dnes je 28.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: GUR000119
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Bardejov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00321842
Radničné námestie 16, 08501 Bardejov

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Bardejov
Telefón: +421 902310400
Email: branislav.marko@bardejov.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/455375
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: GUR000119
Hlavný kód CPV
71313000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je vypracovanie a dodanie Akčného plánu mesta Bardejov - Zmierňovanie a prispôsobenie sa zmene klímy v meste Bardejov a to v rámci projektu Zmierňovanie a prispôsobenie sa zmene klímy v meste Bardejov (registračné číslo projektu: ACC01P01).
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 129 366,67
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1, Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní: je oprávnený poskytovať službu. Uchádzač preukáže podmienku účasti jedným z nasledujúcich spôsobov: -kópiou aktuálneho živnostenského oprávnenia alebo výpisu zo živnostenského registra , -kópiou aktuálneho výpisu z obchodného registra, -kópiou iného oprávnenia, vydané podľa osobitných predpisov, Verejný obstarávateľ nepožaduje predloženie dokladu podľa § 32 ods. 2 písm. e) Zákona o verejnom obstarávaní od uchádzača, ktorý má sídlo alebo miesto podnikania v Slovenskej republike, nakoľko je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. 2, Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní: nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, preukáže nasledovným spôsobom: - čestné vyhlásenie potvrdené štatutárnym zástupcom uchádzača (Príloha F.7 Výzvy na predkladanie ponúk), 3, Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj: a) v súlade s §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, alebo b) čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne mu na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil, alebo c) v súlade s §152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie. 4, Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo pobyt mimo územia Slovenskej republiky môže splnenie týchto podmienok preukázať podľa §32 ods. 4 a ods. 5 Zákona o verejnom obstarávaní. 5) Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s §152 ods. 4 Zákona o verejnom obstarávaní overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov. 6) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.) Požadovanú technickú a odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže: 1.1) podľa § 34 ods. 1 písm. a) predložením zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. 1.2) podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. 2.) V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne. 3.) Podmienku účasti môže uchádzač preukázať aj v súlade s §39 ZVO Jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. 4.) Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, pričom uchádzač musí verejnému obstarávateľovi v ponuke preukázať, že pri plnení zákazky bude skutočne používať zdroje, resp. kapacity osoby, ktorú využije na preukázanie splnenia predmetných podmienok účasti. Skutočnosť podľa predchádzajúcej vety preukazuje uchádzač písomným čestným vyhlásením (prísľubom) takejto inej osoby, že v prípade potreby bude uchádzačovi k dispozícií na plnenie predmetu zákazky počas celého trvania zmluvného vzťahu alebo písomnou zmluvou uzavretou medzi uchádzačom a osobou, ktorej zdrojmi alebo kapacitami mieni uchádzač preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie alebo technickú alebo odbornú spôsobilosť. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie splnenia podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Zároveň osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie splnenia podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO a nesmie u tejto osoby existovať dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO (konflikt záujmov nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.1) Verejný obstarávateľ požaduje preukázať poskytnutie služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky a to predložením zoznamu obsahujúceho minimálne jednu referenciu za predchádzajúce tri roky ku dňu vyhlásenia verejného obstarávania. Za poskytnutie služieb obdobného charakteru sa budú považovať vypracovania strategických dokumentov pre mesto/obec (napr.: koncepcia/stratégia rozvoja mesta/obce v rôznych enviro oblastiach, nizkouhlíková stratégia, stratégia riadenia kvality ovzdušia ...). Verejný obstarávateľ požaduje, aby zoznam obsahoval minimálne tieto údaje: -obchodné meno a sídlo zhotoviteľa -obchodné meno a sídlo objednávateľa, -lehota poskytnutia, -popis poskytnutej služby, -celkovú zmluvnú cenu, ktorou sa rozumie celková zmluvná cena za poskytnutú službu (ďalej len cena) -kontaktnú osobu objednávateľa, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v zozname, Mena pre cenu: EUR Zoznamom dodávok služieb musí uchádzač preukázať, že za rozhodné obdobie (t.j. 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania) uskutočnil minimálne 1 dodávku služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky. 1.2) Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 Zákona pre podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať, že uchádzač má k dispozícii minimálne jednu osobu autorizovaného geodeta ako osobu zodpovednú a určenú na plnenie predmetu zákazky. Uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky účasti predložením nasledujúcich dokladov a/alebo dokumentov: Oprávnenie autorizovaného geodeta a kartografa vydané Komorou geodetov a kartografov (podľa Zákona NR SR č. 487/2021 Z. z. - Zákon o Komore geodetov a kartografov) alebo ekvivalentným osvedčením vydaným príslušnými orgánmi jednotlivých štátov pre činnosť autorizovaného geodeta. Doklad alebo dokument, z ktorého budú zrejmé údaje o postavení osoby navrhovaného autorizovaného geodeta voči uchádzačovi, interná/externá kapacita uchádzača.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-01-12T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1) Zmluva nadobúda platnosť dňom jej podpisu medzi oboma zmluvnými stranami. Zmluva nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že: a) dôjde k overeniu procesu verejného obstarávania a schváleniu zákazky v rámci finančnej kontroly verejného obstarávania, t.j. doručenie správy z kontroly verejného obstarávania verejnému obstarávateľovi a b) dôjde k zverejneniu Zmluvy o dielo v zmysle platnej legislatívy V prípade neukončenia finančnej kontroly (neschválenia procesu verejného obstarávania) správcom programu, verejný obstarávateľ je oprávnený od Zmluvy o dielo odstúpiť. Úspešnému uchádzačovi v takomto prípade nevzniká žiaden nárok na náhradu škody 2) Úspešný uchádzač sa zaväzuje, že umožní všetkým kontrolným subjektom, vrátane Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky, Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, Ministerstva financií Slovenskej republiky, Úradu pre finančný mechanizmus, Ministerstva zahraničných veci Nórskeho kráľovstva, Výboru pre finančný mechanizmus, Úradu generálneho audítora Nórskeho kráľovstva a ďalším kontrolným orgánom a orgánom oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetkým subjektom povereným týmito inštitúciami vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy, a to po celu dobu povinnej archivácie týchto dokumentov, určenou v súlade s platnými právnymi predpismi SR. 3) Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom funkcionality portálu PLUTO na adrese https://pluto.ultimaratio.sk. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie a na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 4) Ak bola predložená viac ako jedna ponuka, prijímateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti (ak relevantné) po vyhodnotení ponúk na základe kritériá/kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Uvedené pravidlá nevylučujú, aby prijímateľ vyhodnotil splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti v prípade všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku. 5) Verejný obstarávateľ umožňuje hospodárskemu subjektu vyplniť v časti IV Jednotného európskeho dokumentu oddiel alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. 6) Obstarávanie sa týka projektu financovaného z Grantov EHP/Nórskych grantov a štátneho rozpočtu SR.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-19T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV