dnes je 28.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 42_2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestská čast Bratislava - Podunajské Biskupice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00641383
Trojičné nám. 11, 82561 Bratislava-Podunajské Biskupice

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestská čast Bratislava - Podunajské Biskupice
Telefón: +421 917639253
Email: roman.zatko@mupb.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/455374
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 42_2022
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je rozdelený na 2 samostatné časti a uchádzačom sa umožňuje predložiť ponuku na ľubovoľný počet častí : ČASŤ č.1: odstránenie a premiestnenie jestvujúcich herných prvkov, vybudovanie chodníkov, základov, dopadových plôch, spolu s terénnymi úpravami. ČASŤ č. 2: dodávka a montáž detského ihriska, ktoré tvorí vybavenosť pre voľnočasové aktivity detí a rodičov. Zostava ihriska obsahuje aj inkluzívne prvky, čím ponúka možnosť trávenia času pri hre s rovesníkmi aj deťom s určitými hendikepmi.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 70 644,71
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b), c), e) , f) zákona o verejnom obstarávaní a preukazuje ich doložením dokladov podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní: -Ak má uchádzač sídlo v Slovenskej republike, v rámci preukázania splnenia podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia, nemusí v ponuke predkladať nasledovné doklady: -podľa § 32 ods. 2, písm. b), zákona o verejnom obstarávaní, potvrdenie zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne nie staršie ako 3 mesiace, -podľa § 32 ods. 2, písm. c), zákona o verejnom obstarávaní, k bodu c): potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a colného úradu nie staršie ako 3 mesiace -podľa § 32 ods. 2, písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, ): doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebne práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky K uvedeným dokladom má verejný obstarávateľ prístup v rámci databáz verejnej správy, resp. cez databázu Transparex a Finstat. -Uchádzač musí v ponuke predložiť Čestné vyhlásenie podľa § 32 ods. 2 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní (Príloha č. 3). Uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 183 zákona o verejnom obstarávaní
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-01-12T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Bližšie informácie pre prácu v elektronickej platforme IS EVO sú zverejnené na webovej stránke www.uvo.gov.sk, následne https://www.uvo.gov.sk/extdoc/3116/Manual_uchadzac Ponuka musí obsahovať: -Prílohu 1 Ocenený výkaz výmer Časť č. 1 - (MS Excel - .xls) a .pdf formát podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača -Prílohu 2 Ocenený výkaz výmer Časť č. 2 - (MS Excel - .xls) a .pdf formát podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača -Prílohu 3 Čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača -Prílohu 4 Návrh Rámcovej dohody podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača V prípade, že uchádzač neocení niektorú z položiek vo Výkaze výmer alebo ju ocení nulou alebo ju ocení zápornou sumou, bude sa to považovať za nesplnenie požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky a táto skutočnosť je dôvodom na vylúčenie uchádzača. V súlade s § 56 ods. 8) Zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní si verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo pred písomným vyzvaním na uzavretie zmluvy uskutočniť s úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi rokovania výhradne o znížení zmluvnej ceny.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-19T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV