dnes je 28.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2/PT/BD
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Bábkové divadlo Žilina
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36145211
Kuzmányho 6, 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Bábkové divadlo Žilina
Telefón: +421 415624942
Email: bdza@vuczilina.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/455425
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
32333200-8
Druh zákazky
Stručný opis
Zákazka je rozdelená na dve časti s názvami: Časť 1.: Svetelná a audiovizuálna technika pre Bábkové divadlo v Žiline - kamera s príslušenstvom. Časť 2.: Svetelná a audiovizuálna technika pre Bábkové divadlo v Žiline - Notebook a softwer . Uchádzač môže podať ponuku na jednu časť, alebo obidve časti . CPV kódy pre časť 1.: 32333200-8 Videokamery CPV kódy pre časť 2.: 30213100-6 Prenosné počítače 48500000-3 - Softvérový balík na komunikáciu a pre multimédiá
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 7 344,40
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti osobného postavenia - platné pre obidve časti predmetu zákazky: Na účely § 117 ods. 7 písm. c) zákona verejný obstarávateľ požaduje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO: 1.1Podmienka účasti osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO Záujemca alebo uchádzač je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky. Uchádzač však nie je povinný predkladať požadovaný doklad. Verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu týkajúce sa zápisu v obchodnom alebo živnostenskom registri SR. 1.2Podmienka účasti osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 písm. f) ZVO Záujemca ani uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky čestným vyhlásením a overuje sa prostredníctvom Registra osôb so zákazom - https://www.uvo.gov.sk/register-osob-so-zakazom490.htm . Vyjadrenie k čestnému vyhláseniu je uvedené aj v prílohe A, výzvy na predloženie ponuky. Týmto nie sú dotknuté práva uchádzača preukázať podmienky účasti prostredníctvom zápisu v Zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní alebo v inom ekvivalentnom zozname platnom v Európskej únii, ak tento zápis preukazuje požadovanú skutočnosť. Uchádzač v elektronickej ponuke predkladá doklad preukazujúci splnenie podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO v IS EVO vo forme skenu originálu alebo úradne osvedčenej kópie, ak nie je stanovené inak.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: verejný obstarávateľ neuplatňuje podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienka účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzača v zmysle § 34 ods. 1 písm. m) zákona - platné pre obidve časti predmetu zákazky: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) ZVO. 1.2 ak ide o tovar, ktorý sa má dodať, 1.vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje alebo 2.certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu UPOZORNENIE: Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v súlade s § 34 ods. 3 zákona. Uchádzač ako súčasť elektronickej ponuky predkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti v IS EVO v pdf naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak. Ak uchádzač využije na preukázanie splnenia podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, musí uchádzač prijímateľovi v ponuke preukázať, že pri plnení zákazky bude skutočne používať zdroje, resp. kapacity osoby, ktorú využije na preukázanie splnenia predmetných podmienok účasti. Skutočnosť podľa predchádzajúcej vety preukazuje uchádzač písomným čestným vyhlásením (prísľubom) takejto inej osoby, že v prípade potreby bude uchádzačovi k dispozícií na plnenie predmetu zákazky počas celého trvania zmluvného vzťahu alebo písomnou zmluvou uzavretou medzi uchádzačom a osobou, ktorej zdrojmi alebo kapacitami mieni uchádzač preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie splnenia podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Zároveň osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie splnenia podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO a nesmie u tejto osoby existovať dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO (konflikt záujmov nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami). Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené prijímateľom a poskytne prijímateľovi na požiadanie doklady, ktoré JED-om alebo čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v JED-e alebo v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Resp. Hospodársky subjekt môže v časti IV. JED uviesť len tzv. globálny údaj pre všetky podmienky účasti, bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Postačuje, keď hospodársky subjekt uvedie nasledovné: - "Spĺňa požadované podmienky účasti Áno".
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Požadovaná minimálna úroveň štandardu podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti: uchádzač ju preukáže predložením technického opisu ponúkaného tovaru s uvedením názvu tovaru, technických parametrov (napr. katalógový opis alebo technický list príslušného ponúkaného tovaru, výrobný výkres, napr. rozmerový nákres zobrazujúci dĺžkové a výškové dispozície) a fotografie predmetu zákazky. Doklady stačí predložiť v neoverenej kópii napr. prospekt od výrobcu. Opis musí byť v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jasne vyhodnotiť splnenie požadovaných min. technických požiadaviek uvedených v opise predmetu zákazky prílohy B1-B2.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Prílohou výzvy je aj návrh zmluvných podmienok pre časť 2. ako Príloha C2. Výsledkom prieskumu trhu (ďalej len PT) bude pre časť 2. uzatvorenie Kúpnej Zmluvy a pre časť 1. uzatvorenie objednávky.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-01-02T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií, ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 2.Opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch - Príloha E - výzva na predloženie ponuky, v prílohe B1 a B2 - opis min. požadovaných technických parametrov predmetu zákazky - osobitne pre časť 1. a časť 2. a v prílohe C2 - návrh KZ pre časť 2. 3.Postup zadávania zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na www.uvo.gov.sk. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html a vo videonávodoch na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html . Podmienkou komunikácie v systéme EVO je, aby záujemca/uchádzač bol evidovaný v informačnom systému ÚVO ako užívateľ za hospodársky subjekt. V prípade, že hospodársky subjekt nie je v informačnom systéme ÚVO (ďalej len IS ÚVO) evidovaný, vytvorí si účet v IS ÚVO. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa riadi ustanoveniami § 20 zákona o VO. Upozorňujeme všetkých používateľov IS EVO, aby všetky otázky týkajúce sa používania IS EVO posielali na adresu eplatforma@vlada.gov.sk alebo kontaktovali pracovníkov telefonicky na čísle +421 2 209 25 100. Informačný systém Elektronického verejného obstarávania (EVO), prostredníctvom ktorého sa uskutočňuje elektronická komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní, prechádza k 31.03.2022 do správy Úradu vlády Slovenskej republiky. Webová stránka: http://www.eplatforma.gov.sk 4.Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo emailovej žiadosti záujemcu. 5. Systém IS EVO je dostupný na adrese: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-IS EVO-5f5.html. V prípade, že pred vytvorením príslušného podania - ponuky, používateľ nie je prihlásený do IS UVO, je potrebné sa prihlásiť. Pre podanie ponuky je potrebné, aby prihlásený používateľ bol už registrovaný pre hospodársky subjekt, za ktorý chce podať príslušnú žiadosť. Zaregistrovanie sa v IS EVO ako si vytvoriť účet a ako ho priradiť a validovať je možné nájsť na : https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html Prístup k súťažným podkladom na: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/455425 6.Obhliadka miesta plnenia zákazky nie je povinná.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-20T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV