiacov od zadania zákazky uvedená v bode II.2.7 tejto výzvy je orientačná, lehota výstavby diela podľa súťažných podkladov časť A1 a A2 a prílohy č. 2 SP ZoD je stanovená v trvaní 6 mesiacov od prevzatia staveniska. Súťažné podklady sú dostupné na profile verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/450434 a na stránke https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=23433003&. Predmetné verejné obstarávanie bude realizované ako podlimitná zákazka na stavebné práce. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne v slovenskom jazyku prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja ezakazky.sk na portáli www.ezakazky.sk, https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=23433003&. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia od okamihu registrácie v príslušnej zákazke. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=23433003&, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: Klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=23433003&. Vyššie uvedený postup povinnej registrácie na portáli ezakazky.sk platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné odklady z Profilu verejného obstarávateľa na stránke UVO alebo iným spôsobom. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ nevyžaduje zábezpeku. Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-20T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV